/spanien/barcelona/forum/19826.aspx/spanien/barcelona/forum/19826.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
sebbaa
2009-01-06 12:20
Skysport var ett bra länktips chonchocorito!
sebbaa
2009-01-06 11:47
Ämne: He he, tänkte väl.
....
31 januari förståss. :) Goal har säkrt någon slags sammanfattning?
Barcelona chonchocorito
2009-01-06 11:46
Ämne: He he, tänkte väl.
....
fönstret stänger väl den sista januari. och en bra sida för alla befräftade transfers tycker jag är skysport. kolla länk.
Barcelona petersays
2009-01-06 11:43
He he, tänkte väl.

----------------

När stänger januarifönstret och finns det nån bra sida som redogör för alla bekräftade transfers?
Barcelona chonchocorito
2009-01-06 11:28
Ämne: Gazza eller Gaza?....
hehe, ett Z ska det vara.
Barcelona petersays
2009-01-06 11:27
Gazza eller Gaza?
Barcelona chonchocorito
2009-01-06 11:21
Politiska budskap hör ej hemma i detta forum. Inlägg redigerat.
/Redaktionen
Barcelona chonchocorito
2009-01-06 11:08
Ännu en spelare som vill bli BlauGrana. Men som säkert hamnar i madrid.

#Länk

Visca
Barcelona Pep.G
2009-01-06 02:23
Sebbaa

Kanada leder=P

BlueRed.

Jag trodde exakt samma om Adriano. Han avr så grym, tänkte på vilket anfallspar dem skulle blir, han och Zlatan, men Ajajaj så fel man kan ha.

Delarocha RIP Puerta

Messi är ödmjuk och så, men seriöst nu, varje gång du såg Ronnies leende, blev du inte glad inombords, du tänkte "Ja nu kommer det hända nåt:D".

Hans frispark mot Zaragoza säsongen 06/07 går verkligen inte att glömma. Han hoppar in, sen ler han på det där typiska sättet, sen så går bollen i en sådan underbar bana in i målvaktens kryss.

Ögongodis !
Delarocha RIP Puerta
2009-01-06 01:56
Messi är ju 20-21 nu. Ronaldinho var ju 25 när han var som bäst. Så Messi bör ju ha 4 år på sig att få utvecklas innan man kan göra en rättvis bedömning faktiskt. Har dock alltid gillat Messi mer som person och spelare. Så väljer Messi. Gillar Argentina mer än Brasilien dessutom:P
sebbaa
2009-01-06 01:31
Pep.G

Orka 3 km in till närmaste öppna. För nu fan skall jag o sova, och hoppas att Kanada spöar stort! :D Godnatt, (andra gången..) Vi träffas imorgon igen före matchen! (Hata mig nu inte bara för att jag är finne och realist och vet att Kanada vinner, fast jag anar det värsta att jag måste äta min hatt imorgon) Men har ju spelat hockey 10 år så månne jag inte har rätt. =)
Barcelona BlueRed.
2009-01-06 01:28
Oj jag vaknade visst.

Pep.G

Om valet är mellan Ronaldinho i sin bästa form eller Messi nu så är svaret Ronaldinho, Han var som du själv sa komplett. Jobbigt att dessa brassar ska supa och festa. Adriano trodde jag skulle bli nye Ronaldo, så fel man hade.

Nu är det god natt och ska stänga av datorn.
Barcelona Pep.G
2009-01-06 01:20
barba

Tänk om alla brasilianska spelare var det ?
Barcelona barba
2009-01-06 01:19
Ämne: sebbaa

Spring ti....
Rivaldo var väl nykterist om jag inte minns fel.
Barcelona Pep.G
2009-01-06 01:16
sebbaa

Spring till Macken innan sverige-macthen börjar och köp nån Red Bull eller nåt=P

westinhoblaugrana

Ett lite hårdare skott, samt lite högre så hade den gått in i mål, men som Sebba säger, lite skottträning skadar verkligen inte, särkillt nu när han har börjat äta fisk..

Ronaldinho under guldåren var för underbar, asså hade han bara inte förstört allt det med fester och så, så hade han hållt standard under några år till, men brasilianska spelare har en tendens att förstöra sig själva vid den absoluta toppnivån. Ett annat exempel är "O´Fenomeno"..

Rivaldo höll la en ganska hög nivå ett långt tag, har jag för mig ?
Barcelona westinhoblaugrana
2009-01-06 01:09
Aja Pep.G

Messis läge var inte så bra, speciellt med tanke på att han hade fel fot. Verkligen inte lätt att göra mål där på världens näst bäste målvakt. I det läget brukar man spela in bollen mot straffpunkten men där fanns nog ingen, så han var tvungen att ta ett avslut och det var helt okej.

Men jag håller med dig, Ronaldinho alla dagar i veckan. Ronaldinho var komplett. Det finns inga ord som beskriver hur bra han var under sina bästa år. Han var så trygg med fotbollen att han lekte under matcherna. Otroligt.
sebbaa
2009-01-06 01:07
Pep.G

sebbaa är trött. :)

Förvisso, om man väljer mellan Messi idag och Ronaldinho under "guldtiden" så är det ju klart Ronnie, men kanske, Messi ännu skall gå förbi honom. Lite skotträning på bakgården bara!
Barcelona Pep.G
2009-01-06 01:04
sebbaa/BlueRed

Haha jag sa Messi NU eller Ronnie då. Vem vet, kanske har Messi redan utvecklat sig som världens bästa genom tiderna tills dess:P ?

För mig så hade jag valt Ronaldinho alla dagar i veckan. Man ska vara ärlig, Messi är inte komplett som fotbollspelare, okej det kanske inte syns när han har den där underbara Vänstern som han har, men jag pratar om El Classico incidenten, när han skickar iväg Ramos upp på läktaren, och sedan har ett läge med högerfoten. Skottet blev så löst, vilken anfallare som helst hade gjort mål vid det laget, och då hade Real varit tvungna att flytta upp laget och då hade vi vunnit med dem drömsiffrorna vi hade velat..

Fan vad jag saknar Ronnie, trots att det går bra som det går, men tänk er en Ronaldinho a´la säsongerna 03-06 i startelvan också. Jag hade fyllt år varje helg då=P
Barcelona Barca 4 ever
2009-01-06 01:01
Jag hoppas förståss att vi har vunnit innan full tid, men det skulle vara otroligt spännande med ett straffavgörande som Sverige vinner.
Barcelona Exclusive
2009-01-06 00:57
Jag tippar att Sverige vinner med 3-1 och det sista kommer i tom bur :)
Barcelona westinhoblaugrana
2009-01-06 00:57
Kanada är nog för starka, men det är otroligt roligt att se svenskarna spela. Vilket självförtroende! Förra året var Sverige helt sjuka. Revansch inatt nudå!!!
Barcelona Barca 4 ever
2009-01-06 00:53
Jag tror att sändningen börjar 01.15 och matchen 01.38. Matchen visas på svt 1 tror jag.
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2009-01-06 00:52
vilken tid spelar dom och vilken kanal
Barcelona Barca 4 ever
2009-01-06 00:51
Kanske hör det ej hit men vad tror ni det blir i natt? Mellan Kanada - Små kronorna??
Barcelona Kim
2009-01-06 00:47
Känns som att halva stan här lär sitta uppe i natt och titta på matchen. Kan bli riktigt grymt!
Barcelona tribente_magico
2009-01-06 00:47
messi är helt otrolig när han är som bäst, lika effektiv som ronaldinho när han va som bäst, men måste nog säga ronaldinho ändå, helt enkelt för att han var OMÄNSKLIGT bra under den tiden och gjorde sjuka saker med bollen som inte messi kan göra.
Barcelona Exclusive
2009-01-06 00:36
Småkronorna är hur grymma som helst! Helt underbara att skåda. Givet för alla att se finalen liksom :D
sebbaa
2009-01-06 00:26
Kim

Kunde inte slita mig! MEn vem bryr sig i småkronorna? Haha, okej jag har inget att säga till om eftersom smålejonen sög i år :D
Barcelona Liooneel#10Messii
2009-01-06 00:21
Pep.G

För mig är det självklart Ronaldinho. Tror ingen har vatt lika bra som ronaldinho när dom varit som bäst. Messi är sjukt bra men Ronaldinho tycker jag inte han kan gemföras med, hans passningar, frisparkar, finter kommer nog Messi aldrig kunna göra :/
Barcelona Kim
2009-01-06 00:20
Vad händer egentligen? Vad menar ni med god natt? Småkronorna spelar ju om drygt en timme. Kom genast tillbaka!
Annons: