/spanien/barcelona/forum/19863.aspx/spanien/barcelona/forum/19863.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Humphrey Bogart
2008-12-16 00:06
Rambla

Han ser inte liten ut på den bilden. Jag föredrar dock den bilden när Yaya trycker ner Boca Juniors Castromán. :).
Barcelona Rambla
2008-12-16 00:05
Fantastiska högupplösta bilder från matchen.
Barcelona Rambla
2008-12-16 00:03
Kolla storleken. Vilken jätte Yaya ser ut och vara. :)
Barcelona Rambla
2008-12-16 00:02
De hade ett turligt friläge med Drenthe och ett väggspel mellan Raul och den där Palanca.

Trots sina skador vill jag påstå att den elva de ställde på planen är bättre än tex Racings och de spelade inte på långa vägar så defensivt och fixk också med sig 1-1.
Barcelona SaM__-
2008-12-15 23:58
Ämne: SaM:

Haha, precis....
Förstår verkligen inte vad som var så heroiskt med deras insatts. Att ställa upp spelarbussen framför mål kan väl egentligen vilket lag som helst göra.

Som du säger, så fort motståndarna går framåt för att visa lite kreativitet så ramlar bollarna in bakåt istället. Madrids "fantastiska" kontringsspel, bullshit. Barcas kontringsspel är klasser bättre, fick dem känna på Messis 2-0 mål. Det är vad jag kallar kontring :)

Sedan en annan sak jag börjar fundera över hos de s.k expeterna. " Barca skapade ingenting" " Madrid skapade mer lägen". Jag vet inte riktigt vad som räknas som lägen men som jag uppfattade det hade väl endå Barca minst 6-7 klara mållägen med Madrid hade 2?
Barcelona Myrran
2008-12-15 23:51
Unicef

Han får det troligen när han fyller år i april.
Barcelona Unicef
2008-12-15 23:45
Någon som vet hur de går med Gai o Spanska medborgarskapet?
Barcelona Rambla
2008-12-15 23:42
SaM:

Haha, precis. Det jublas i Madrid över den hedervärda förlusten. Inte ens lag som Racing eller Numancia skulle vara så glada över en förlust.

Hur svårt är det att försvara sig när hela laget sitter i knäet på sin målvakt? Vi har alla sett vad som händer när de går framåt och försöker vara kreativa, då ramlar bollarna in.
Barcelona Para Siempre
2008-12-15 23:35
“Ofcourse, Ronaldo has other qualities but watching them both, I would have to choose Messi,” - Raul "blanco" Gonzalez
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-12-15 23:19
Pilma ;)

Hotel.
Hotels.com
Rek Barcelona Husa Mar (Vet inte om det är rea fortfarande)

Matchbiljt:
www.fcbarcelona.com
Nu kan du skriva ut direkt i datan, Fett najs:) Sen bara ta med till Camp Nou. Bara boka dagen innan du åker, inga problem och få biljetter. Endast El Classico som är krångligt.

Flyg:
www.lufthansa.com, Brukar ha vissa avgångar på kampanj, Vi hade tur och åkte rätt billigt.
Annars, Norweigan.no, Mrjet.se osv..

/M
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2008-12-15 23:16
Nån som kan vara snäll och kan länka hemsida där man bokar biljetter till Barça matcher.
Biljetten + flygget + Hotell. allt.
gärna billigt hemsida.
Tack i förhands skulle även uppskatta lite info t-ex om du har redan bokat det och sånt hur länge man väntar på biljetterna och sånt.
Seriöst, Jag vill ha Inter i 8on delen !!

Dom är så jävla självgoda, Dom tror att dom är så bra, Hahahahah..

Seriöst, Jag ska be att vi får Inter. Vi kommer krossa dom, Dom snackar skit om vårat försvar !! HAHHAHA..

Vad sägs om :

Sevilla - Barca 0 - 3
Barca - Valencia 4 - 0
Barca - Madrid 2 - 0

Släppt in minst mål i La liga.

Summan = Jag vill möta Inter. Nej Ja mena Zinter..
Barcelona SaM__-
Är det bara jag som blir så irriterad på Kåmark när han hela tiden lyfter fram Madrids patetiska insatts i El Classico. " Hade Drenthe suttit sitt friläge kunde vi fått ett annat resulutat". Men din lilla åsna om Messi, Henry etc hade suttit sina lägen i början som dem hade så innebär väl det då att det även då hade blivit en annan matchbild.

Nä, ut med Kåmark. Gillar inte han som en s.k "expert". Många här inne har klagat mycket på Hedman, något jag för övrigt inte begriper mig på då jag anser att han är häst längder bättre än Kåmark och många andra.
2008-12-15 23:11
Busvisslingarna när Valencia spelarna kom in på planen på uppvärmningen tjuter fortfarande i öronen, och då var det kanske max 30 - 50 000 på arenan..om ens de..
2008-12-15 23:08
OkkaPokka, Kan lova dig att stämningen var helt vrickad, När jag var på en match Mot Racing. Då var det dött men detta va fan nästan El Classico klass. Helt vrickat. Speciellt efter 4-0, Trodde Camp Nou skulle koka sönder :P
Barcelona BlueRed.
Fruktade är vi, med all rätt! :)

*Länk
Barcelona BlueRed.
Dubbelpost, ber om ursäkt.
Barcelona Okkapokka.
2008-12-15 23:06
Bra video, Men om jag ska vara ärlig så lät inte stämmningen så bra på klippet, Men jag är säker på att de gjorde de på plats ;)
Barcelona BlueRed.
2008-12-15 23:03
Dedeffo

Lyckades få med 5 st som har blivit skolade i Barcelona.
Puyol, Xavi, Iniesta, Messi och Fabregas.
2008-12-15 23:03
FCB, Den ska funka nu men fan vilken dålig kvalite:P
Barcelona FCB :)
2008-12-15 23:02
Mes Que 3

Det står "Publishing in Progress". Tar några minuter innan allmänheten kan se den .
2008-12-15 22:57
De funkar ju inte:S

Det blev error sista 2 sek på filmen och då laddas den inte upp..
Barcelona Okkapokka.
2008-12-15 22:52
Mes Que un Club ! 3

Haha, alltid lika roligt att vara till assistans ;)

Men ärligt talat är youtube överlägset bäst. Förstår inte vad du har emot den sidan.
2008-12-15 22:50
I länktips så har ni film från Valencia, Det är från när spelarna går in på Planen bara, mer kommer sen, Obs Filmat av mig, haha med risk för skakningar och konstig röst men sjöng, det gjorde vi iaf :D

Mäktigt som fan. Kul att man satt bredvid lite folk som sjöng och skrek som fan när det blev mål istället för pensionärer på 90 + :)

83 000 Personer. Såg ut som fullsatt och lät som fullsatt, Kul och vara en del av keramiken också.

OBS (Okkapokka, KVALITEN Sög på Dailymotion, haha. Ett skämt men man hör musiken iaf..:D
/M

Barcelona Culéé
2008-12-15 22:35
Jag vet inte hur de är om er men jag bryr mig inte ett skit (ursäkta språket) om vad som finns och inte finns på tröjan, de spelet som gäller.

Inte tröjan, grabbar.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 22:35
Lyckades få med 4 Barca spelare, Puyol, Xavi, Iniesta och Messi.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 22:28
In här och rösta grabbar! Kolla länktips.
Barcelona Humphrey Bogart
2008-12-15 22:24
VizzlA

Barca och Barca spelare, men jag träffade Brasilianska landslaget i Sverige utanför hotellet i Göteborg. Fick autograf , ett ord och en bild med mig och Ronnie. Fick även Dani Alves och Robinhos autograf :). Vad mer kan man begära?
Barcelona VizzlA
2008-12-15 22:20
apropå att barca ginga har berättat vilka han mött..

vilka barcelona spelare har ni här på forumet träffat? :)
Barcelona Barca Ginga
2008-12-15 22:12
Ämne: Haha, Maxwell är en ....
så klart! Åker ner till Sevillamatchen i april...

Ytterligare en jag mötte Lassie; jag sprang även in i Kåmark och Hussfelt vid ett övergångställ och stod och snackade en del. Kåmark menar på att han känner sig oskyldigt anklagad för att vara maräng. Det är förstås något som ganska få skulle vilja bli anklagad för...
Annons: