/spanien/barcelona/forum/19839.aspx/spanien/barcelona/forum/19839.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2009-02-25 18:48
Islam_Bosna/

Jag bryr mig inte ett skit ifall de bidrar med "bra stämning" eller inte. Boixos Nios består till största del av fascister (inte särskilt olikt Ultra Sur faktiskt) och därmed bör de vara portade från Camp Nou. Tack och lov att vi har en president med cojones som vågade neka de grattis biljetter. Jag föredrar att Camp Nou är en "kyrkogård" än att släppa in det fascist packet.
Barcelona Mes Que un Club ! 3 - I wanna Puff Puff
2009-02-25 18:47
Islam Bosna.

Klart dom gör men jag och säkert många här gillar inte det dom står för.
Synd att det ska vara så. Boixos Nois hatar ju Laporta för att dom blev bannade, Därav dom skanderar Anti_Laporta osv =O
Barcelona tarrak
2009-02-25 18:45
Islam_Bosna/

Om det är någon som har tagit strid mot Boixos Nois så är det väl Barcelona med Laporta i spetsen. Med risk för sin och sin familjs hälsa har han slängt ut idioterna från Camp Nou. Om andra pengakåta klubbar som Espanyol tycker att de "de galna pojkarna" är värda att ha på sin arena, så får det stå för dem.
Barcelona Islam_Bosna
2009-02-25 18:43
el flaco:

Men dem bidrar rätt mycket till stämningen, kolla länken
Canalates, Den där bannern du syftar på :

Boixos Nois.

Den hänger bakom mål på varje Barca hemma match.
Barcelona Riiio!!
Realnördarna på svenskafans tycker att Puta Barca är en charmig ramsa.
Och att den hörs alltid på bernabeu.

Vet e f*n men minns inte att Ronaldinho fick höra dom chaaarmiga tonerna då han briljerade där.

Sånna mesar, tror inte att liverpoolfansen kommer bry sig så mycket om real börjar sjunga "puta barca" ikväll, meningslösa!
Canaletes
2009-02-25 18:41
Islam_Bosna

Dem var ju i Lyon igår också där dem hade en stor banner eller va du nu heter där de stod: Vi vill att Camp Nou ska sluta vara en begravningsplats = alltså att de är knäpp tyst. Riktad till Laporta för att han portade dem från Camp Nou
el capitano
2009-02-25 18:38
Islam_Bosna

Och du såg också att Laporta var nära att käka upp Daniel Sanchez =)
Barcelona el Flaco
2009-02-25 18:38
Islam_Bosna/

Det har ingenting med Barcelona att göra. Det är inte klubbens fel att Espanyol släppte in de. Om jag hade fått bestämma skulle jag stänga ut de från varenda arena i världen.
Barcelona Klint
2009-02-25 18:37
Ämne: tarrak:

Men dem b....
Korrekt, men i Spanien så är det värdlaget dvs i detta fall Espanyol som ansvarar för säkerhet och dylikt i samband med matcherna. Det är alltså inte alls på samma (idiotiska) vis som i Sverige. Om Espanyol väljer att släppa in Boixos Nois står Barcelona ganska maktlösa.
Barcelona Riiio!!
2009-02-25 18:36
Islam_Bosna

Merhaba momak sta ima? =)
2009-02-25 18:36
Ultras sur är helt störda och att dom hyllar dom i form av krönikor och allt vad det är så visar det vilka svin/idioter ungarna på puertan är.
Barcelona Islam_Bosna
2009-02-25 18:35
tarrak:

Men dem blir på bortamatcherna insläppta, minns du inte mot Espanyol?
Barcelona Napao
2009-02-25 18:33
Ämne: Ämne: Kolla c....
När vi hyllar Boixos Nois med att ha deras sånger kan du komma och snacka så gå o lägg dig.
Barcelona Abbe_
2009-02-25 18:29
IO

För det första heter de inte boix nois, och för det andra är det ingen här som hyllar Boixos Nois heller.
Barcelona Napao
2009-02-25 18:29
När vi har en träff kommer jag vara anti att hylla boixos nois och om nån skulle kläcka ur sig nått som den apan eller juden skulle reagera direkt sånt skit tollerar jag inte alls.
Barcelona tarrak
2009-02-25 18:28
Ämne: Ämne: Kolla c....
Boixos Nois är några riktiga svin, som varken blir insläppta på Camp Nou eller hyllade av vår redaktion. Det är skillnaden.
Barcelona Sürer
2009-02-25 18:28
El-Siete7

det viktiga är att del bosque fattar vad han gör och han kan nog mer om fotboll än vad vi fotbollstyckare kan, vad är det fr skillnad mellan pique och juanito till exempel? eller raul albiol för den delen

det man kan förstå är att inte miguel torres och javi garcia är med i truppen för de har inget där och göra men har aldrig sett någon hacka på dessa spelare inne på vårat forum
Barcelona Islam_Bosna
2009-02-25 18:27
Klint:

Jag förstår inte spanska, kan du säga vad det är dem sa?
IO
Ämne: Kolla ca 30 sek in i....
Haha tro inte att Barcas fans är några änglar, kolla vad boix nois sjunger för ramsa, pajas

"me gusta el barça por su calidad
I like Barça for it's style
y su aficion por su agresividad
and it's fans for their agression
y si alguna vez hay que matar
if some time I have to kill
que sea un perico, perico de sarria
let it be an espanyol fan, an espanyol fan from sarria
sieg heil!"
Heil Hitler
el capitano
Canaletes

Jag har inte påstått att det är fel på något! Jag menade att det skulle fräschas upp lite men vi glömmer det. Det var ett dåligt förslag som dök upp i mitt huvud bara.
Barcelona tarrak
2009-02-25 18:26
el Flaco

Jag vet inte vad som hände, men nicket "Blanco4life" som vid upprepade tillfällen kallade Eto'o för apa fortsatte att posta ett antal dagar efteråt. Om han är spärrad nu vet jag inte. Och som du säger var det mest skrämmande att inte någon av de övriga på forumet reagerade. Sorgligt!

El-Siete7

Det var väl det jag misstänkte, du är bättre än både del Bosque och Guardiola på att urskilja talangfulla spelare. Förstår inte varför du sitter här och slösar din komptens helt gratis, när du uppenbarligen har miljoner att tjäna?
Barcelona Klint
2009-02-25 18:26
Ämne: tarrak// Bara för ja....
Nej men antagligen är det en viss skillnad på din kontra Del Bosques kompetens inom området?
Canaletes
2009-02-25 18:24
el capitano

hehe. Jag tror 1/100 skulle vara villig att betala den summan. Vad är det som kan bli bättre? Jag hittar inget fel asså
Barcelona DM1982
2009-02-25 18:21
Självklart får redaktionen för Real Madrid hylla vilka grupper som de vill, i det här fallet hyllar de fascister. Jag säger inte att redaktionen för Real Madrid är fascister för det men om dem är det så är det inte så förvånande, det är ett starkt inslag bland supportrar till Real Madrid.

Jag är väldigt stolt övar att mitt lag har gjort sig av med detta fula inslag, boixos nois är inte ett dugg bättre och Laporta gjorde helt rätt som sparkade ut dem från Camp Nou.
Real Madrid El-Siete7
2009-02-25 18:20
tarrak// Bara för jag inte är tränare betyder det inte att jag inte kan nåt om spelare och deras talang.. Jag älskar Del Bosque, men fattar bara inte varför han ville ha med Busquets or for that matter Pique..
Barcelona el Flaco
2009-02-25 18:18
tarrak/

Tyvär, lyckades inte hitta något klipp till ramsan.

Gällande Eto'o så minns jag att det var någon inne i Puertan som slängde ur sig en hel dumheter om honom och (precis som du säger) så tilläts det rasistiska inlägget ligga kvar på forumet under en lång tid innan medlemen blev spärrad eller nåt i den stilen. Men jag tycker ändå det är chokerande att ingen på Puertan reagerade negativt till de rasistiska glåporden.

Puerta Sur?
Barcelona Napao
2009-02-25 18:17
Ämne: el Flaco

Jo jag v....
Ja man blir inte förvånad.
Barcelona tarrak
2009-02-25 18:17
Ämne: Förutom allt IO skre....
Vad är det du försöker säga? Att del Bosque inte kan urskilja en stor talang bara för att han spelar i ett bra lag? Jag som alltid tyckt att Vicente varit en av Spaniens största tränare, men du vet väl bättre...
Barcelona Okkapokka.
2009-02-25 18:16
Hoppas att Liverpool kan bjuda upp lite idag mot Real Madrid. Vill helst inte beskåda en match där ett lag försöker anfalla och ett lag som bara försvarar med 11 man och kontrar. Vi vet hur det är för oss ibland..

Tror på 2-0 till Real Madrid.
Annons: