/spanien/barcelona/forum/19903.aspx/spanien/barcelona/forum/19903.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LaBarca
2008-12-07 23:22
ojoj Kviborg ilsknar till hahaha.
Barcelona Riiio!!
domarna e sämst i spanska ligan, nu låter jag kanske som en real fan.. haha tänkte mest på att varför CANNA inte fick guuult!?? sämst.
MessssiiTheOne!

Kviborg din clown gå gråt du oxå hahahaha fejkade expert.
Real Madrid Nitho
Pep.G: Håller med helt och hållet.

B.G: Jag hade inte trott det själv när man såg honom förra säsongen. Hyfsat lovande javisst, men att bli en så här bra spelare redan? Verkligen överraskande.
Barcelona Pep.G
2008-12-07 23:21
Grabbar har ni märkt hur många straffar vi bör ha haft den här säsongen om det inte vore för Messis ärlighet !!
Barcelona el Flaco
Ciao-V/

Jag är övertygad att madrid kommer överklaga Robbens röda kort och få sin vilja igenom, som vanligt.
Real Madrid Hassan
Kan alla bara ta det lugnt?

Jag hyllar er för ert fina spel och även om jag är en Madridista rent genom hjärtat så hyllar jag er inställning just nu.

Vi visade den inställningen genom andra halvlek men det räckte inte.

Hoppas vi slipper fjortis inlägg.
Real Madrid Real Bulldog
2008-12-07 23:19
L!VOS//

Hur kan du vara så säker på det? Vi har två av de bästa lagen i världen som möter varandra, allting kan hända.
Barcelona Pep.G
2008-12-07 23:19
Nitho

Men det var kanske det som förstörde straffsituationen för er.
Barcelona B.G
2008-12-07 23:18
Ämne: B.G: Som Reals försv....
haha att tippa 9-0 är kanske kaxigt men ni har tydliga brister i försvarsspelet.
Spelare som Salgado, Marcelo, gammal Cannavaro skrämmer inte slag på något lag och framför allt inte på en spelare som Lionel Messi:D

Men Real Madrid fansen/spelarna komma sätta sig själva i en underdog sits nu och jag tror att det gynnar laget.

Viktigt att hålla koll på en spelare som Higuain, han har utvecklats enormt. Sylvass är för namnet.
Barcelona jasko’o
2008-12-07 23:18
Ämne: Finns inget lag i vä....
Wow och??????? Ändå torsk!
Barcelona Ciao-V
2008-12-07 23:17
Jag hade gärna velat sett Robben spela på Camp Nou. Ska man vinna matchen så ska man visa att man är bättre. Och det kan vi göra det tror jag.

Synd att Robben och de andra missar matchen.
Barcelona L!VOZ
2008-12-07 23:17
med det försvarsspel som real vissade ikväll så tror jag vi kan räkna med hattrick för messi henry och eto :D
Barcelona DM1982
2008-12-07 23:16
Ämne: seriöst lägg av med ....
Kolla länktips. Målen dyker säkert upp där snart.
Real Madrid Shi
Kul att se fjortisarnas krig just nu med komentarer som

"HAHAHAHAH JAJA det leder inte till något, bara till en förlust ikväll och gå gråt i erat forum :)"

eller,

"är du rolig eller? snubben asså de e klart att vi vinner endå om våra spelare e borta."
Real Madrid Nitho
Rambla: Det är emot reglerna att hindra någon från att komma förbi dig med armen också, och det alldeles oavsett om spelaren slänger sig eller inte. Nu tycker jag Higuain slänger sig överdrivet och får skylla sig själv, men själva förseelsen är densamma för det.

Vi kanske kan "agree to disagree"?
Real Madrid Sergio the machine
Tänkte bara gratta för en fin sässong och till ert liga guld. Det här handlar inte om jag e sur eller så när vi vann grattade många av er och nu grattR JAG ER.
Real Madrid arNes
2008-12-07 23:15
Finns INGET lag i världen som Real , säger det igen och kom ihåg. Oavsett om ni bryr eller inte
Real Madrid Nitho
2008-12-07 23:14
B.G: Som Reals försvarsspel ser ut så är det väl ingen omöjlighet :P
MessssiiTheOne!
2008-12-07 23:13

Arnes /

HAHAHAHAH JAJA det leder inte till något, bara till en förlust ikväll och gå gråt i erat forum :)
Barcelona kev
seriöst lägg av med vissa batnsliga inlägg om Madrid hit och dit. jag fattar verkligen inte varför folk måste slåss med ord om vilket lag som vinner el clásico. OMG vänta tills dess, då garanterat komma vi veta who the king is..Gå lägg er.

btw, länken till målen mellan Real och Sevilla?
Barcelona Palle Kuling....
arNes

Tror du seriöst att någon här på Barcas forum bryr sig ett skit om vad du skrev precis?
Villarreal Grande Messi!
Ja vad ska man säga. Vilken underbar helg! Vi krossar Valencia och Real får smisk på hemmaplan. Inte nog med det, dom får ROBBEN avstängd, så också Marcelo. Men att Robben är borta på lördag är ju helt jävla underbart. :D Frågan är vad dom ska ställa upp med för lag? Van der Vaart utbytt i halvtid kan ju innebära att han också är skadad och missar, vem vet. Vad har dom för lag egentligen?

Hehe, fan vad jag skrattade åt Salgado vid 0-1 målet! Menllan benen..
Barcelona FCB_Xavi
Ämne: Finns inget lag i vä....
Vadå vad ska de göra lägga sig ner och gråta som deras supportrar gör. De känar miljoner. Det är klart de springer och kämpar. De har inget annat val. HAHAHA
Barcelona Pep.G
Ciao-V

Det är det jag menar. Sen det är inte vårt fel att deras spelare går sönder när dem har sprungit några meter. Dem får skylla det på Schuster. Fy Fan vad störande det är.
Barcelona Rambla
2008-12-07 23:12
Nitho:

Jag står fast vid att första situationen aldrig är straff. Domaren står också väldigt nära och ser det klart och tydligt. Det är ju inte så att han med kraft försöker dra ner Higuain, utan armen är bara ute. Higuain faller som om tre man har slitit i honom. Den andra situationen är då däremot mer straff fast där har nog domaren väldigt svårt att se den lilla handpåläggningen från Palop.
Real Madrid arNes
2008-12-07 23:11
Finns inget lag i världen som har hjärta som Real.

Med en man mindre 2 straffar bortdömda ändå anfalla.
Barcelona FCB_Alex
2008-12-07 23:11
Underbart att kolla på tabellen nu i juletid :)

Länktipset ;P
MessssiiTheOne!
2008-12-07 23:10
Gå gråt i erat forum och gnäll !
Barcelona Ciao-V
2008-12-07 23:10
Ämne: Hur vågar dem klaga ....
Den andra El clasico hade vi Ronaldinho, Deco, Eto'o borta. Vi hade Messi som precis kom tillbaka från långtidskada.
Det var hela vår anfall.
Inte sjutton har vi klagat!
Annons: