/spanien/barcelona/forum/19853.aspx/spanien/barcelona/forum/19853.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Aoafaosn
3/7/2009 16:09
Tror osså på att Puyol tar de, men som du säger, man vet aldrig med Pep...
Barcelona The Reporter
3/7/2009 16:07
Aoafaosn

Tror inte att det är någon som vet mer än Pep.
Men man kan ju alltid gissa, Puyol låter troligast. Som vi vet kan Pep överraska.
Barcelona Aoafaosn
3/7/2009 16:01
Nån som vet vem som är Alves ersättare idag?
Barcelona abdulaziz
3/7/2009 15:59
Tror på oavgjord idag vår backlinje håller inte.
Barcelona Ciao-V
3/7/2009 15:58
Ämne: Ciao-V

De vann me....
Precis, de vann 0-2. Förra matchen vann de med 0-3.

Länk.
Barcelona The Reporter
3/7/2009 15:57
....och om ni går ner lite så ser ni tabellen ( dock vet jag inte när den uppdaterades senast)
Barcelona Aoafaosn
3/7/2009 15:56
Såja ;)
Barcelona The Reporter
3/7/2009 15:55
Där har ni information om matchen.
Barcelona The Reporter
3/7/2009 15:51
Ni kan gå in på hemsidan och hitta all fakta där, svårare är det inte.
Barcelona westinhoblaugrana
3/7/2009 15:50
Ciao-V

De vann med 0-2, men det är nog så imponerande! Det verkar gå bra för de nu, två raka vinster mot topplag. Denne Maric gör alltid mål dessutom, båda målen mot Alcoyano. Hoppas verkligen de får kvala uppåt.
Barcelona Bojan#11
3/7/2009 15:48
Ämne: Barça Atlètic vann p....
Fiint ju:) du har möjligtvis inte målskyttarna med och även tabellen?
Barcelona NoGo™
3/7/2009 15:46
Ämne: Barça Atlètic vann p....
Härligt! Verkar gå bra nu för dom :). Vet du vart man kan kolla tabeller mm?
Barcelona viscal--barca
3/7/2009 15:40
aså alves e avstangd kväll
Barcelona Ciao-V
3/7/2009 15:38
Barça Atlètic vann på bortaplan mot serieledarna.
De vann med 0-3.
Imponerande, tycker jag. Barça Atlètic verkar vara i bra form. De avancerar uppåt i tabellen nu.
Barcelona Barca_4_lajjf
3/7/2009 15:36
Saman.

Wow.. haha jag drömde faktist ikväll att jag träffade Alves. Han kunde flytande svenska och jag åkte med han i en bil :P.
Barcelona Squez
3/7/2009 15:32
Några som tänker se eftersändningen? Eller blir det stream? :b
Barcelona Saman.
3/7/2009 14:57
Neuthon

Jag var faktiskt väldigt bra, typ felfri i matchen. Rätt kul va? haha :D
Real Madrid Neuthon
3/7/2009 14:55
Saman:
Inte konstigt ni förlorade om du spelade högerback hehe :)
Barcelona Saman.
3/7/2009 14:52
Jag drömde i natt att jag spelade högerback i Barca i matchen mot Atletico. Fy fan va det var nice men fan vad arg jag var på vårt försvar när vi losa med 4-3 haha.
Barcelona westinhoblaugrana
3/7/2009 14:43
Messi4321/Rey Etoo

Jag har för mig att han vart skadad innan finalen och sedan fått besked om att han kunde spela. Men han sa till Rijkaard att han inte kände sig 100% redo och att han tyckte någon annan skulle spela istället.

Rätta mig om jag har fel någon.
Barcelona SaM__-
3/7/2009 14:42
Messi4321:

Xavi fick i stort sett hela säsongen 05/06 förstörd med en allvarligt knäskada och var därför borta ett x antal månader. Dvs att han ej var i matchtempo eller form när CL finalen spelades då han precis hade kommit tillbaka.
Barcelona El rey Lionel :)
3/7/2009 14:34
Kolla länktips!
Matchen sänds direkt på fotbollskanalen.se och eftersänds 23.55 på tv4sport!
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
3/7/2009 14:17
Neuthon
Om du har förståt poängen med mitt inlägg så var det att vissa säger vad de vill.

Jag vill inte dra en kam över alla MAdridista.
Jag har inte problem med dig utan de som går övergränsen.

Ni kan komma in med vettigare inlägg.
Vi är i alla fall mer tålmodigare.

I med där avslutar vi detta.
Barcelona Rey Etoo
3/7/2009 14:06
Han var inte bra nog har förr mig att han hade varit långtids skadad. eller?
Barcelona Messi4321
3/7/2009 14:05
LYSSNA SNÄLLA!

Är det nån som kan förklara varför xavi inte spela cl finalen?
Real Madrid Neuthon
3/7/2009 14:04
PILMÀ:
Jag vet att inte alla vill öppna forumet men där finns en del som vill, som jag sa, och jag är en av dem.

Om du stör dig på att personer som inte har samma åsikt som du när det kommer till fotboll får lov att skriva inne på samma sidor som du får lov att göra så är det ditt problem. Jag vet att det finns barca fans som tycker det är okej att Madridistas skriver här inne så länge de inte provocerar.

Vet itne vilket inlägg du syftar på i din sista punkt men jag har i alla fall inte sagt något om att ni kommer förlora ligan m.m och jag har inte visat annat än respekt. Ifall jag inte visar respekt får jag ju trots allt inte skriva här inne längre.
Barcelona The Reporter
3/7/2009 14:03
Matcherna "ikväll" är redan spelade i Spanien.
Så här blev resultatet;

Real Madrid - Atl Madrid 2-2

Fc Barcelona - Atl Bilbao 3-1

Skämt o sido, men kom ihåg vem som sa det först :)
3/7/2009 13:57
Ämne: Pilmà\Ja vi kan ju i....
Neuthon

Det ska man inte gå på.
Jag vet innersta inne att många inne i puertan vill ha det så som det är nu.
Annars om ni ville ha det tvärtom kan lika gärna be era red att öppna forumen så att ni kan diskutera med andra,i stället foru gå runt som en vilsen djur.:S

Inte att jag inte vill se Madridista här inne utan det känns som att ni gör som ni vill och det är irriterande på nåt sätt.

Vad är menningen med att komma in här och säga, jag tror att ni får det tufft imorn och att vi kommer förbi er, eller om ni tappar imorn så vinner ligan.
Vi är Liga ledarna trots allt, visa lite RESPEKT.
Real Madrid Neuthon
3/7/2009 13:48
Pilmà\Ja vi kan ju inte diskutera med barca fans inne på vårat forum, därför är detta det bästa stället att göra det på. (Ganska självklart).

Det är många inne på Puertan som vill att forumet ska öppnas upp för alla igen förresten.
Jag tycker iaf det är intressant att kunna diskutera med andra lag också, inte bara de som hejar på samma lag.
3/7/2009 13:41
Jag har förståelse för varför vissa culés inte tål att se Madridistarnas VITA färg här.

Det märkligast är att de stänger ni sin forum och sedan komma in hit och säga vad de vill, typ jag skulle vilja se er förlora idag och att vi går förbi o.s.v.

Det känns som att de stängde forumen föru vara ifred och ha samma åsikt om allt i stället föru se en blå-röd färg inne i puertan, vill de inte se färgerna i deras forum så kan de lika gärna stanna där inne för evigt:S

Det kan man inte acceptera.
Det är liksom lite irriterande att de får göra som de vil:S
Annons: