/spanien/barcelona/forum/19789.aspx/spanien/barcelona/forum/19789.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pep.G
2008-12-23 17:08
Ajajaj där rök Arsnelas chanser att gå vidare i CL känns det som. Fabregas borta i 4 månader var ingen bra julklapp !
Vidiiiiic
2008-12-23 17:04
Canaletes

Då har jag en sista fråga =) Vad e skillnaden mellan priserna på Socio och Publico... Va e de för nåt??
Barcelona Okkapokka.
2008-12-23 16:46
Milbona

Om du skulle kunna lägga upp någon bild skulle jag kunna vara intresserad. Storlek på tröjan? =)
Barcelona Milbona
2008-12-23 16:39
Har barca prylar som ja behöver bli av med som ja fått av vänner som försökt göra om mig=)

1st matchtröja HENRY, 1st svettband Barca och en supporterflagga att hänga i väggen...

PM:a om nån är intresserad???
Barcelona el Flaco
2008-12-23 16:38
SPORT hade även en artikel där det står att Zhirkov står och väger mellan Barcelona och Real Madrid. Spelaren har dock inte gjort några uttalande.
Barcelona Pep.G
2008-12-23 16:32
Klint

Vare sig det är sant eller inte så vill jag inte ha Zhirkov. Blir för mycket känns det som.

Om nu Sylvinho lämnar, så har vi 2 vänsterbackar. Och det är Caceres och Abidal. Det räcker.
Barcelona Klint
2008-12-23 16:30
Pep. G

Visst Marca kan uppfattas som en aning oseriös tidning, men jag tror knappast deras rykten kommer från Les Rambles =).
Barcelona Pep.G
2008-12-23 16:27
Klint

Va ? Jag hade för mig att det började här `?
Barcelona Okkapokka.
2008-12-23 16:21
VizzlA

Svårdommar krävs aldrig för att övertyga någon.
Barcelona Klint
2008-12-23 16:21
Och här kommer länken. Läste även på Marcas sida att Barca ska ha erbjudit 35 miljoner euro för Villa. Märkliga rykten från Marca alltså. Bedöm sanningshalten i dessa själv.
Barcelona Klint
2008-12-23 16:20
Pep. G

Vad jag vet så var det Marca som drog igång ryktet. Hittar jag länken så postar jag den här.
Barcelona Pep.G
2008-12-23 16:14
Är det här forumet ett nytt "sportal" ? Det där "Zhirkovryktet" började la här på Les Rembles ?
Delarocha RIP Puerta
2008-12-23 16:03
Är det inte väldigt korkat att köpa ytterligare en väldigt offensiv ytterback? Vårt spelsystem bygger ju på att Dani Alves tar hela högerkanten nu. Abidal är ju enligt mig den typen av back vi behöver som vänsterback. En nickstark fysiskt star ytterback som kan ta steget in i planen och bilda en trebacks linje när Alves springer uppåt.
Barcelona VizzlA
2008-12-23 15:40
haeger:

varför är du alltid så jävla grinig?

jag tkr inte vi behöver zhirkov men någon skrev vem som skulle bort om han kom in..så jag svarade inlägget...hur vet du att han inte kommer`?.. och om du tkr diskussionen är onödig kan du väll dra åt helvete?...ursäkta språket så irriterad just nu..

haeger länktips, jävla besserwisser..
Barcelona FC-Barcelona
2008-12-23 15:23
VizzlA

Kan hålla med dig att de blir för mycket backar men att milito håller på att bli gammal killen är bara 28 han håller lätt 5 år till i högsta nivå samma gäller Márquez och Puyol. Ser hellre Caseres slåss om Vänster backen änn någon annan back :D, han stängd hellt mot Sporting, ingen kom förbi killen, så en vänster odlare har vi i vårt eget lag :D
Barcelona Doce
2008-12-23 15:20
På tal om vänsterback,,,,,,,Själv tycker jag att Clichy skulle vara en bättre ersättare än Zhirkov,vad tycker ni?
Barcelona haeger
2008-12-23 14:44
Varför tror ni att Zhirkov kommer? Det har inte ens ryktats om honom. Sluta prata om spelare som inte ens kommer komma.
Barcelona NoGo^
2008-12-23 14:32
Ännu en riktigt bra krönika! Bra jobbat Klint :)
Barcelona VizzlA
2008-12-23 14:32
om vi säger abidal ut zhirkov in..oavsett vad man tycker om det..då har vi milito, puyol, pique, caceres, Marquez, zhirkov, ( henrique om dem tar hem han, vilket jag vill), sylvinho.

8 backar, 9 om abidal är kvar o zhirkov värvas..

då tycker jag man pensionerar sylvinho..gillar gubben men åldern har tagit ut sin rätt.

då är det 5 som slåss om två centerbacks positioner..lite väl mycket en borde iaf försvinna..beroende på hur milito återhämtar sig/kommer iform...om han kommer i form fort då kanske vi behåller han men han börjar ju också bli gammal så jag tror milito nästintill är slut som artist.
sen har vi kvar puyol tills han själv vill lägga av med fotbollen.. marquez kvar..och pique caceres, henrique som reserver..plus att caceres kan vara på vänsterkanten om så behövs..

Barcelona J.Gamper
2008-12-23 14:19
Väldigt bra skriva krönikor! Speciellt den senaste
Barcelona Barça-----
2008-12-23 14:18
VizzlA

Men om henrique kommer så kommer det väll antagligen bli Marquez eller milito som lämnar.

Då spelar vi så här.

Alves Puyol Marquez Zhirkov

Sen har vi henrique pique som back up till mittbackar. Puyol kan spela höger om alves blir skadad och caceres back up till zhirkov eller mittbackarna. 8 backar tycker jag man ska ha.

nu räknar jag med zhirkov för jag vill verkligen ha han. Det skulle vara en dröm
Barcelona Barça-----
2008-12-23 14:14
vill gärna att vi diskuterar om detta för det skulle vara kul och veta andras åsikter om det som jag skrev
Barcelona VizzlA
2008-12-23 14:12
Barca-----

påtal om henrique..det är inte säkert att han kommer tillbaka till sommarn..Abidal tycker jag funkar på vänsterbacken..varit skadad och gjort några misstag men jag tror han kommer höjja sig ytterligare ett snäpp elr två :O.

fick en tanke..nu när Henry kommit igång tycker jag det är surt att bänka han eller iniesta nu när han kommer tillbaka..vrf inte spela som förut med

Valdés
Alves Marquéz puyol Abidal

Touré
xavi iniesta

Messi Eto´o Henry

men då blir det för stor konkurrans på mittfältet...visst henry/iniesta kan ju rotera..men när ska spelare som pedro få chansen...aja lyxproblem :P
Canaletes
2008-12-23 14:04
Vidiiiiic

Du kommer läätt att få biljetter till matchen. Barcelona har ju bara fullsatt när det är El Clásico.
Klicka på länken för priserna! ;)
Barcelona Barça-----
2008-12-23 13:57
är det inte någon som tycker att när vi får tillbaks henrique under sommaren så kommer det bli för mycket.

Alves Puyol Marquez Abidal Henrique Milito Pique Caceres Sylvinho.

Sylvinho kommer sluta. Abidal säljs antagligen och då köper vi in en ny tex Zhirkov.

då kommer vi ha dem här.

Alves Puyol Marquez Zhirkov Milito Henrique Pique Caceres. Vem tycker ni ska säljas då?
Barcelona VizzlA
2008-12-23 13:23
någon annan som vill skola om caceres till vänsterback..vi har nog bredd på center backen..och då får han mer speltid..rotation på Abidal/Caceres ev sylvinho..sylvinho få ta copa del rey med mera:P
Vidiiiiic
2008-12-23 13:17
Ämne: Vidiiiiic

I bilje....
Okeej de går bra asså o göra det... Så de inte blir att man måste beställa någonstans. Va tror du biljetterna kostar för matchen mellan Barca o Deportivo?
Barcelona Rey Etoo
2008-12-23 13:16
Henrys kritik har endå varit lite för hård om man verkligen tänker efter, han kom till barca skadad från arsenal och får en tveksam start. Match efter match så spelar vi oavgjort eller vinner med nöd och näppe, det jag försöker komma till är att om en spelare startar trögt liksom laget så är det en väldig prestation om man ska höja sig som spelare när ett lag går åt skogen och man som spelare pekas ut som syndabock. Han har en halvsäsong till att bevisa sig han har varit fenomenal de senaste matcherna tror det var efter skillsmässan han vakna till liv. Men det återstår att se eller vad säger ni?
Barcelona haeger
2008-12-23 13:13
Vidiiiiic

I biljettluckorna utanför stadion.
Barcelona Culéé
2008-12-23 13:07
Barcalonawi

Barca är riktigt grymma i år.

Off topic; måste bara Hylla vår vänster back Sylvinho som har suttit på bänken så länge och ändå inte gett upp, utan spelar och ger allt när han får chansen. Vilken spelare han är, makalöst.

Han älskar verkligen klubben!
Annons: