/spanien/barcelona/forum/19777.aspx/spanien/barcelona/forum/19777.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Canaletes
2008-12-15 02:21
Mes Que un Club ! 3

haha nej, kollar många video från youtube. skit coolavideo finns! :D

önskar att jag var där :)
Barcelona SaM__-
2008-12-15 02:21
Fan skärpning nu här inne. Dedeffo och Més Que att ni orkar leka vem-som-har-längst-penis tävling med ett Italien fans. Det är åsikter allt handlar om och inga faktum eller massa satans statstik ni drar upp. Det är JJ:s åsikt om att Italenska ligan i sin helthet är bättre medan ni två tycker spanska. Så sluta genast upp med personangrepp och så pass onyanserade inlägg som ni bidrar med just nu. Håll en bra nivå här inne eller lägg ner diskussionen genast.
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-12-15 02:20
Ert nästa bästa lag blev iofs avklätt av Juve men på 10 matcher skulle lagen dela på vinsterna.

Komplicerad fråga.

Du menar Spanska ligans 6e bästa lag ????
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:18
G.Fosatti

Tänk inte bara på resultat. Roma vann över Chelsea, Juventus vann över Real Madrid, det betyder inte att Italienska är bättre. Ta en titt på vilka lag som figtas med i slutet. Kan lova dig att inget Italienskt lag kommer vara i Semifinalen.

Säg mig varför Premier League och La Liga ligger före Serie A men du påstår att de är sämre?

Säg mig varför det finns en Serie A spelare som inte ens borde finnas med på topp 5?

Säg mig varför alla säger att Italiensk fotboll är sämst?
2008-12-15 02:17
Cana.

Var du på plats?
2008-12-15 02:17
Haha, Snacka om att skämma ut sig, Vi fick ett roligt skratt iallafall.

Kan någon /RED rensa lite?
Canaletes
2008-12-15 02:16
Messis mål från läktaren, väldigt nära spelarna!!

Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:16
JJ!

Säg mig varför Premier League och La Liga ligger före Serie A men du påstår att de är sämre?

Säg mig varför det finns en Serie A spelare som inte ens borde finnas med på topp 5?

Säg mig varför alla säger att Italiensk fotboll är sämst?
Real Madrid G.Fossati
2008-12-15 02:15
Rolig debatt ni för mot någon som inte känner likadant som er själva. Har italienska lag svårt att locka till sig stjärnor? Ni verkar inte vara direkt insatta i ämnet.

Vad och vilken fotboll som är bäst är upp till individen att bestämma. Fakta kvarstår dock att ett italienskt lag vann CL 2007. Ett spanskt har inte vunnit på 3-4 år om jag erinrar mig rätt.

Jag personligen har aldrig sett någon som helst passion i den spanska ligan. Tycker att det liknar pojklagsfotboll mestadels. Men nu följer jag inte ligan frekvent heller, vilket säkerligen är fallet för er också som kritiserar den italienska i all hast. Ni följer inte den italienska.

Problemet är följande, om man inte är mottaglig för det fina i en liga tar man sig inte till det heller. Att dock hävda att den spanska ligan skulle vara bättre håller jag inte med om. Ligorna är jämna och har sina topplag. Ert nästa bästa lag blev iofs avklätt av Juve men på 10 matcher skulle lagen dela på vinsterna.

Komplicerad fråga.
Hahah, Snacka går ju. Vi går på fakta, Jag har vänner som tittar och hejar på Inter bland annat. Och som har gjort så i 7-8 år. Och dom är fan inte lika trångsynta som dig..

Ordet trångsynt kan du få som läxa att slå upp i en ordbok i skolan imorgon..
Barcelona Dedeffo
JJ!

Wow, du imponerade mig med Thiago Silva som är Brasiliens talangfulla back. Hade Engelska och Spanska lag varit ute efter han så hade det varit uppenbart at than går till Premier LEague och England.
Spanien JJ!
2008-12-15 02:14
Hoppas Dedeffo och MEs Que un club fortsätter sin livlösa liv här på forumet för jag måste dra.

PEACEEEE!
Spanien JJ!
2008-12-15 02:13
Hej då. Spärrad. /Red

Ni säger att serie a har svårt att locka spelare till sig. Läs vad Milans senaste nyförvärv Thiago SIlva säger (brasiliens mest talangfulla back):
I promise to do my best and to stay at Milan for as long as possible. Every Brazilian dreams of playing for them.
Barcelona Humphrey Bogart
2008-12-15 02:11
JJ!

Lämnar du inte snart så blir det en spärr.
Barcelona Humphrey Bogart
2008-12-15 02:11
JJ!

Jag tycker att du borde lämna nu och gå till sängen. Du har skämt ut dig totalt och kan inte föra en disskusion som en vuxen.
Spanien JJ!
2008-12-15 02:10
En fet kille, Mobbad under hela skolgången fast du redan bara gått 2 / 10 delar av den...
Glasögon? Gucci? Nej...Måste vart nåt från Lidl.
Eh...

HAHAHAHAH. Du prickade rätt. Fan vad synd det är om DIG som har sånna tankar om en person bara för jag skriver om Italien vs Spanien. Det är helt sjukt hur ni kan få sånna tankar mo andra personer när man disktuerar fotboll och inget annat. Det är synd om personer som DIG.
2008-12-15 02:10
Chelsea suger, Svårt o slå dom. Dom må ligga 2a men gå in på Chelseas forum här..

Fyfan dom säger själva att det är sjukt hur dåligt dom spelar, Dom har Anelka att tacka..
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:08
JJ!

Han gick själv ut i media och sa det. Vad säger du om det?

Vad tycker du om topp 5?

Messi, C Ronaldo, Xavi, Torres och Kako som inte ens borde vara med. Han var skadad förra säsongen och inte presterat. Haha Italienska ligan bäst? I don't think so my friend.
Spanien JJ!
Dedeffo

Går i åk 2 och inte 9.
Nej, det är inte rykten. Madrid gick ut på Off.Hemsidan och skrev att dom lagt bud på 1.2 miljarder eller vad de nu var..
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:07
Mes Que un Club ! 3

Grabben har problem med sin attityd och har haft en svår uppväxt. Jag tycker syn dom hans föräldrar som får se hans kaxiga attitid dag in o ut.
Fifas top 5 lista då.

Messi
C.ronaldo
Xavi
Torres.
Kaka (Ett skämt att han är med).

Typ bara england spanien där du..Säger allt..
Spanien JJ!
Dedeffo

Det är ju bara rykten. Som du skulle sagt ;)
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:06
JJ!

Om du inte visste så ville Cristiano komma till La Liga.
2008-12-15 02:06
Seriöst, Ingen Bryr sig om Serie A, Jag tänkte fixa en tröja för att skriva i Juventude forumet att du skämmer ut dig totalt, Men inte ens det orkar ja, så lite bryr jag mig..

Jag tror jag kan börja se dig framför mig...Börjar ljusna lite,

En fet kille, Mobbad under hela skolgången fast du redan bara gått 2 / 10 delar av den...
Glasögon? Gucci? Nej...Måste vart nåt från Lidl.
Eh...

Äsch nu ska vi inte gå till personangrepp men jag tycker bara så synd om dig seriöst.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:05
JJ!

Ska du inte lägga dig snart så att morsan kan fixa frukost åt dig så att du kan gå till ÅK 9?
Barcelona Barcelonito
C.Ronaldo ville ju till La liga :D hahaha... De släppte inte honom. Och det är inte så att han spelar i Serie A eller? :D Skärp dig nu lillen.

OK 3 lag. Kul för er. Ändå inte 4 va?
Atlético RK!
Ämne: Kommer Spanska lag a....
Jösses, sitt inte bara och säg saker. Ett italienskt lag har åkt ut. Det är Fiorentina. För övrigt slog Roma Chelsea med 3-1 som bekant. Juventus segrade även både hemma och borta mot Real Madrid. Både Juventus och Roma vann sina respektive grupper. Inter kom tvåa i sin.
Barcelona Dedeffo
Italienska lag har problem med, supportrar, pengar och att få till sig stjärnor. Jag tycker synd om Italienska lag som inte lyckas ute i Europa.
Spanien JJ!
2008-12-15 02:04
Dedeffo

Japp :) EN tuff uppväxt som fan har jag haft. VÄrre kan det inte bli!
Annons: