/spanien/barcelona/forum/19783.aspx/spanien/barcelona/forum/19783.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed.
2008-12-14 02:18
Dedeffo

Snart är han världens bästa defensiva mittfältare igen. Du ska få se.
Canaletes
Koeman_4

haha! Kolla på hans lårmuskler!
asså bilderna är så grymma. Skulle lätt kunna ha hela vardagsrummet med bilderna som tavlor :)
Barcelona Dedeffo
Nu börjar Reals redaktion inse att Fernando Gago är jävligt överskattad. Jag har inte sett något bra med han. Han var riktigt klumpig under OS och är inte ordinarie i Argentinska landslaget.
Barcelona Koeman_4
"Guti – 1
Var osynlig under nittio minuter och bortsett från en brytning under andra halvlek åstadkom han inte mycket mer."

90 minuter? Gömde han sig på bänken åxå då eller? :P
Barcelona 2HeadsOnEagle
2008-12-14 02:17
Canaletes

Hahaha be han ta en cigg o lugna ner sina nerver. Sedan skriva om artikeln. Casillas t.ex förtjänar lätt en 5;a.
Barcelona BlueRed.
2008-12-14 02:17
Rey Etoo

Hahahah. Cred till dig som till och med hörde det. :D
Barcelona Rey Etoo
2008-12-14 02:16
Man måste älska kåmark som trots ett vacket mål och en skrikande kollega som skriker mååååååååååååål är så lugn och diskuterar cannas krock med stolpen ahhahaha priceless!
Barcelona Koeman_4
2008-12-14 02:16
Ämne: mer SPEKTAKULÄRA bil....
Haha, bild 8 på Henry, visst fan påminner han om en ALV från LOTR filmerna :P
Delarocha RIP Puerta
2008-12-14 02:15
Betygen är väl lite väl hårda men till viss del sanna. Real försökte ju aldrig vinna matchen. Och i en match där ett lag som Real inte försöker vinna en match ska betygen inte vara höga.
Canaletes
2008-12-14 02:13
2HeadsOnEagle

hahah. Jag känner han som bettygsatte spelarna :P
Barcelona Gus
2008-12-14 02:12
sitter utomlands sa jag kan inte skriva aao! ;)

Men ar inne och laser real madrids forum
arligt talat ibland undrar man hur folk tanker
dom star och pratar om att vinna cl nu nar ligan ar kord. dax att inse att reals trupp inte ar starkare an sa. Jag tror real kommer 5:a i ligan enjoy uefa cupen next year.
Barcelona 2HeadsOnEagle
2008-12-14 02:09
Ni som har tråkigt. Roa er med Madrid Redaktionens betygsättning på sina egna spelare.. Hahahaha
Canaletes
2008-12-14 02:02
mer SPEKTAKULÄRA bilder från el clásico!

KOLLA KOLLA!!

Barcelona tarrak
2008-12-14 02:02
En gång i tiden stod Real Madrid för offensiv fotboll, men vad de presterat den senaste tiden är verkligen bedrövligt. Jag älskar att vara culé eftersom att jag vet att Barcelona aldrig kommer att bete sig så fegt. Kvällens match var verkligen en seger för fotbollen.
Barcelona Koeman_4
2008-12-14 02:00
Vadå besviken på Xavi?
Madrid gjorde ju det bästa dom kunde, därav stänga ner Xavi.
Xavi är att våran/världens nr1 på mitten i alla väder!
Barcelona samuel-eto
2008-12-14 01:57
fan va bäst vi e gubbar, dock e man ändå besviken på xavi han som e världens bästa
Barcelona Barcalonawi
Jag ville passa på att tacka redaktionen för den enorma insatsen de har gjort den här veckan. En massa sköna krönikor, aktiva på forumet och alltid var ute med de färska nyheterna/uttalanden osv. Ni har varit grymma, och ni knäcker marängernas redaktion. Bästa redaktionen på SF :)
Barcelona Rey Etoo
snälla kolla 1-0 målet mot real och kolla när puyol slänger sig när eto'o går och firar förstår inte varför jag blir så glad men idag visa puyol vilken kapten han är fy fan så stolt jag är, har kollat på målen minst tio gånger nu
sebbaa
Delarocha RIP Puerta

Men hur har han månne fått bollen? ;) Om inte via Barça-lägen så, via vad? Nog är det ju klart vi hade fler chanser än Real. Kvalitetsmässigt kan man väl diskutera, men det är en helt annan grej.
Barcelona SaM__-
2008-12-14 01:56
Evička:

Man är inte förvånad. Det är den klassiska bortförklaring som alla lag kör mot Barca. " Ni har boll men inga chanser". Avundsjukan lyser igenom och när man inte hittar något fel i passningsspelet, rörelsen och försvarsspelet så är de där orden sista utgångspunkten. Framförallt lag som spelar med spelarbussen framför mål:)
Barcelona Störst, bäst, Barca
Stor glädje är det enda man känner just nu. Extremt underbart att Eto´o och Messi fixade segern till oss. Även om vi inte skapade särskilt många feta målchanser så var vi ändå från minut 1 det bästa laget.

Real Madrid vad ska man säga? Var är glansfotbollen? Var är anfallsfotbollen som ni säger er stå för? Jag förstår till viss del att de spelade taktiskt och defensivt med tanke på deras minst sagt prikära läge. Och de borde dem vara nöjda med, för de lyckades väldigt bra med det. Men det som irriterar mig är som så många redan nämnt detta fruktansvärt vårdslösa spel som de visar upp, speciellt då mot Messi naturligtvis eftersom han är världens bäste just nu. Vidrigt.

Sedan att många Realfans efter matchen sitter och gnäller om att de skulle kört över oss om bara Marcelo, Pepe, Robben, Nistelrooy mfl varit med, tycker jag är ännu mera pinsamt. Vem fan bryr sig? Det är de som spelar matchen som ska klara av att spela matchen inte de som saknas.

Nåväl vi vann och vi gjorde det rättvist. Jag är överlycklig, vi fortsätter nu vår vandring mot dubbeln.

Btw FAN VAD YAYA TOURE VAR KUNG IKVÄLL!
Godnatt Visca el Barca.

Barcelona Besniik_M10
Grabbar säger bara en sak tur att KUNGEN Eto´o missade straffen för om han hade sattit den och barca hade vunnit pga den så gissa vem real fansn hade skyllt på jo domaren som vnligt
Men va ska dem skylla på nu hahaha att Messi är omänsklig elr nåt:P
Barcelona Evička
2008-12-14 01:55
Ämne: Evicka, han hade gry....
Aah, tänkte inte på det. :)
Barcelona barcadinho
2008-12-14 01:52
Jag såg några sidor längre ner om den här tabellen som nån ha skickat och som visar att tre lag går direkt till CL nästa år
(och nån annan skriver efter att de har ändrat så).

Jag är inte säker på det. Jag har inte hört något om en sån förändring av reglerna till CL. Enligt årets regler så måste trea+fyra kvala.

Jag har svårt att tro att när Platini sitter som högsta män så kommer en sån ändring.
Platini har snackat flera gånger att han vill till de "gamla" tider istället. dvs snarare mindre platser för de stora ligor.

Jag ska försöka kolla det imorgon om jag hinner.
Nu går jag och lägger mig.
Det var mycket för huvudet och känslorna redan från morognen. Dax att sova.

Vi är bäst och det är vår säsong!

Ingen ska förstöra det för oss. Inte heller några jäckla fulla tacklingar från maränger.
Delarocha RIP Puerta
2008-12-14 01:50
Dubbelpost.
Delarocha RIP Puerta
2008-12-14 01:50
Evicka, han hade grymma utkast och stod bra till när de passade tillbaka bollen när de styrde och ställde med Barcelona ungefär.
Barcelona Kim
2008-12-14 01:49
Ämne: Humphrey Bogart

H....
Jaja, låt idioterna vara bittra och låt de intelligenta begrunda matchen och ta lärdom. Vad spelar det för roll om vi bara hade de chanserna som vi gjorde mål på, det är det som är spelets idé, som Tommy Söderberg hade sagt. Fotboll går ut på att göra mål, vi gjorde och vi vann.
Barcelona Evička
2008-12-14 01:48
Det mest komiska är att de säger att vi inte hade några lägen, men att Casillas var fantastisk. Hur får de ihop den ekvationen?
Gemini
2008-12-14 01:48
Ghazza //

Ja, idag visade han definitivt varför han är lagkapten. Snacka om att han är en ledare.

Det var länge sedan man såg Eto'o vara så glad efter ett mål, det var riktigt roligt att se.
Barcelona Blaugrana93
2008-12-14 01:47
Humphrey Bogart

Haha klockren!
Annons: