/spanien/barcelona/forum/19838.aspx/spanien/barcelona/forum/19838.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2008-12-12 23:25
vi alla ber till gudarna så Mr calderon blir bra från sina stenar!! är du glad nu hassan?
Barcelona Okkapokka.
2008-12-12 23:23
Ämne: Okkapokka

jävlar ....
Jag tror nog Pep också sett resultatet och ska verkställa det imorgon ;)

Fan va glad ja är :D
Barcelona Barca-nist
2008-12-12 23:22
Okkapokka

jävlar du har tippat 9-0 hahaha
må gudarna se ditt resultat
Barcelona Pep.G
Dedeffo

Haha glöm inte Atletico Madrid också:P
Barcelona De Goda
Förra året när El Clasico spelades på Camp Nou blev jag riktigt sur över att Mr Ice bänkades till förmån för Deco. Mr Ice var helt klart på G då vilket Deco inte var. Och just det saknades, hans tyngd alltså, hoppas det blir annorlunda imorgon, på slutet när marängerna tröttnar kan spelare som Hleb och Keita hoppa in eller varför inte Iniesta.
Real Madrid Hassan
2008-12-12 23:19
Eftersom du inte kan fullfölja ett enda inlägg utan nedsättande ajektiv, avslutar vi din vistelse på Les Rambles./ Red
Barcelona Barca-nist
2008-12-12 23:19
Jag är trött på all relas gnäll om skador, domarmisstag, sol- förmörkelse, vodo hokospokos osv
rela är 1 av världens rikaste lag! Ni är fan med inte direkt Brage . lite råd från mig till er :skaffa/uppfostra bättre och starkare spelare och avskeda inte varenda människa efter ett misstag!
Barcelona Dedeffo
2008-12-12 23:18
Pep.G

Haha, det är sorligt. Varje gång det går bra för oss är det antingen domaren, att vi är beroende av en spelare eller att våra motståndare är dåliga. Varför inte bara acceptera att vi spelar bra? Förnedringen av Valencia och Sevilla är väll nog bevis på att vi kan köra över storlag?
Barcelona Pep.G
2008-12-12 23:17
Hassan

Och det tror du på !? Han insåg att förnedringen kommer bli för mycket för hans eget bästa, så han skippade flyget till Kataöonien.
Barcelona Pep.G
2008-12-12 23:15
Dedeffo

Det bästa var ändå, när dem sa att vi inte kan vinna över storlag. Vi kunde bara "vinna stort" över smålag. HAHAHA samtidigt går dem och förlorar mot Getafe och vi vinner över Sevilla. Schack Matt säger jag bara !
Real Madrid Hassan
Visca Barca

Hur fan kan du sitta där och skämta över någon som lider av njurstenar?

Det är en sak att vi förklarar hur mycket vi vill att ena laget ska vinna övet det andra men att skriva det du skrev var bara lågt.

Otroligt lågt.
Barcelona Dedeffo
Pep.G

Det är inte säkert, han kanske inte kommer han har njursten.
Barcelona Dedeffo
2008-12-12 23:14
Jag tycker inte att Real Madrid fansen ska vara så kaxiga för de kommer antagligen äta upp sina ord imorgon efter matchen.
Barcelona Pep.G
2008-12-12 23:14
Visca_Barca

Va !? Kommet inte Calderon att komma till Camp Nou :P
Barcelona Dedeffo
2008-12-12 23:13
Lionel_

Det är klart de överdriver. I början av säsongen när vi vann med 2-0, 1-0 osv så var det Laporta som hade mutat domaren. När vi började med stora siffror så var motståndarna dåliga. När vi förnedrar våra motståndare så är det Messis fel för att han är så bra.

Med de skadorna Real har så ska man fortfarande vinna över de man har förlorat mot.
Barcelona Pep.G
Lionel_

Nej nej. Iniesta mot Ruud. Sen så kan dem ersätta Diarra mot Gago ( "världens bästa talang" )
Barcelona Visca_Barca
Hassan

hade jag vart du som hade jag också gjort/skrivit samma sak , vet du varför? inte konstig när man vet att barcelona kommer förnedra . tillome din calderon vill inte komma på camp nue, han säger han e sjuk .
Barcelona Pep.G
2008-12-12 23:12
Hassan

Otroligt billiga spelare. Pepe mot Milito. Ruud mot Iniesta. RESTEN KAN NI ERSÄTTA !
Barcelona Lionel_
2008-12-12 23:11
Pepe - Milito
Diarra - Iniesta

Då är väl det Ruud som är regelbunden startspelare (DLR också kanske). Så ert skadeläge är nog lite överdrivet.
Barcelona De Goda
2008-12-12 23:11
Ämne: De goda//

Vad är ....
Nej det här är inte som ert forum , hos er är vi inte välkomna, betrakta dig själv som en inbjuden gäst och bete dig därefter och var inte så dryg och spydig!
Barcelona Okkapokka.
2008-12-12 23:10
Hassan

Vi buar ut dej just nu också.
Barcelona Dedeffo
Hassan

Varför byter du ämne plötsligt? Var det för känsligt eller?
Barcelona Barca-nist
Hassan
jag tycker du borde förstå vid det här laget, att du kommer med såna länk som... a du vet så försöker du va rolig på nåt sätt!
diskutera gärna med oss om morgondagens match och bete dig som en värdig motsåndare!
Real Madrid Hassan
2008-12-12 23:08
Culé

Ja, jag erkänner att Ronaldinho var bra i den matchen det har jag inte sagt. Jag tvivlar inte på hans förmåga på den matchen. Men vad hände sist på Camp Nou?

ERA egna fans buade ut stackaren när han skulle hem till Brasilien efter matchen.
Barcelona el Flaco
2008-12-12 23:08
Hassan/

De som buade Ronaldinho vid flygplatsen var Madridsupportrar på väg hem till Madrid. Det var därför de även applåderade Robinho som var med Ronaldinho. Det var vad som verkligen hände. Kolla upp dina källor.
Real Madrid Hassan
2008-12-12 23:06
De goda//

Vad är det jag ska hedra? Det här är ett forum precis som Real Madrids där jag för mina åsikter. Mina inlägg har varit svar på era inlägg så börja inte skylla på mig.
Barcelona Okkapokka.
el capitano

Tänka sig att vi inte ens behövde vinna mot Real Madrid för att jag skulle byta ;)

Hassan

Hälften av dom är inte ens startmatrial.
Barcelona Dedeffo
Hassan

Inte vårat fel att ni inte kan hålla era spelare utan skador och att eran president Mr Caldéron inte kan hitta bättre ersättare. Att klaga allt på skador är patetiskt. Med det laget ni har ska ni fortfarande ha vunnit mot Valladolid, Getafe och andra lag, istället för att bli förnedrade av Getafe.
Barcelona Culéé
2008-12-12 23:05
Hassan

Då får man väl säga Touché?
Vad hände under Ramos debutsäsong?
Vem fick applåder från publiken i Santiago?
Vart var Ramos när Ronaldinho kom fri på den kanten 2 gånger och satt båda två?
Real Madrid Hassan
2008-12-12 23:05
Pep G.

Hahaha, du är skön. Det var nog därför han var så älskad av klubbens egna fans vid flygplatsen från matchen.
Annons: