/spanien/barcelona/forum/19780.aspx/spanien/barcelona/forum/19780.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2008-12-14 00:37
Christián:

Tack, jag är riktigt stolt. ;)

Yaya Touré, jag älskar dig. Må du alltid stanna i Barcelona. Vilken match du gör.
Gemini
el capitano,

Borde vara det. :)

Jay-z,

Vill lägga till Toure.
Barcelona II Barça II
Nånting som slog mig nästan direkt var Reals tidsfördröjande, har aldrig sett ett stor lag agera på det sättet. Dem började ju förf*an att maska redan vid avspark. Var det Ramos taktik måtro?
Barcelona Sersari
2008-12-14 00:36
2-0!!!

Madrid var så äckliga, jag har aldrig sett dom spela SÅ fult som dom gjorde idag, speciellt mot Messi direkt i början och i första halvlek. Han vågade inte spela efter det, det borde vara han som skulle ta straffen. Han är vår 1.a straffläggare, han verkade vara skrämd hela matchen efter hur Madrid-spelarna körde mot honom. Så jävla fuuuuula! Dom är glada över att det bara slutade 2-0, men erat spel i dagens match passar in i division 1 i Storbritannien, så fuuula var ni. Inte ens Chelsea och Liverpool spelade så fult, jäkla äckel Madrid. Anti-fotboll, men Messi bad er hålla tyst ändå i slutet, hur mycket än ni körde mot honom så kom han tillbaka och tystade Madrid. MEEEEEEEESSI, du är bäst!!!!!!
Barcelona kluivert_nr9
2008-12-14 00:36
Jag blir nästan tårögd :)

Och finns det nån som höjer säg den extra nivån till att bli ett genialiskt monster som Yaya? Alltså seriöst... vilken jävla defensiv mittfältare han är. Det är fan äckligt!
Hela Barca gör annars en grym match...
Synd bara att Real inte vågar stå upp o göra ett försök till vinst.
el capitano
2008-12-14 00:35
Barcelona
(1333 inlägg senaste dygnet)

Kan va REKORD?? :)
Barcelona Jay-z
Dani Alves-Puyol Casillias bäst på plan enligt mig.
Puyol - Dani alves altså de försökte hela tiden när de låste sig.

Canaletes // Jag känner till Hleb hur han Älskar de stora matcherna. Mot Man U och Chelsea så va han omänsklig. Synd att Pep inte tycker de. Sen att Keita bara får några min är tragiskt.

Men vi vaaaaaaaaaaaan trodde verkligen inte de när jag såg star elvan på mittfältet. trodde de skulle låsa sig.
Barcelona kataloni10
asså grabbar vi lekte med de ,, fan de har tur för att det slutade 2 - 0 de kunde vara minst 4-0
Canaletes
På länktipset kan ni lyssna på analys, Vad Juande Ramos tyckte om matchen och Eto's och Messis mål kommenterade LIVE

OBS: Spanska
Barcelona concorazon
Messi är världens bästa spelare i världens bästa lag!!
Barcelona Abbe_
Vart ska man göra av all energi? :-).
Christián
2008-12-14 00:34
Rambla

jo jag vet men du vet hur madrid fansen är, Grattis för rätt tippning, btw
Barcelona BlueRed.
II Barça II

Jo det blev en kamp mellan Casillas och Valdes. Jag personligen kan inte säga vem som var bäst. Tycker båda gjorde riktigt bra ifrån sig.
Barcelona Rambla
Jag tycker också Drenthe slet som fan i kväll och visade mycket inställning. Fast man stör sig på hans dåliga balans, för så fort han riskerar att tappa bollen så lägger han sig för att få frispark vid minsta lilla beröring.
Barcelona B.G
Hans mål var världsklass men jag tror även ni var besvikna på Messi andra halvlek innan målet.
Han första halvlek var GOOD LIKE men fallar ur matchbilden senare i andra halvlek och han tappade mycket boll i farliga lägen.

Måste få rätta mitt fel, LIONEL MESSI ÄR VÄRLDENS BÄSTA FOTBOLLSSPELARE!

Barcelona Barca-nist
bästa spelare yaya, puyol, henry, valdez
+ pep
+ räddningar av casillas
- fula saker av casillas
+ barcas bollinnehav
- reals fula spel
-+ domaren
+ att real kunde stå ut såå länge och förlora med bara 2-0
+ publiken och Les Rambles
Barcelona Koeman_4
Otroligt mycket snack om Casillas tycker ja.
Vist r han bra, väldigt väldigt bra.
men ja tycker nästan det är mer prat på om hur lite hjälp han får av försvaret än om hu våran Egen Victor V gör stormatch efter stormatch. Självklart får han inte lika myckewt att göra med sina superba backar framför sig, men det han får på sig tar han!
Inget mer snack om att "göra en valdes".
Valdes är Spaniens framtid (Nutid?)
Barcelona Culéé
Slår vi Villarreal får vi fullpott mot de stora lagen!!!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-12-14 00:33
dani alves/Bluered

Jaha okej, hämtade några öl under sekvensen hann bara se han skrika till lite.

Tackar för recapen.
Barcelona SaM__-
Så skönt att Samu fick sätta dit den. Men jag måste berömma central linjen med Yaya, Puyol, Marquez. Vilka killar, vilket slit och vilken match dem gör. Måste egentligen berömma hela försvarsspelet som är magnifikt med den aggressiva press vi har. Motståndarna får knappt låna bollen. Madrid, 2 lägen va? Drenthe och den där konstiga snubben som kom in.

Nä, njut av det här nu. Äntligen får vi Culés en bra jul :)
Barcelona kallesiete

Nian!
Raul var faktiskt bra. Han lägger farliga genomskärare gång på gång. Speciellt den till Drenthe i första halvlek. Sen klart att han inte får mycket och jobba med när Barca har bollen över 70% av tiden.
Barcelona BlueRed.
2008-12-14 00:32
Måste hylla Drenthe lite också. Vilja visar han. Snabb som tusan! Nya Odonkor? ;) Nej men han var faktiskt bra, sprang som tusan och kämpade dem gånger bollen kom till honom.
Barcelona Nian!
2008-12-14 00:32
Raul helt osynlig. Var väl han som, så "alltid", skulle sänka oss?

He-He.
Barcelona Rambla
2008-12-14 00:31
Christián:

Löjligt. Marquez satsade på bollen och touchade också bollen först. Raul kvider alltid lite extra och faller som vanligt väldigt lätt.
Barcelona II Barça II
BlueRed:
Just det glömde bort Valdes som gjorde en underbar match. Ändå hyllas Casillas? Valdes vann den kampen enligt mig!
Barcelona Culéé
Ride_The_Big_One(6)

Jo de va så att Xavi började trixa med bollen vid sidlinjen o de fick Casillas att flippa totalt.
och sen kom handen upp men TUR för han ska vi säga att Cantalejo (skandal domare) inte såg de där.
el capitano
2008-12-14 00:30
Vet nån REKORD på antal inlägg på ett dygn? Vi har 1300 inläggs just nu.
Kul att veta..
Barcelona BlueRed.
2008-12-14 00:30
Delarocha RIP Puerta

8-2 är min dröm, även om jag bli skyldig min vän ett par tusen kronor då.

Kommer verkligen inte kunna sova inatt. omöjligt.
Barcelona Barçanist
2008-12-14 00:29
B.G

Vad pratar du om, människa?
"Messi visade återigen att han INTE är världens bästa spelare för tillfället"
Herregud, sånt mål som Messi gjorde kan nog inte ens Cristiano Ronaldo drömma om.
Christián
2008-12-14 00:29
Magisk känsla just nu, Eto'o & Messi fixar festen men men måste berömma Victor Valdés, Carles Puyol Rafael Márquez, Yaya Touré & Thierry Henry extra mycket, Titi helt annan spelare just nu.

sen så är det roligt att madrid fanesn tycker Márquez borde ha haft rött efter satsningen på raul, men dom säger inget om reals behnadling av Messi, dom va inte efter bollen dom va ute efter hans häll, tår & att skada han.
Annons: