/spanien/barcelona/forum/19849.aspx/spanien/barcelona/forum/19849.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-04-04 14:50
Fan va tyst det e på forumet, man kan inte tro att det är matchdag idag, är alla ute och njuter av solen eller?
Barcelona a l b .
2009-04-04 12:59
Srbija91

Tror inte det är sant.

Barcelona Okkapokka
2009-04-04 12:19
I ligan kan man alltid ta ikapp, en dålig match i CL och vi är så gott som utslagna.

Spelar Messi & Iniesta idag så blir det som inhoppare. Inte från start.
Barcelona Srbija91
2009-04-04 11:42
Enligt serbisk media så sägs FC Barcelona vara ute efter Ivan Obradovic. Någon som har läst något om detta?

Kan berätta att Ivan Obradovic är 20 år, spelar som vänsterback där han gör det väldigt bra ifrån sig. Duktig både offensivt och defensivt. Han spelade den senaste matchen mot Sverige om ni minns vem han var.
Barcelona A.Gaudi
2009-04-04 11:35
jag hoppas på en målrik vinst för oss. 5/4-2 där Goitom gör mål för valladolid. för övrigt är det rätt löjligt att han inte får spela i landslaget.

Berg och rosenberg är helt klart sämre än honom.
Junior Sthlm
2009-04-04 11:19
Ämne: älskar lördagar när ....
Ja, gillar man fotboll är det ett par matcher idag (se länk). Annars hoppas jag på att man kan fokusera på matchen idag och inte tänka för mycket på kvarten på onsdag. Har sett Valladolid ett par gånger och det är inte bara att ställa ut skorna...
Barcelona Dani Alves#20
2009-04-04 10:56
älskar lördagar när barca spelar och efter barca spelar real direkt eller tvärt om. Ca 4 timmars topp fotboll.

Idag gäller endast vinst. Hoppas vi vilar så många som möjligt men ändå vinner. Men vill att iniesta,puyol gör inhopp. Vi borde låta caceres starta som högerback.

Real kör efter oss och om vi vinner och dem förlorar är det 9p. Om det blir tvärtom är det bara 3p emellan. Så detta är en viktig omgång!!!
Barcelona Tompa
2009-04-04 10:32
Blir tufft i kväll men jag tror det blir 3 friska poäng. Uddamålsseger känns realistiskt.
Barcelona Barcalonawi
2009-04-04 09:59
Ämne: Har någon hört nåt n....
Gud är störst//
Sändningsproblemen inför Barca matchen har löst sig.
Barcelona westinho | "Akta er för El Madridismo"
2009-04-04 09:44
Tyvärr så kan Pep mycket väl starta med bästa möjliga elva. Han har sagt att matchen mot Valladolid är minst lika viktig som den mot Bayern.

Det som avgör matchen är om Barca bestämmer matchtempot eller om det är Valladolid som gör det.
Barcelona Para Siempre
2009-04-04 09:26
Tänk två gånger om ni tror att Pep inte startar med Messi, Eto'o eller Henry. Den här borta matchen på José Zorrilla är ingen walk in the park. Barcelona kommer ha riktigt stora problem. Ett avbräck för Real Valladolid är att Pedro Leon är inte uttagen till truppen.
Barcelona petersays
2009-04-04 08:07
Valdes
Puyol-Pique-Marquez-Sylvinho
Busquets
Xavi-Iniesta
Messi-Etoo-Henry

Vad som än händer så tror jag på slakt ikväll. Vet att det brukar vara dippar efter landslagsuppehåll, men idag blir det fan 1-4.
Barcelona BirdStrike (MQUC3)
2009-04-04 01:05
Ämne: Jag tycker att vi sk....
Som Okkapokka säger, bra att du har koll på skadeläget..(Y)

Hleb & Toure skadade, Messi kommer förmodligen vilas inför CL, förmodligen Etoo eller Henry också..
Barcelona a l b .
2009-04-04 01:02
Tror på en 2-0 vinst imorgon. Kommer bli mycket inressant och spännande att se matchen. Då ligan är så tight ser jag bara som något positivt, då varje match blir jätteviktig.

Trippel i år.
2009-04-04 00:54
Klassikern: Roma - Barcelona 02/02/26 går på viasat fotboll nu..jag undrar vad det var som gjorde den matchen till en klassiker? Det enda konstiga jag märkt så långt är att linjedomarna dömer väldigt många felaktiga offsides...
Barcelona BlueRed.
2009-04-04 00:44
Gör Eto'o 5 mål på 45 min den här gången? :)
Barcelona pokke
2009-04-03 23:58
El Niño #1

Alves har otrolig kondition :)
El Niño #1
2009-04-03 23:54
hahahha er Alves.
Kolla länken.
tyckte det var roligt.haha:D
Barcelona pokke
2009-04-03 23:33
Vi kommer med största sannolikhet vinna över Bayern och vinna mot valladolid. Arjen Robben är inte uttagen i Reals match vilket är väldigt bra. Tror han är skadad.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-03 23:25
Ämne: Hur tror ni det går ....
Vinst får man ju hoppas.
Barcelona Okkapokka
2009-04-03 23:13
För det första så är Hleb inte ens med i truppen mot Valladolid, för det andra så är Yaya inte heller med i truppen, och för det tredje så anlände Messi & Alvés bland annat till träning senast i fredags, alltså idag. Så dom kommer nog förpassas till bänken till förmån av Puyol och Bojan/Pedro.

Ärligt talat så borde inte Messi delta i den här matchen i överhuvudtaget. Oavsett hur matchbilden kommer se ut imorgon.
Barcelona Blaugrana13
2009-04-03 23:08
Hur tror ni det går för oss mot Bayern?
Barcelona ° VISCA EL BARCA °
2009-04-03 22:59
Jag tycker att vi ska spela såhär:

Valdes
D.Alves Marquez Pique Sylvinho
Xavi Toure Hleb
Messi Eto'o Henry

det känns inte så bra att spela med Iniesta och Puyol från start när man har kommit från en skada, aboslut inte riskera mot ett lag som Valladollid, vi måste tänka och fokusera väldigt mycket på Munchen matchen också så då tycker jag därför Puyol och Iniesta bör börja på bänken och tillumed vila Puyol och kanske slänga in Iniesta vid 70 minuten om det nu behövs imorgon för oss så kan han komma in och levera tillsammans med Xavi. Hleb har inte visat direkt fram fötterna enligt mig, imorgon är de en stor chans för honom om han startar att han börjar ta allt mer seriöst och visa den tekniken han har, det tog ett tag för vitryssen att komma upp i hög nivå när han spelade i Arsenal nästan tre år. Men hur som helst så bör vi ta tre poäng imorgon och inte tappa något, Realmadrid saknar robben, heinze och marcelo något som är väldigt positivt för oss vettja, menmen vi bör fokusera på varenda match som vi har så vi tar dubblet i år Cl och ligan, Visca el barca ....
2009-04-03 21:39
Tycker det är bättre bänka iallafall Iniesta imorgon till förmån för Bojan, som förtjänar chansen från start. Puyol kan starta om det verkligenär nödvändigt, men föredrar att även han vilar.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-04-03 21:29
Tror ni Iniesta och Puyi startar imorgon ?
Barcelona Hetfield
2009-04-03 21:13
Förstår inte varför alla blir så sura för, Eto'o hjärta/kärlek tillhör Mallorca, that's a fact!
Barcelona C.Andrés
2009-04-03 21:02
Mäktigt med match imorrn!
Barcelona SaM__-
2009-04-03 20:03
Rambla:

Hela Eto'o fördomen hos Liverpool-redaktionen tyder bara på brist på kunskap om denna människa. Är man lika blind och naiv som skribenten så borde väl Gerrard anses ha noll karaktär och lojalitet då han egentligen var klar för Chelsea 2005.
Barcelona Ciao-V
2009-04-03 19:30
Eto'o är för dyr för Liverpool. Även om han inte skulle begära en högre lön än sin nuvarande lön, är den lön som han har nu för mycket för Liverpool. Tror att han har till och med högre lön än Torres.
Visst kan man ha åsikter men jag tror inte att Liverpool har råd med Eto'o.
Barcelona Rambla
2009-04-03 18:51
el Flaco:

En artikelförfattare hos Liverpool-redaktionen. Självklart får folk ha vilka åsikter de vill men att de har lite bättre koll kunde man önska. Sen att man värdesätter olika slags karaktärer hos spelare är ju självklart upp till var och en.
Annons: