/spanien/barcelona/forum/19850.aspx/spanien/barcelona/forum/19850.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome
2008-12-13 13:14
Fullnelson. Ingen tar åt sig för att vi vet att du har inbillat dig det. Det är ditt sätt att formulera dina meningar. Precis som denna: "Blir ni blöta i ögat". Testa din lycka en gång till.
el capitano
2008-12-13 13:13
Fulnelson

Diskussion? Läs ditt första inlägg...kallar du det diskussion? Då borde ni gå om grundskolan pöjk.
Real Madrid Fullnelson
2008-12-13 13:13
Ämne: Om du inte höjer måt....
oj vad har jag skrivit för fel nu?? blir ni blöta i ögat när jag skriver att etoo inte är bäst i världen elle vadå`?
Barcelona Culéé
2008-12-13 13:12
Tycker att vi ska låta bli att svara på när en Madridista kommer in och skriver en massa trams.

Om vi Culé kan hålla oss till vanliga diskussionsämnen så skulle de inte bli så stort problem.
2008-12-13 13:11
Om du inte höjer måttet en smula så kan du förvänta dig en spärr.
Real Madrid Fullnelson
Ämne: Islam_Bosna

Att s....
sant
Real Madrid Fullnelson
Ämne: Fulnelson

Du är ....
skämmer ut sig?? du kanske inte kan va med i denna diskussion om du inte pallar trycket!?
Barcelona Okkapokka.
2008-12-13 13:10
Islam_Bosna

Att säga att vi förlorade ligan åt Real Madrid förra säsongen är fel, Men däremot kan man göra det om 06/07.
Real Madrid Fullnelson
2008-12-13 13:10
Ämne: Fullnelson

Vem ha....
hehehe säg det när ligan är avslutad!! blir ju jävligt mycket lättare för den lille skiten nu för att VÄRLDENS bästa avslutare är skadad...
el capitano
2008-12-13 13:09
Fulnelson

Du är ett skämt som alla andra madridstas som kommer hit o skämmer ut sig o drar sen.
Tycker synd om er, skaffa dig lite värdighet och manligheten om du är nu en man!
Barcelona Islam_Bosna
2008-12-13 13:08
Real Madrids redaktion fattar fortfarande inte att det inte var dem som vann ligan utan vi som förlorade den.

Hade inte vi släppt in 2000 talets onödigaste mål hemma mot Betis hade vi vunnit ligan eller inte släppt in hemma målet mot Espanyol och allt detta skedde under en säsong.

Och hade vi inte gjort den sämsta avslutningen på vad är det 20 år eller förra säsongen hade vi också vunnit ligan.
sebbaa
2008-12-13 13:07
Fullnelson

Vem har gjort mest mål i La Liga i år? :)
Real Madrid Fullnelson
2008-12-13 13:07
blir ju provecerad av era "skribenters" enormt genom tänkta texter. DOM borde kanske kolla på fotboll och se att det mesta dom skriver bara är skit snack!?
DzJocke
2008-12-13 13:06
Ligger det något i att Etoó inte trivs i Barca längre? När e han tillbaka?
Fullnelson. Bon dia mariquita
el capitano
Fullnelson

har du tagit dina medicin idag? Pajas..gå o lås in dig med dina andra råttor.
Enligt ER Gago är VÄRLDENS BÄSTA MITTFÄLTARE..(??!!) hahaha...PLZ
Barcelona Rambla
2008-12-13 13:04
Ämne: hahahaha era "s....
Du kan gå in till Puertan och hälsa er redaktion att de bör plugga på det svenska språket.
Barcelona Humphrey Bogart
2008-12-13 13:03
Fullnelson

Ok, tack för informationen jag ska ta och skriva upp att Barca och Katalonien är ett skämt. Vad tjänar du på att komma in hit och provecera?

Ta en titt på skytteligan så förstår du.
2008-12-13 13:02
Fullnelson. Han leder skytteligan, enough said.
Real Madrid Fullnelson
2008-12-13 13:01
hahahaha era "skribenter" här på barcas sida är nog det största skämtet jag sett!! hahah satan i helvete, etoo ligans bästa avslutare?? för fan ser ni inte sanningen!? aja barca och katalonien är ät skämt!

hala madrid
Barcelona Islam_Bosna
2008-12-13 12:58
Ja det är det säkert, till exempel om du diskuterar om något med någon som du vet har rätt och du har fel brukar du vanligtvis försöka överrösta honom och verka överlägsen och kanske även byta ämne för att se säkrare ut, förmodligen gör real read så också för dem vet att dem kommer förlora idag och sen även hamna kanske på 8 plats i ligan innan jul
Sajo.BHF10
2008-12-13 12:58
haha skit bra krönika !!!En stilstudie i blå och rött !!
Barcelona The Reporter
2008-12-13 12:57
Killar/ Fäääns! ta inte något i förhand denna match har jag längtat på.. men ta inte matchen i förhand på ett givet sätt att vi skulle vinna.. jag hoppas att vi vinner men man vet aldrig... så var iten säkra barcelona har fördel real har många många mannar borta och barca har hemma! det är viktigt med hemma arenan!
Barcelona ihefsu
2008-12-13 12:56
Ämne: Varför är Real Madri....Mja, typ. Det är ett vanligt psykologiskt fenomen att man överkompenserar när man känner att man är otillräcklig. Detta uppvisar flera redaktioner på SvenskaFans, bland annat så har Malmö FFs redaktion gjort detsamma inför ett skånederby på Olympia, där de släppte ungefär tiotalet artiklar som handlade om HIF och hur den ljusblå redaktionen inte brydde sig om HIF alls. Häftigt. Vi ser nu hos Real Madrid-redaktionen ungefär samma beteende, men frågan är om de kanske har lite självdistans till skillnad från MFF-redaktionen och faktiskt skriver med glimten i ögat - vilket de ibland skriver att de gör, vilket inte bara är ett författarmässigt fel, utan också en annan diskussion.

Dessutom kan man ju inte direkt påstå att Barcelonas redaktion inte gör samma sak som Real Madrids redaktion... Upptrissning inför derbytvardetja!
Barcelona Rey Etoo
2008-12-13 12:54
börjar bli lite irreterande med alla messi y ronaldinho videon, jag ser hellre att hela laget spelar bra än att vi ska vara beroende av en spelare, I el clasico är det 11 mot 11 det är inte bara messi som ska ha en bra kväll hela laget ska känna sig delaktiga vill hellre att alla har sin egna lilla show även om jag gärna ser messi göra canna och ramos så vill jag inte att bollen alltid ska vara hos han och att vi ska tro att han ska dribbla av de hela tiden de alla ska spela som ett lag och inte gå efter sin egen revansh lust.
Barcelona Islam_Bosna
2008-12-13 12:52
Varför är Real Madrid redaktionen så arrogantna och provocerar med sina artiklar?

Är det rädsla för förlust eller vad?
Barcelona ihefsu
2008-12-13 12:51
Ämne: Rey Etoo

Kolla ....
Jag tycker att Pep är en otroligt klok människa, vilket visar sig tydligt i hur laget spelar. Jag hade gärna sett honom som en framgångsrik Barcelona-coach tills han pensionerar sig, eller - likt sir Alex Ferguson - begraves efter sin död.
Barcelona Rey Etoo
2008-12-13 12:50
Jag har läst det, men det gör mig inte mindre tveksam, upp till bevis för guardiola hoppas verkligen han är den tränare jag tror han e.
Barcelona Messidinho_10
Ikväll vill jag se nåt liknnande av Messi eller någon annan. Kolla här vad Ronaldinho gjorde RESPEKT!!
Barcelona ihefsu
Lite trist att Schuster valde att säga att Real aldrig skulle kunna vinna mot Barcelona redan innan matchen spelats. Nu får vi inte möta honom och hans lag anno 08/09 som hittills, i många matcher, inte pressat sina motståndaranfallare nämnvärt. Med en ny tränare så vet man inte vad man får, riktigt...
Annons: