/spanien/barcelona/forum/19837.aspx/spanien/barcelona/forum/19837.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nian!
2008-12-12 22:04
Haha Kviborg. Skojare på hög nivå.
Barcelona el Flaco
2008-12-12 22:00
Inte särskilt oväntat så tippade Kviborg en seger för Real Madrid. Han tippade i för sig även att Valencia skulle besegra oss förra veckan och att Madrid skulle ta tre poäng mot Sevilla samma helg. Därmed är det garanterat att Barça vinner imorgon! :P
Barcelona krille94
2008-12-12 21:56
kommer dom ha försnack om Barcelona-Real Madrid på tv 4 sport
Barcelona Humphrey Bogart
2008-12-12 21:54
Aj aj njursten. Inget att skratta om när du väl får uppleva den smärtan.
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-12-12 21:48
Okkapokka? Är du S**** på riktigt?

Den dagen du får njursten ska jag skratta åt dig, Om du bara visste hur ont det gör..
Real Madrid Hassan
2008-12-12 21:42
Okkapokka

Du är sorglig som är glad över en annan mans smärta, har inte med saken att det är Reals president kunde vara vem som helst. Skaffa dig ett liv istället.
Barcelona haeger
2008-12-12 21:42
Okkapokka.

Om han har njursten så förstår jag verkligen honom.
Barcelona Okkapokka.
2008-12-12 21:30
Nu dyker till och med tveksamheter upp på Real Madrids president. Osäkert att han kan vara närvarande på El Clasico pga av njursten :D
Barcelona Barca-nist
2008-12-12 21:15
Shi
Det tror jag inte heller !
jag tror mer små lag och spelare med attitydsproblem som skulle göra så!
Barcelona Ciao-V
2008-12-12 21:14
Hur tror ni R. Madrid kommer att ställa upp sitt startelva på lördag mot Barca? Klicka på länken.
Real Madrid Shi
2008-12-12 21:11
Oroa er inte Real Madrid spelarna kommer inte skada någon medvetet. Spelarna tar det inte på liv och död som vi supportrar, jag tror inte Xavi hyser något mot Casillas eftersom denne är från Madrid.

Spelarna har en ömsesidig respekt för varandra och det skulle inte förvåna mig om de flesta var vänner om sidan av planen också. Så någon oro för att de ska skada Messi bör ni inte ha.
2008-12-12 21:09
"23 spelare deltog på morgonträningen och den blekaste killen var inte längre Hleb"

Hahahaha, ska bära min Iniesta tröja på Olearys ;D

Barcelona Barca-nist
2008-12-12 21:01
Real madrids syn på morgondagens match!
El Clasico "Worst Episode Ever".
2008-12-12 20:54
Jag var på träningen som spelarna hade samma dag som mot Shakhtar matchen, dock bara spelarna som inte skulle vara med och Iniesta kom först in och körde lite rehab träning men var sedan med på skjutövningar och mot slutet körde han och Milito lite rehab igen.

Han såg ut vara på god väg. även milito.

/M
Barcelona Okkapokka.
2008-12-12 20:45
Känns underbart att veta att Vampíro är tillbaks i truppen. Har saknat hans Messi-liknande reider och toucher. :D

Hoppas han får göra ett inhopp senare i matchen mot Real.
Spanien Söderström
2008-12-12 20:44
Ah, såg på hemsidan att han varit med och tränat men inte att han skulle bli uttagen... hoppas att han är redo!
Barcelona El Guanche
2008-12-12 20:42
Riktigt skönt att Iniesta är på väg tillbaka, tror dock inte att om han nu blir friskförklarad att han startar. Utan Pep satsar nog på någon annan i startelvan och Iniesta på bänken:D
Barcelona Beguiristain
2008-12-12 20:24
En youtube film att värma upp med inför el Clasico...
Barcelona Ciao-V
2008-12-12 20:05
Deco har varit en stor favoriterspelare för mig i Barca.
Han säger följande om Eto'o. Se länk för mer om även andra spelare i Barca och annat.

"Samuel is very important for Barça. You know that I have always said that the success of Barça putting pressure starts with Eto'o. If Samuel is on top of his physical abilities, like he is now, if he's feeling happy and motivated, it's hard to find a better striker anywhere in the world. Above that, and that's not a secret, he's extra motivated for the games against Madrid"

Han avslojer lite om hur högt Eto'o är motiverad att möta sin gamla Real Madrid...
Barcelona Culéé
2008-12-12 20:05
FCB :)

Du är inte den enda, tragiskt nog!
Barcelona FCB_Alex
2008-12-12 20:04
Ja då är man i Barcelona nu :D

Var nyss på Camp Nou, asså vilken arena den är Fantastisk, Ska snart ner till Hard rock Café och sen är det El Classico imorgon, Kan inte vänta längre!
Barcelona FCB :)
2008-12-12 20:03
klarar inte att vänta längre nu! :P en hel lååång natt och en låång dag imorgon innan avspark..jaja
Barcelona el Flaco
2008-12-12 19:58
Söderström/

Listan har inte offentliggjorts än och vi får nog räkna med att Pep låter resten av världen få veta det några timmar innan matchen. Men, som du kan läsa i länken, så ska tydligen Pep ha sagt att Iniesta kommer bli uttagen till truppen. Men vi får se, det är 24 timmar kvar och mycket kan hända.
Barcelona Sersari
2008-12-12 19:56
Söderström

Du kan läsa mer om det på den officiella hemsidan, och sport.es. Han blir uttagen, men sitter troligtvis på bänken.
Spanien Söderström
2008-12-12 19:41
Ämne: Andrés Iniesta är ut....
Är truppen redan bestämd, var såg du det?
Barcelona 2HeadsOnEagle
2008-12-12 19:40
el Flaco

Visst håller med dig ang. Ramos. Men vi alla vet att så fort Messi får bollen så är det MINST 5 spelar på han...
Barcelona Ciao-V
2008-12-12 19:34
Ämne: Aja ska gå nu innan ....Håller inte med dig heller. Men du ska ha respekt för dina åsikter. Du måste dock tåla argumenten.

Kaka tror jag är med på listan på gamla meriter. Han har inte alls varit "outstanding" verkan i förra året eller i år.

Kul att Messi och Xavi är med i topp fem.

Jag gissar att listan kommer att se ut som följer:
C. Ronaldo, Messi, Torres, Xavi och Kaka.
Barcelona SaM__-
2008-12-12 19:34
Jay-z //

Handlar inte om att vara kaxig eller olika uppfattningar. Du har inte förstått hela poängen när det gäller Hleb, Gudjohnsen etc. Förstå att Hleb inte ens konkurerar med Gudjohnsen då de har helt olika uppgifter på planen. Hleb är mer den kreativa spelaren medan Gudjohnsen ska bidra med lite mer tyngd och djupledsspel. Hade det varit så att Pep hade haft en idé med Mr ICE som någon slags kreativ spelare och spelat honom före Hleb eller någon annan då skulle ditt resonemang vara diskussionsbart men nu är du bara löjlig och helt ointressant!
Barcelona Culéé
2008-12-12 19:32
Nånting som vi kanske kommer sjunga om vi säger tex att GUTI gör mål på Camp Nou?

*länktips*
Canaletes
2008-12-12 19:31
2HeadsOnEagle
Det där var Guldbollen

Luça Toni #30
Ändra ditt inlägg, förstör sidan! ;)

Annons: