/spanien/barcelona/forum/19796.aspx/spanien/barcelona/forum/19796.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
el capitano
2008-12-14 14:31
Jag tyckte synd om Ramon Calderon som satt där tillsammans med Laporta. Man såg att gubben var sjuk på riktigt.
Barcelona Ghazza
2008-12-14 14:29
Äsch, att marängerna griper efter halmstrån är väl inte så konstigt egentligen? Det är väl knappast någon annan som håller med om deras analyser ändå.

De försöker smälta förlusten på bäst möjliga sätt. Låt de skriva vad de vill inne på puertan. Idag ska vi inte haka upp oss på det, idag ska vi fira culés! =D
Barcelona BlueRed.
2008-12-14 14:24
Mes Que un Club ! 3

Jag ser inte hur det kan göra dig bättre än dem andra? Du verkar inte förstå. Vad förväntar du dig att dem ska skriva inne på Puertan? "Henry är världens bästa ytter" ? "Valdes är världens bästa målvakt"?.

Det är inte så svårt att lista ut vad som skrivs där inne, därav behövs inte deras inlägg inklistrade här inne.
Barcelona Barçanist
2008-12-14 14:24
Kan inte någon skriva in betygen på Barcelona-spelarna?
Vore kul :)
Barcelona Dedeffo
2008-12-14 14:23
Haha, låt de vara ledsna över förnedringen på Camp Nou igår. De kommer aldrig glömma andra målet. Messi mot världens ''bästa'' målvakt och världens ''bästa'' mittback gamlingen Cannavaro. Messi chippar den över Casillas och gamlingen slår i låret i stolpen.
Barcelona Dedeffo
2008-12-14 14:22
Mes Que un Club ! 3

Haha, det laget som suger som han skrev råkade köra ut hans kära lag.
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-12-14 14:21
Bluered, Jag har aldrig sagt någonting, Jag kom online för 5 minuter sen typ.
Barcelona Okkapokka.
2008-12-14 14:21
Ämne: Namn: MADRID 1902 »....
Haha. Jadu undra hur detta forum skulle se ut om det var som inne på puertan. Herregud svårt att acceptera en förlust? Det blir Pastillo för eran del på Bernabeu till våren :)

PS: Det är sjukt hur mycket cannavaro gått ner sig, Från Världens bäste till att lära sig hoppa in i stolpar.

Klockrent :)
Barcelona el Flaco
2008-12-14 14:20
Barça Atlètic har möjligtvis hamnat i skymundan med tanke på el Clásico (vilket är fullt förstårligt) men man vann över Orihuela med 4-0. Jeffren, som hade kommit tillbaka från sin skada, gjorde två mål och även Gai gjorde en stark insats.
Barcelona BlueRed.
2008-12-14 14:19
Jag förstår inte vad problemet är? Ena stunden bryr ni er inte om vad som skrivs inne på Puertan och 5 min senare så klistrar ni in inlägg därifrån. Lägg ner nu förfan. Vi skiter i vad som sägs där inne!
Barcelona Culéé
2008-12-14 14:19
Mes Que un Club ! 3

Skulle precis klistra in samma grej.
Han är ju så patetisk.
Vi behöver inte köpa flera spelare från holland.
Vi kan leva på våra trotjänade spelare från Enriques lag.
2008-12-14 14:16
Namn: MADRID 1902 » Svara inlägg
Sänt: 2008-12-14 14:09
Det är chockerande att en spelare som går ner så mycke som Henry har gjort i Barca.
Förutom Yaya och Alves köpet så har Barca verkligen inte köpt en enda bra spelare senaste åren deras lag består av Messi,Eto,Xavi,Iniesta,Yaya,Puyol och Alves resten är mediokra spelare det är saningen.

LOL, Nu ska jag sluta kolla i forumet,

Lägg till Marquez och Abidal på den där listan innan jag spyr.

PS: Det är sjukt hur mycket cannavaro gått ner sig, Från Världens bäste till att lära sig hoppa in i stolpar.
Barcelona BlueRed.
2008-12-14 14:15
Den var tydligen uppe redan. Kvalitén vet jag inte om den är bra eller inte.

*Länk
Barcelona Nian!
2008-12-14 14:14
Palla bry sig om Kå(t)mark

Hussfeldt var skön vid andra målet när han skrek "måål" första gången jag hör någon svensk kommentator göra så.

2-0.
Kolla Grabbar !!! HAhahahahahahahaha

Detta hittade jag på madrids forum.

Valdez
Pique Caceres Marquez Alves
Keita Xavi Busquet
Bojan Henry Hleb¨

Bänk : Victor Sanches Jorquera Pedro, +4 till från B laget.

Vad hade barcelona gjort om dom var tvungna att spela så här på grund av alla skadorna..

PEPE-PUYOL
MARCELO- SYLVINHO
HEINZE- ABIDAL
DIARRA-TOURE
DE LA RED-GUDJOHNSEN
RUUD-ETOƆ
ROBBEN - MESSI

Och att vi hadde varit i våran livsform, barcelona knasig form, ny tränare.

JAG ÂR STOLT MADRIDISTA IDAG !

Vilka jämför han med? Heinze - Abidal? Skojar han ? Även om Robben är bra är han fan inte Messi klass.

Dom skyller allt på skadorna, Vilka äckelfans dom har seriöst jag dör hahahaha.
Dom kan inget om fotboll.
Barcelona Dedeffo
Fan vad skönt att få Iniesta back in action mot Villarreal. Vi måste vinna mot Villarreal så att Real ligger 16 poäng efter att de förlorat mot Valencia.
Barcelona Mojito
2008-12-14 14:13
Klint

Jo, men i första hade han ju mycket boll, det är i andra halvleken han tenderar att försvinna, och inte bara igår, samma mot Sevilla t ex.
Barcelona BlueRed.
2008-12-14 14:13
el capitano

Tveksamt att dem lägger upp där. Prova länken jag skickar med, Barcas matcher brukar komma upp där.
Länktips: www.Mininova.org
Barcelona Barca-nist
2008-12-14 14:12
el capitano
det va ingen som gillade hans artikel inte ens real fansen .. de skämdes för de hehehe
jag förstår inte hur de kunde publicera de ?:/
el capitano
2008-12-14 14:11
tankafett kanske?
Barcelona MessiyoyO 10
2008-12-14 14:10
Någon som vet vart man kan tanka matchen??
el capitano
2008-12-14 14:10
När jag försöker jag skriva om Barcas supporter shop går det inte att posta inlägget?!!
När jag klickar på skicka meddelande skickas jag till första sidan?
Vad är det frågan om? =)
Barcelona Rey Etoo
2008-12-14 14:09
Kåmark är en tråkig expert kommentator visst han är en bra än men TV4 vet att han är en madridista och att lundh är en barcelonaista, de är det inte i mina ögon lämpligt att man har som expertkommentator. Han berömmer real som spelar skit fotboll och han kommentera eto'os blottning och messis samt cannas skada! Jag undrar vem här inne som egentligen bryr sig om något sånt, det är något som ska komma i efterhand när repriserna har rullat ett par gånger. Men han påpeka det precis som om det var orsaken till målet, madrid i blodet!
el capitano
2008-12-14 14:09
Barca-nist

bitchig cherleader attityd. hahaha...
den va bra =)
Barcelona Klint
2008-12-14 14:03
Mojito

Jag håller inte riktigt med dig. Igår var Xavi i princip punktmarkerad av Gago. Fullt naturligt att någon annan blir bollförande då.
Barcelona Barca-nist
2008-12-14 13:58
jag tror Mr marvin är hemma och deppar nu.. heheh världens sämsta artikel utan tvekan.
han hade en bitchig cherleader attityd hahaha
Barcelona Barca-nist
2008-12-14 13:56
ja de får ta hand om de yngre spelare som messi och bojan som får så mycket stryk.
Barcelona Messi är Messias
2008-12-14 13:55
Kåmark var pinsam igår, men det är knappt så att man reagerar. Tillgången på kompetenta expertkommentarer tycks vara ytterst begränsad. Klona Glenn Strömberg!
Barcelona el Flaco
2008-12-14 13:54
el capitano, Ghazza, L!VOZ & Mojito/

Tack för lovorden.
el capitano
2008-12-14 13:54
Márquez är skön =)
Han var ett djur i tacklingen mot Raul, Raul fick nästan tårar och Medina sket i det som vanligt =)
Älskar spelare som agerar tillbaka med samma attityd, Deco var också en sån spelare
Annons: