/spanien/barcelona/forum/19862.aspx/spanien/barcelona/forum/19862.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Sevilla AntonioPuerta
2008-12-10 22:54
hur kommer det sig att Barca bara kan möta de lagen?:o kan inte reglerna så bra men lottas inte alla 1or mot alla 2or?
Barcelona Heywood Jablome
2008-12-10 22:53
el Flaco. Haha, precis. Vad kan man göra? Diskussioner är vad svenskafans är uppbyggt av.
Barcelona jost15
2008-12-10 22:53
så det blir arsenal, chelsea , inter eller lyon
jag hoppas på inter men lättast blir nog lyon
Barcelona LeoMessi10
2008-12-10 22:52
det är 4 lag barca kan möta i cl och det är Chelsea, Lyon, Inter och Arsenal haha tror att det blir chelsea men hoppas på inter:D
Andreas-
2008-12-10 22:51
Ämne: Ämne: Ämne....
Hehe, ja det är vad jag hört väldigt högt upp. Dock vill jag någon gång sitta där uppe. Var ju bland dem första sakerna man tänkte på för 10 år sen när man ville besöka Camp Nou, hur det är att sitta så högt upp..
Barcelona el Flaco
2008-12-10 22:49
Helwood Jablome/

All publicitet är bra publicitet. Och dina krönikor verkar just få mycket uppmärksamhet, vilket bara är en positiv grej. Din senaste krönika fick ekon ända till de engelska forumen här på Svenskafans. Mäktigt.
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
2008-12-10 22:48
Shi
Sant, tycker bara att det är otroligt lågt, vart så förbannad att jag inte kunde låta bli..
Gemini
2008-12-10 22:48
Humphrey Bogart,

Menade att han som skrev det rasistiska fick mycket skit för det.
Christián
2008-12-10 22:47
det enda positiv med reals vinst ikväll är att om det eventuellt finns en underskatning från Barca håll(spelare eller ledare). så borde dom va på tårna HELA matchen på lördag och inte ta nåt för givet
2008-12-10 22:46
Haha. Ja, jag läste hans kommentar. Kul för honom att jag inte är arab.

Jag får sluta skriva krönikor som väcker så mycket liv. Senast med "Jag är Europas bästa fotbollsspelare" var det också ett herrans liv. Haha.
Real Madrid Shi
serdelbarcaeselmillorquehiha

Vad är meningen med att kopiera korkade inlägg på Puertan här? Finner absolut ingen mening med det? Skapar bara en massa skit.
Barcelona Rey Etoo
Riktigt bra krönika! exakt så man känner inför varje helg, Real fansen är det lingon veckan eller? de verkar vara otroligt upprörda över våra artiklar minns förra året när de skrev en artikel varje halvtimme. Keep it going!
Barcelona Humphrey Bogart
Gemini

Jo visst, det var många som reagerade men jag såg en som reagerade rasistiskt och började snacka skit. Vill inte ens ta upp det...
Barcelona El_Duderino
2008-12-10 22:44
Ämne: Ämne: Andreas....Rad sju låter ju nästan som bästa möjliga. Jag satt själv på våning tre några gånger, där i böjen (ej taksidan)... var bara Dinhos hästsvans som gick att särskilja från spelarna.
Real Madrid MADRID 1902
Heywood Jablome
Ursäkta för den där idioten han verkar inte ha hjärnan på rätt plats!

Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
SergioRamos#4 » Svara inlägg
Sänt: 2008-12-10 22:36
Ämne: Har ni läst artikeln.... (3 inlägg)

Messis plikt är ju att fuska så mkt som möjligt, allt från filmningar, hands-mål till dopning (i sina yngre dar dock) ;)
Sevilla AntonioPuerta
okej, aja illa för er att Juande (Svikaren) Ramos tagit över. Han är trtos allt bra tränare och det böir något nytt för laget. Ni är fortfarande favoriter och jag hoppas ni vinner men är inte alltför säker längre.

Men det värsta av allt är att Ramos garanterat(!) kommer vilja värva spelare från sevilla, typ Capel, Kanoute, Adriano t.ex. Hoppas verkligen inte att så blir fallet men rädd att Adriano ska ersätta den totalt helt världelösa Marcelo:S aja dem som lever får se.
Christián
det enda positiv med reals vinst ikväll är att om det eventuellt finns en underskatning från Barca håll(spelare eller ledare). så borde dom va på tårna HELA matchen på lördag och inte ta nåt för givet
Gemini
Humphrey Bogart,

Men det bör nämnas att han fick väldigt mycket skit för det, det var många som klagade på honom.
Real Madrid Fernando Gago-King of Madrid
2008-12-10 22:43
MOHAMED AHMED
Läste din krönika och jag tyckar att många överreagerar, jag menar man behöver ju inte tolka den så bokstavligt. Många madridistas känner ungefär likadant för barca men många väljer och hålla det för sig själv.

Stämmningen kommer triggas oerhört nu dom kommande dagarna, och det kommer släppas fler "fula" krönikor både från oss och er. Men som sagt man får ta det med lätthet och förstå att passionen för fotbollen är stor.
Andreas-
2008-12-10 22:42
Ämne: Andreas, är riktigt ....
Fick fantastiska platser. Vi bokade plåtarna via Sport International. Först fick vi plåtar på våning tre. Det är väääldigt högt upp så vi ringde till dem och frågade om man kunde få bättre platser, la man på cirka tusen kronor per plåt så kunde dem fixa två plåtar på etage ett rad sju så där sitter vi på Lördag.
Barcelona Milbona
2008-12-10 22:42
Bra krönika av mohamed=) håller helt med!!!
Barcelona Humphrey Bogart
2008-12-10 22:41
Väldit fin krönika. Tyvär så var det en rasist på Real Madrids forum som började skriva massor med skit..
Christián
2008-12-10 22:39
hahaha real fans blir sura när dom inser att inte hela världen älskar dom,(så som många av dom vill tro)
2008-12-10 22:38
AntonioPuerta. Lite tändvätska i elden innan matchen på lördag.
Barcelona el Flaco
2008-12-10 22:38
Själv föredar jag ord "Rivalitet" snarare än "Hat" när man snackar om fotboll. Med det sagt så brukar jag själv jubla här hemma när Madrid förlorar. Ser inget konstigt med det. Sen så tycker jag inte Mohameds krönika är något att bli upprörd över som madridista direkt. Det är inte så att rivaliteten mellan Barcelona och Madrid ökade i och med den krönikan. Skulle inte heller förvåna mig om samma Madridsupportrar som bölar om hur "omogen" Mohameds krönika är, skrattar för sig själva när de läser en Madrid-krönika här på forumet som skriver en massa skit om Barcelona.
2008-12-10 22:37
Imorgon ska jag skriva en krönika om hur mycket jag gillar klubben från Madrid. För att... tja... vi vill ju gräva ner stridsyxan och sjunga: "We shall overcome"
Sevilla AntonioPuerta
Va är det för krönika/artikel?:o "jag älskar att hata Madrid" ? Jag tycker mer om Barcelona än Madrid, men förstår mig inte på meningen med artikeln? Som Sevillista är det ju alltid speciellt matcher mot Betis och det är det värsta som finns att förlora mot våra som dem skriva på FM "Bittra rivaler".
Men vad är meningen med krönikan? snälla vore tacksam för svar, känns som den är till bara för att ska extra spänningar och hat mellan Barca och madrid supportrar? Mvh Joakim och lycka till på Lördag!
Real Madrid Hassan
Nåja nog om krönikan för min del.

Önskar er lycka till på lördag.
Gemini
2008-12-10 22:36
FCB_Xavi,

Är inte säker, men tror de går på inbördes möten. Då blir det Juventus.
Annons: