/spanien/barcelona/forum/19809.aspx/spanien/barcelona/forum/19809.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messinales
2009-02-21 21:02
hatar madrid som fan dom tror dom är bäst i världen nu men dom är inget bara flyt..
men en sak är jag stolt över mig själv att jag hatar madrid så mycket som jag gör och för varje sek blir det mer och mer,,,,,,,
Valencia Ariba
Ämne: Keitas tackling var ....
Titta noga så ser du att Keita lyfter upp dobbarna och det är ett regelbrott vilket resulterar i en grov utvisning.
sM
Undrar jag också !
Barcelona Saman.
Varför fick Busquets gult kort?
Kixer
Keita fick röda kortet för att han protesterade(?) vidare när domaren viftade bort honom, inget konstigt alls.
Barcelona Qanii
2009-02-21 21:01
Man kan inte hålla på att gnälla på domaren! Hur mkt fel än domaren gör så hjälper det inte att snacka om domaren. Bättre att man fokusera sig på laget. Det blir riktigt tufft med en man mindre nu mot espan men jag tror att vi behöver mer fart på bollen och mer avslut.

Vi har inte samma speed känns det som, vi behöver få uppfarten!
Barcelona Rey Etoo
haha vilken domare, Hejdå till liga titeln. Hade denna känslan när vår ledning blev för stor typiskt barca ingen kyla ingen disiplin när saker går lite ur hand.

Jaja jag blir inte så hemskt besviken såg detta komma länge sen, Real madrid är 20 gånger starkare mentalt.

Minns förra året barca spelarna bara tjata om att ligan inte var slut och sånt men de spela halvhjärtat.

Real är 12 poäng efter och spelar som om de är 3 poäng före,fy fan.

Hjärta kallas de, hoppas barca visar att de har ett nu i andra. Om Guardiola är så stor som folk säger borde han utan problem fixa detta.
Barcelona Barca_4_lajjf
Haha, nu när Real leder med 6-1 så finns det inte Kaxigare människor i världen. Grattis att ni en gång i tiden leder med 6-1. lär aldrig hända igen. aja Vi vinner!
Barcelona PILMÀ (Blaugrana en mi corazón)
2009-02-21 21:00
Vår match Har blivit rena MARDID matcher.
Det är så det börjar likna.:S
Barcelona el Flaco
Domaren är under all kritik.Hoppas spelarna lyckas lugna ner sig i andra halvlek.

Madrid y Espanyol, la misma mierda son!
Barcelona Gonzalez_Barca
!Sergio_ Busquets!

Varför skriva allas spelares namn, du kunde lika gärna sagt att vi ska fortsätta spela som vi gör
Barcelona En Gång Barca Alltid Barca!
Hoppas Guardiola säger något till spelarna i andra halvlek, som mot Numancia. Förlorar vi idag så kan de va slutet på den underbara formen, vinner vi höjs självförtroendet.
el capitano
86 inloggade =)
sM
Haha fan vad jag skrattade när jag hörde Bosquets gul kort på BÄNKEN hahahah D:D:D Hur fan lyckas man hahah
Barcelona Lionel super Messi
NemanjaKazic

Var du sarkastisk där eller?
Atlético NemanjaKazic
2009-02-21 20:59
BARCA är bäst å kmr vinna La liga

Real firar sitt seger som att det vare liga seger hehe

Sikka AMATÖRER!!!!

Visca el BARCA
Barcelona Gud är störst!
sM

82 inloggade nu
Barcelona Caol Ila
Ämne: hatar espanyol mer o....
Nej generellt så är domarna i england sämre.
Denna gubbe som dömer idag kommer aldrig att få dömma mer efter denna kväll.
Om han skall hålla denn nivå så kommer korten att hagla.
Barcelona Abbe_
2009-02-21 20:58
Ämne: Älskar sånna här mat....
Leendet på Busquets efter hans gula kort är fint ;-).
Barcelona Caol Ila
Ämne: hatar espanyol mer o....
Nej generellt så är domarna i england sämre.
Denna gubbe som dömer idag kommer aldrig att få dömma mer efter denna kväll.
Om han skall hålla denn nivå så kommer korten att hagla.
Barcelona Barça-fan
Okej, kom igen nu. Även om vi fått domslut emot oss - och vid det röda anser jag tom att det är felaktigt - så får inte spelarna tappa fokus på matchen såsom de gör. Vi har i princip bara skapat en kvalificerad målchans i första (Henrys nick) och det är med Barca-mått alldeles för dåligt! Det är inte fel spelare som är inne på plan utan det är nu Peps roll blir viktig. Att lugna ner spelarna i paus och få dem att fokusera på uppgiften.

Det blir inte lätt med en man mindre men det är knappast omöjligt. Och då talar jag om tre poäng, inget annat.
Delarocha RIP Puerta
Espanyol är verkligen ett gäng äckel. Spelar så satans fult i många situationer. Är rädd varje gång en Espanyolspelare kommer nära Messi. Tänker bara direkt att nu blir det ett brutet ben på Messi.
Skön utvisning där. Keita kommer in först i situationen, missar visserligen bollen men ligger redan ner när Espanyolspelaren väljer att falla på Keitas överkropp och inte ben... Keitas ben är ju långt förbi Espanolspelaren men men. Att det är rött är ju helt galet. Psykbrott.

Poängtapp idag så kan åtminstone jag börja oroa mig för ligan. Barcelona har genom åren visat sig vara allt annat än psykiskt starka.
Barcelona Rambla
Domaren är kass och inget mer med det, men jag blir förbannad hur lätt barcaspelarna luras in att spela denna grisfotboll av Espanyol. Ge fan att gnälla på domaren och ha fokus på spelet istället. Skärpning nu i andra.

Los pericos, grisigare än vanligt nu när de ligger i botten av tabellen. A segunda oooooeee oooeeee...
Atlético NemanjaKazic
Barca är bäst och Barca kommer att vinna ligan grabbar. Skit i va Real duma supportar säger, dem är för tillfället glada över deras seger idag hehe, 6-1 betyder inte liga seger.

Dom firar det så hehe sikka amatörer!!!

Visca el BARCA
el capitano
herregud, sämsta domaren i världen
Barcelona Saman.
sM

82 inloggade nu ;D
Barcelona !Sergio_ Busquets!
Valdes
Pique Marquez Puyol
Alves Toure Xavi
Messi Etoo Henry

Så tycker jag att vi ska spela! Och om Hleb kommer in ska Xavi ut.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-02-21 20:57
Vi spelar bra. DOm har inte haft ett skott på mål än. nu ska vi bara avgöra matchen!!

(Hatar Halvtidspauser, vill att det ska börja direkt!)
sM
76 Inloggade!!! Herregud haha D::D
Barcelona Okkapokka.
Älskar sånna här matcher på ett sätt också. När alla visar känslor.

Men det har varit lite väl barnsligt nu här i slutet, och som många redan sagt så skulle det inte vart ett rött kort på Keita.
Annons: