/spanien/barcelona/forum/19899.aspx/spanien/barcelona/forum/19899.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB Més que un club
2008-12-08 16:28
haha, jag blir galen snart!!! Please, hjälp mig hitta länk till matchen! SNÄLLAAA?
Barcelona Klint
2008-12-08 16:27
Även fast matchen imorgon helt saknar betydelse så ska det bli intressant att se en del reserver lira. Följande elva hade varit spännande att se.

Pinto; Victor Sánchez, Piqué, Cáceres, Sylvinho; Gudjohnsen, Busquets, Keita; Pedro, Bojan, Víctor Vázquez
Barcelona Barçanist
2008-12-08 16:24
Jag var på Barcelona - Valencia..

Riktigt skön stämning.. Vilken idiot hittade på att det var dött på camp nou, haha.
När messi blev utbytt stod hela camp nou, och då menar jag HELA camp nou upp och applåderade.
Riktigt najs :D
Barcelona Criff
2008-12-08 16:20
Härligt att Nitho inne på Puertan lär de yngre och trångsynta där inne lite fakta om vad som försigår.
Tänk vad kul det hade varit med 2 öppna forum, där man kan gå in och verkligen diskutera med sin största rival.
Så intressant! Men så VÄLDIGT långt borta.
Barcelona Visca_Barca
2008-12-08 16:16
jag tror jag har tippat rätt el va säger ni :D
Villarreal Grande Messi!
2008-12-08 16:14
Det ser bra ut och jag kan knappt bärga mig till lördag! Men hur många spelare dom än har skadade och hur bra det än ser ut för oss så är det ändå Real Madrid vi möter. Alltid spekatulära matcher och vi får verkligen inte gå ut och ställa skorna. Vi måste fortsätta såhär som vi gjort mot Sevilla och Valencia! :) Läängtar!
Barcelona Saman.
2008-12-08 16:11
Vilken tomte den där #Luiz Nazario de Lima# haha att ens sådana människor finns. Läskigt. Vi får hoppas på att efter lördag slippa se fler madridfans här inne på ett bra tag.
Barcelona Para Siempre
2008-12-08 16:10
Drenthe skadad för Real Madrid, jag undrar hur vänsterbacks positionen kommer se ut. B-lag spelare? ingen trevlig A-lags debut.
Barcelona Criff
2008-12-08 16:02
Jag förstår inte varför småungar sätter sina åldrar till något dem egentligen är, vi har ett uppenbart fall på sådant i fallet utav den här barnungen.
Vad får ni ut av det egentligen? Det lyser igenom varenda inlägg att du inte kan vara 23 år gammal.
Gå till skamvrån tack.
Barcelona J.Gamper
2008-12-08 16:02
Redaktionen? Är det inte dags o städa upp forumet lite ? Lite ordning o reda skulle vara bra =D
Barcelona J.Gamper
2008-12-08 16:01
HAhahahaha helt otroligt.. killen kan inte vara 23 år! Annars är det något allvarligt fel med honom
Real Madrid #Luiz Nazario de Lima#
2008-12-08 15:59
Nu var det färdiglekt. Du spammar, provocerar och är allmänt dryg. Betrakta dig härmed som avlägsnad.

/Red
Barcelona Criff
2008-12-08 15:56
#Luiz Nazario de Lima#, Det var väl ändå väldigt längesen? Ni är knappast ett utav de starkaste lagen i Europa längre.
Ni åker ut ur CL mot lag som anses vara sämre en den största toppen.
Jag säger inte ens detta för att Real är en rival, utan det är sanningen.
Ni har åkt ut mot lag som Bayern Munchen och Lyon. Förlorade detta året 2 gånger över Juventus som har Olof Mellberg som mittback.

Lag som anses vara sämre än den absoluta toppen.

Därför är ni inte ens i närheten utav att vara Europas bästa lag.
Barcelona Para Siempre
"kunniga" hahaha, du är 23 år snubben och sitter nötar framför FANTV. Herregud, skaffa ett jobb eller något.
Barcelona el Flaco
Culés, vi byter taktik. Istället för att svara på den här madridista så ignorerar vi honom istället. Han är bara sur för att hans idol Ronaldo har varit mer upptagen med att ragga på transvestiter nere i Brasilien än att göra en comeback.
Barcelona Visca_Barca
2008-12-08 15:55
#Luiz Nazario de Lima#
wow äre sant? har madrid vunnit så många titlar?
det vissste ja inte. fan va ni är duktiga INTE
sebbaa
2008-12-08 15:54
#Luiz Nazario de Lima#

Du är välkommen in igen på söndag! :)
Barcelona Criff
2008-12-08 15:50
#Luiz Nazario de Lima#, Jag tror du måste vakna ur din dvala, för att kunna titulera sig världens bästa lag måste man väl ha vunnit CL nån gång under senaste seklet eller?

Det var väldigt längesen Real hade ett lag som kunde aspirera på både ligan och i CL.

Så hur mycket du än sitter hemma och klappar dig själv på bröstet och tror att alla lag fruktar Real, så här nere på jorden tror jag nog många lag faktiskt sitter och önskar att dem får Real i åttondelen i CL.

Där har du sanningen.
Barcelona Para Siempre
2008-12-08 15:47
#Luiz Nazario de Lima#

El pasillo är ett måste, en tradition. Det verkar som om du redan glömt när publiken applåderade åt El magico i självaste Santiago Bernabeu och det där var absolut ingen tradition=)
Barcelona Para Siempre
2008-12-08 15:41
Är du fortfarande kvar? Se så, gå tillbaks till Puerta och skyll på era skador! tjarå
2008-12-08 15:40
Ämne: Ämne: Ämne....
Medgångsfans bäst före datum har redan gått ut så kan du vara snäll att lämna laget du har bredvid ditt nick J.GAMPER!
Barcelona el Flaco
2008-12-08 15:39
#Luiz Nazario de Lima#/

Den här låten (länk) är tillägnad till dig. Get the message.
2008-12-08 15:39
Det spelar ingen roll jag skriver precis det jag vill. Hur gammal jag är? står det inte på min profil? Jag tror jag är jämnårig med din pappa det skulle inte förvåna mig
Barcelona Para Siempre
2008-12-08 15:36
Tror ingen har bett om dina åsikter, hur gammal är du 12?
Barcelona J.Gamper
2008-12-08 15:36
Ämne: Ämne: #Luiz N....
HAHA den var bra... tragiskt att du menade allvar.

2008-12-08 15:35
Ämne: Bry er inte om fjort....
Bernie den dagen jag tar åt mig vad du skriver så lovar jag att köpa en haklapp till dig
2008-12-08 15:34
Ämne: #Luiz Nazario de Lim....
Puerta? varför då? berätta för mig någon lag i Sverige som säger att man inte får skriva i andras forum?

Snälla det är inte liv och död det handlar om bara ett spel och jag skriver mina åsikter likt era så stfu!!
Barcelona Bernie
2008-12-08 15:32
Bry er inte om fjortisfans som kladdar i forumet. Låt redaktionen ta hand om de.
Barcelona Para Siempre
2008-12-08 15:32
#Luiz Nazario de Lima#

Gå tillbaks till Puerta, glöm inte att låsa efter dig!
2008-12-08 15:31
Ämne: #Luiz Nazario de Lim....
Klint - Du är inget Barca fans.

Du börja heja på dom för 2 veckor sedan så lek inte någon form utav avancerad mattelärare
Annons: