/spanien/barcelona/forum/19892.aspx/spanien/barcelona/forum/19892.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Andreas-
2008-12-07 23:53
Ämne: Andreas-

Asså ja....
Själv skulle jag egentligen åkt förra året men det var för nära Julafton. En jävla tur att jag inte drog ner då. Känns som att man drog vinstlotten och väntade tills i år. Ett Barcelona i storform mot ett Real i kris. Kan bli ett magisikt resultat och jag vågar inte ens tänka på vad Messí kommer göra med Reals backlinje..
Barcelona J.Gamper
2008-12-07 23:52
Ämne: Beguiristain
Som sa....
De är ju det som är skillnaden. Efter matchen mot Betis(3-2) verkar de som om Barca lärde sig en läxa, trots att de vann den på slutet. Aldrig släppa till mål och köra på hela tiden.. på det sättet har de inte ens behövt vända matcher nu förtiden.
Barcelona barcadinho
2008-12-07 23:51
Madrid 1902/

Domarna ger och domarna tar.
Idag var det si och nästa gång blir det så.

Men för det mesta, om vi tittar på flera års historia, så kan du väl räkna med en domar favör för er.
Skulle allt vara rättvisst från början till slut, så skulle ni behöva ge tillbaka många poäng till bottenlag som gästade era arena.

Ni har haft en fördel med domarna historiskt sätt.
Kanske inte just idag.
Och ni gnäller i alla fall.

Glöm inte en sak - ni har släppt in 4 mål idag, inget av de är med hjälp av domaren och inget av de är ett starff eller tur.

Klaga först på försvarspelet.
Jäkla 4 mål på hemmaplan.
Canaletes
2008-12-07 23:51
Anledningen till att Robben fick sitt andra gula var för att han sa "Fuck you# till domarn. Enligt MARCA

Kolla länk
Andreas-
2008-12-07 23:50
Ämne: Andreas-

Vart du ....
Syftar mer på vad det finns för saker att göra som har fotbollsankytning. Kan man gå rundvandring på Camp Nou alla dagar? Finns det någon stor souvenirshop osv.
Barcelona Pep.G
BlueRed

Eller hur. Jobbigt att gå Natur-linjen på gymnasiet. Sista året dessutom=(
Barcelona Rambla
MADRID 1902:

Ingen ide att diskutera någonting med dig överhuvudtaget som vanligt, för ditt enda argument är två solklara straffar. Ja, solklara i dina ögon kanske. Gör oss alla en tjänst istället, gå in till ditt låsta forum och gråt ut, du vet det där forumet där inte andra lags fans får skriva.
Barcelona Okkapokka.
2008-12-07 23:49
Ämne: Okkapokka.
Du har r....
Tur att vi spelar fotboll i nutiden då och inte i de förflutna. Kom igen kom över vad som har varit och koncentrera er på super clasico istället ;)
Barcelona BlueRed.
2008-12-07 23:48
Pep.G

Samma här, även om denna El Clasico känns riktigt saftigt inför.
Real Madrid MADRID 1902
2008-12-07 23:47
Okkapokka.
Du har rätt också men bara hittils av säsongen för dom senaste 2 säsongerna har du helt fel.;)

sebbaa
2008-12-07 23:47
Skala: 1-5
Marcelo: 0
:D
leon-E
2008-12-07 23:46
trist när ni tar bort inlägg, de ska va fritt här inne ja svor inte lr något utav de löjlig red!!
Barcelona Pep.G
2008-12-07 23:46
Andreas-

Asså jag kommer förhoppningsvis sitta i samma sits som du nästa gång El Classico spelas på Camp Nou. Plugget förstörde för mig nu =(
Barcelona Criff
2008-12-07 23:45
MADRID 1902, Det är för att Barcelona oftast inte behöver hämta upp ett underläge, utan har en stabil defensiv och gör oftast det första målet.
Barcelona A.Gaudi
2008-12-07 23:45
ja lite märkligt är det allt att det ENBART är domarens fel ifall laget släpper in 4 mål på hemmaplan.

känns förjävligt att behöva missa el classico, men det kommer jag göra. känner mig dock segerviss, tänk vad fantastiskt om vi skulle slå villareal också. även om alla vet hur bra barca är just nu så hade jag aldrig vågat hoppas på vinst i varenda match i decembermånaden.
Barcelona Okkapokka.
2008-12-07 23:44
Ämne: Beguiristain
Som sa....
Du har rätt, vi brukar inte vända matcher. Vi tar och gör 5-0 på en halvtimme istället ;)
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-12-07 23:43
Andreas-

Vart du sitter spelar ingen roll, bara du är där inne :D

Men om du syftar på Barcelona staden är det bara plocka upp någon liten guidebok i Åhlens
Barcelona Bernie
2008-12-07 23:43
Men är det inte lite konstigt att varenda förlust Madrid har dragit på sig har alltid handlat om felbeslut från de domarna som dömt matchen? Ingen match har alltså förlorats på dåligt anfallspel, dåligt försvarspel, dåligt målvaktspel, dålig coachning etc. Märkligt för när vi spelar och förlorar så drar vi igång kritiken mot spelarna, sumpade målchanserna, fula spelet, dåliga försvarspelet etc.
Andreas-
2008-12-07 23:42
Ska ner och titta på Barcelona-Real Madrid kommande helg och undrar ifall det är någon här inne som vart där förut och rekomenderar vissa ställen?

Så skönt att se Real torska idag, det känns som att kommande Lördag blir magisk..
Barcelona Pep.G
2008-12-07 23:41
BlueRed

Det är mäktigt att han kan göra så. Personligen så hade jag lagt mig:P
leon-E
2008-12-07 23:40
fan va gott att bittra madrid bönder kommer in hit å skyller på dommaren hur många billiga straffar har dem inte fått me sig UNDERBART att dem inte får straff när de ska va de är d som dödar dem
Real Madrid MADRID 1902
2008-12-07 23:38
Beguiristain
Som sagt hade dommarn inte varit blind så hade vi vunnit den här macthen och efter att vi tar över helt i andra halvlek och kvitterar så känns det surt att att dommarn ska ta den här macthen ifrån oss.
Men ni gör väl sällan vädnings macther som vi gör så jag förstår att du inte vet hur det känns för oss.
Vi är vana vi ger aldrig upp och vi brukar vända macther så vi fans tror alltid vi ska vända inte så konstigt!

Barcelona MessiFP
Varför disskuteras Real-Sevilla här för?? snälla håll er till ert J*VLA STÄNGDA FORUM
L_Messi10
Längtar till lördag :)
Barcelona L!VOZ
2008-12-07 23:37
barcadinho
gillar dinna fina inlägg´här läsar dem alltid jag instämmer det du skriv

"Jag skiter fullständigt i era skadelista och i era avstängda spelare.
Jag bryr mig inte en sekund vilka maränger som entrerar på lördag kl 22.00.
Jag vill ha en vinst och tre poäng."

mycket bra sakt
MessssiiTheOne!
2008-12-07 23:36
MADRID 1902 /

gå gråt i ditt forum matchen är över och madrid förlora.
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-12-07 23:36
Men ofta Madrid fan säger att deras egna lag suger (kanske vissa gör det nu)

Men äh pallar inte tjafsa om smågrejer nu mitt i all glädje :P
Barcelona BlueRed.
2008-12-07 23:35
Pep.G

Helt korrekt, inte många som har nämnt det tidigare. Messi ställer sig oftast upp och fortsätter springa efter en tackling och han hinner oftast fram till bollen snabbare än motståndarna.
Messilona eller inte bryr jag inte mig om, det är i alla fall vi som har honom och inte någon annan klubb. :)
Barcelona Klint
2008-12-07 23:35
Puertan är väl inte stängd för maränger? Problematiken kvarstår oavsett enväldet La Puerta.
Barcelona Criff
2008-12-07 23:34
MADRID 1902, du kan ju inte ens diksutera om dem verkligen är så självklara eller inte.
Så jag tycker nog det är dig det inte är nödvändigt att diskutera med.

Daebes//Zizou, menade mer det första målet ni gjorde.
Annons: