/spanien/barcelona/forum/19807.aspx/spanien/barcelona/forum/19807.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-12-13 23:10
Nu börjar Guddy bli trött, Nu ska Keita in :)
Barcelona Nian!
2008-12-13 23:10
JuanJimenez(Milanista)//

Med tanke på det som "bjuds" i Italien så borde detta vara värsta showen för er.
Andersson10
2008-12-13 23:08
Till er Madridare härinne, varför är ert forum inte öppet för alla?

Jag begriper inte meningen med att ha ett forum om inte alla får skriva?

Seriösa grejer då förstås
el capitano
2008-12-13 23:07
är RAUL med i matchen?
Svezia
2008-12-13 23:04
Nu kör vi!
Spanien JuanJimenez(Milanista)
Live: "Vilken fantastisk match det varit hittills! El Clásico gör en sällan besviken och på nytt bjuds publiken på storartad underhållning. Tänk att en match som det står 0-0 i kan vara så bra!"

Vaaaaa?? Lol den har knappast varit så bra. Den har varit helt ok. Inte i närheten av fantastisk.
Spanien Ichi
Sånt man får svälja som superstar....

Ett mål skulle nog öppna matchen rejält...
Real Madrid Realdinho
2008-12-13 23:03
Vad du inte förstår med namnet är att det kanske finns lite "sarkasm", för att just irritera cule fans... ta med med en nypa salt.
el capitano
Real har inga fans kvar, alla har byt tröja till oss. hahahah...medgångfans. Hatten av för Valencia och Sevilla som spelade med värdighet och stolthet anfallsfotboll
Real Madrid Shi
Rambla

Jag föredrar inte att se detta spelet, men jag kan inget än att gilla läget då vi förmodligen hade blivit utspelade med herrar som Salgado och Metzelder om vi hade spelat schysst.

Låt oss se 2:a halvlek nu, kan bli intressanta diskussioner efteråt :)
Barcelona Rambla
2008-12-13 23:02
Shi

Ändå fortsätter ni att hacka på hälsenor. Är det snyggt tycker du? Att spela hårt fysiskt har jag inget emot men fega stämplingar bakifrån som kan ge riktigt svåra skador är svinigt.
Las Palmas Pio pio
2008-12-13 23:01
Finns inget annat ord. För till skillnad från dig så har jag släktingar som tog strid mot en viss man som du hedrar med din nick.
Svezia
Skriv på reat forum 300inlägg hahaha. ajust det ni har ju inga fans
el capitano
Lyssna på PAJASEN Kålmården el va han heter....
Real Madrid ZIZOUUU
barcelona har varit bättre...men det är inte konstigt för real har inte deras bästa lag så då måste dme spela på kontringar...men ändå real har haft den enda riktiga chansen...där drenthe missade...men kommer bli en spännande 2 halvlek....synd bara att inte real kunde ställa upp med bästa möjliga laget och ge en riktigt el clasico match...men så är det ibland...lycka till!!
salmela
Skriver sällan på fotbollsforumen, utan hockey ligger mig mer varmt om hjärtat. Dock gillar jag Real mer än Barca, men i den här halvleken har ni varit klart bättre, även om det lika gärna kunde ha varit 1-0 (eller 0-1) till Real med tanke på Roystons friläge.

Ni har spelövertaget, men Real har haft bästa chansen, och med lite otur kommer ni förlora den här matchen. Det skulle vara så typiskt sport att Real vann den här matchen, där de varit nederlagstippade av många och där ni haft ett rent spelmässigt övertag.

Även om jag, som jag nämnde, håller mer på Real så ser jag matchen mest för underhållningens skull och jag hoppas verkligen att Messi kan bjuda på lite godbitar som jag sett tidigare denna säsong. Ramos är nu en mycket mindre jobbig motståndare efter kortet vilket lär underlätta.

Sen tycker jag dock att Real spelar helt korrekt. De har ett stort manfall och spelar efter resurserna och lever på vassa omställningar. Hade varit korkat att testa något annat. Angående maskningarna och så vidare är det något ni får leva med, ni hade gjort samma sak.

Jag ser fram mot andra halvlek, och slutresultatet blir nog 2-0 till Barca!
Real Madrid Realdinho
Just nu har vi inte så mycket mera till val. Hälften av laget på skadelistan, spelar med många castilla spelare. Måste spela def. mot ett offensivt barca. Ett poäng är ett bra resultat för Real, tre poäng skulle vara underbart. Men som sagt bollen är rund, en halvlek kvar, in med Saviola så han avgör ;)
Real Madrid Shi
Rambla

Vi blir ju straffade för det tuffa spelet, eller hur? Vi har hela vänsterkanten varnad och frisparkarna delas ut.

Vi är inte i en position att spela propaganda fotboll just nu. Detta är det enda sättet, det har funkat hittills men jag tvekar på att det räcker hela matchen.
Barcelona Messidinho_10
2008-12-13 23:00
Vi måste försöka fixa ett straff så vi kan göra 1-0 målet, och sen kommer real inte orka grisa i geggan mer.
Real Madrid Francisco Franco - The Great Man
2008-12-13 23:00
Hur i h-e man kan få för sig att välja ett sånt nick övergår de flesta vettiga människors förstånd. Direkt rött!
Barcelona Okkapokka.
2008-12-13 22:59
Nu börjas de igen.

Tots Units fem forca
Barcelona Barca-nist
Shi
så taktiskt är real ute efter messi´s skada ?
det säger du själv.
nej men jag tror du kan ta av dina tjocka glasögon och bedömma ert spel fult!
Svezia
fy fan, ni suger det ser ju alla hail madrid
Barcelona Para Siempre
Real spelarna är ju på messis fötter mer än bollen och folk ute i världen kallar Real Madrid för ett mästerlag?
Barcelona Rambla
"Barca-nist

Jag ser inte att någon av era spelare bytts ut på grund av skada? Era ballerinor är inte vana vid fysisk fotboll. Fotboll är en kontaktsport vill man inte ha kontakten kolla på konståkning där får spelarna dribbla utan att någon stör."

Snälla Shi, du dumförklarade just dig själv där. Att spela fysiskt jämför med att sparka på någons hälsenor när man inte hänger med i svängarna är en helt annan sak. Är det något lag som gnäller när de får fult spel mot sig är det Real Madrid. Det är alltid lika komiskt när man ser matcher på Bernabeau och hur spelarna springer och omringar domaren när de klagar på närkontakt. Speciellt när de ligger under.
Villarreal roropiero_79
2008-12-13 22:58
Dåligt av domarna att inte minst ha 2 minuters tillägg.Bara bytet när Sneider promenera tog minst 30 sekunder,sen alla kapningar på Messi var ju långa spelavbrott.

Xavi måste komma in mer i matchen.Detta slutar bara med en hemma seger.25 min tog det för Valdes att synas i tv-rutan.

Krossa svinen från Madrid.
Barcelona Unicef
Ämne: Barca-nist

Jag se....
De skulle du tycka om våra spelare gjorde så mot era oxå va?
Barcelona Chileno
Dedeffo
Nej. vi e inte Real forumet
Barcelona M79
Humor att kommentatorn trodde att Real spelade med en hög backlinje när det sen visade sig vara deras mittfält dvs alla man på egen planhalva.
Barcelona Okkapokka.
Nej lås inte fan, Låt dom komma in sen efter matchen, Och vem fan tål inte lite madristas?
Annons: