/spanien/barcelona/forum/19876.aspx/spanien/barcelona/forum/19876.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-02-22 17:05
Hetfield

Är det första gången Valdes tabbar sig?

Han brukade snitta 2-3 misstag per säsong, och då i ett viktigt skede i matcherna. Igår gjorde han om jag inte misstagit mig sin första för säsongen.

Casillias tabba sig igår han med, men de ledde inte till något mål då oli missa.

När cas tabbar sig så är det oftast när madrid leder.

Valdes psyke måste ifrågasättas. Jag lackar inte enbart för tabben igår, han kostar oss poäng me sina årliga tabbar. Jag börjrar tröttna!
Barcelona Barça-fan
2009-02-22 16:57
Jag har fortfarande lite svårt för att förstå Peps byten... Varför tar han ut våra två målfarligaste spelare Henry och Eto'o och sätter in två betydligt defensivare spelare när vi ligger under? Och även om vi var en man mindre så är det knappast motiverat!

En annan sak som jag bara måste få nedsskrivet är att det var längesen - om ens någongång - jag såg en match som blivit så sönderblåst och pausad som matchen igår. Domaren förstörde helt enkelt matchen.
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-02-22 16:43
Ämne: och varför passade i....
eller åtminstone sköt bort den uppåt.:-o
Barcelona Smogen
2009-02-22 16:35
och varför passade inte Valdes till Marquez han sprang ned längs kanten och var inte direkt pressad av någon ???
2009-02-22 16:31
Inga ska försvara Valdés .
Han gjorde en otrolig tabbe som kostade oss ela 3 poäng.punkt slut.
Barcelona Islam_Bosna
2009-02-22 16:19
Hetfield:

Om man ska se det positivt så var det ett misstag med fötterna och inte med händerna, vilket innebär att han lär vara mer försiktig i kommande matcherna och skjuta iväg bollen säkrare. Hade det varit med händerna hade han kanske blivit osäker och vem vet hur det hade slutat.
Barcelona Mojito
2009-02-22 16:16
Sluta klaga på att Pep bytte in Puyol när Abidal blev skadad. Puyol har spelat där innan och gjort det utan anmärkning. Anledningen att han inte gjorde någon succé igår var utvisningen och att Henry byttes ut. Då fanns det ingen naturlig vänsterytter och då blir vänsterbacken hämmad i sitt spel, särsklit i uppspelsfasen vilket ledde till ett par felpass. Sylvinho hade inte gjort det bättre, däremot - hade Pep kunnar förutspå att en utvisning skulle komma hade han kanske hellre valt Sylvinho med tanke på hans inlägg.

Barcelona Hetfield
2009-02-22 16:16
Föratt försvara Valdes, så måste jag säga att han var otroligt pressad, och hela backlinjen darrade som fan, det är klart att målvakten drabbas av det, MEN det är inte precis första gången som hans misstag har kostat oss poäng

Lustigt att se hur folk har börjat "ogilla" Valdes efter misstaget
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-02-22 16:14
Sherko

Det var mer lustigt än farligt, polis greppet han försökte sig på. Men båda fela så det är inget att disskutera ens.

Barcelona Ciao-V
2009-02-22 16:14
Ämne: Ciao-V

Det finns ....
Detta var ingen incident. Ingen annan än små ungarna i Puerta noterade det. Domarna gjorde inte det. Det var ingen allavrlig sak för verkan spelarna själva eller någon annan på plan.

Men det är klart, ni försöker ju "desperat" förstora små saker.
Nog om detta.
jacooob
2009-02-22 16:12
BARCA!!

Abidal blir borta i 8 veckor
Barcelona BARCA!!
2009-02-22 16:06
Aså Busquets som anfallare, Guardiola är bäng i huvudet och värför tar han in puyol istället för sylvinho?? Hopppas abidal kryar på sig ordentlig!
Real Madrid Sherko
2009-02-22 16:03
Ciao-V

Det finns det ju, det greppet han gör på espanyol spelaren, men espanyol spelaren tog ju i princip styrgrepp på honom.

Men självklart finns det något att se...
Barcelona Smogen
2009-02-22 15:55
- Misstaget vid det andra målet hade betydelse, säger Valdes.

eh....jasså? verkligen? Var inte så hård mot dig själv Vales....no fucking shit att misstaget hade betydelse...lika mycket betydelse som att du tagit bollen själv och slagit in den i mål,

och ja, ligger man under med 1-0 och har 10 man på plan får misstag betydelse.

ps. Rök inte brass innan du ska spela match din dåre....
Barcelona Ciao-V
2009-02-22 15:51
Ämne: vart kan man se alve....
Alves gjorde inget dumt igår. Det finns ingenting att se!
Troligen något påhittat här i forumet eller i Puerta.
Barcelona Riiio!!
2009-02-22 15:50
Grabbar är det någon härinne som skall åka o se hemma matchen mot Malaga??? Har bokat resa dit.
Real Madrid mofasa!real!
2009-02-22 15:43
vart kan man se alves grejen igår? med espanyol spelare? video
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-02-22 15:36
Lionel super Messi

Du menar nog julklappsutdelningen som redaktionen hade. Då Valdes på skoj fick en plats i Landlaget för att han hade minst insläppta mål i ligan.
Christián
2009-02-22 15:35
Hahahah Eto'o är så jävla skön, dom ställde frågan på spanska kanalens sportnyheter nyss, Lever ligan? han svarar "den har alltid varit vid liv, men idag,imorgon, den här veckan och nästa vecka så är Barcelona fortfarande bäst för att vi leder ligan"
2009-02-22 15:18
Ämne: Någon som vet om någ....
The Reporter
Kommer ihåg att deras back Perea fördes till sjukhuset medvetslös i gårdagens match.

Vet ej hur länge han ska vara borta.

Dessutom har de CL match i onsdag.
Barcelona -Messi-
2009-02-22 15:15
edit
Barcelona The Reporter
2009-02-22 15:14
Någon som vet om några Atl Madrid spelare är osäkra/avstängda till spel mot oss?
Barcelona Lionel super Messi
2009-02-22 15:13
Var det inte så att Valdés blev uttagen till Spaniens trupp mot England?

Läste det i någon artikel här på SF precis innan årsskiftet.
Barcelona Riiio!!
2009-02-22 15:11
Ämne: Riiio!!

Hehe ja d....
Skit i massage, sätt dig, ha en tom 4pants cocacola flaska el nått och bara rulla med den skadade foten.
Trust me ;)
el capitano
2009-02-22 15:11
The Reporter

Jag reagerade också på den..hehehe =)
Barcelona BlueRed.
2009-02-22 15:10
el capitano

Kul att dem skriver landslagsmålvakten.
Barcelona The Reporter
2009-02-22 15:10
Ämne: Valdes talar om tavl....
"Barcelona möter på tisdag Lyon i Champions League och förhoppningsvis blir det en match utan missar för landslagsmålvakten"

Är den som skriver hög ?:D
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-02-22 15:09
Zidane

Formsvacka min vän, ni har redan haft eran. och detta är början och slutet på våran!
Real Madrid Sherko
2009-02-22 15:09
Riiio!!

Hehe ja det var en rätt rejäl stukning, men som tur var gick inget skelett sönder eller så :)

Real Madrid zidane
2009-02-22 15:08
Barca_4_lajf

Vet dom? Det värkar ju inte så
Annons: