/spanien/barcelona/forum/19776.aspx/spanien/barcelona/forum/19776.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed.
2008-12-30 21:52
Okkapokka.

Jo det var många här inne som inte tyckte om det. Jag själv hade inget emot det just på grund av att syftet med det hela är godhjärtat. Känner mig stolt när jag ser Barcelona kliva in med Unicef på tröjorna istället för massa namn på banker.

Edit; Kommer faktiskt inte ihåg exakt vilka matcher det var vi hade dem men du har säkert rätt. Har för mig att det var Sevilla matchen också men det är bara en gissning.
Barcelona Okkapokka.
2008-12-30 21:51
Cape

Kanske det.

BlueRed

Vi hade väl loggan mot Valencia och Real Madrid sen försvann den va? Så då har vi inte haft loggan i en match?
Barcelona Cape
2008-12-30 21:47
Delarocha RIP Puerta

Ja det lät lite väl arrogant, därför ändrade jag i slutet till: Fast det visste du säkert :P.

Okkapokka

Jag är fullt säker på att det finns Barca-fans som läser i forumet och var ovetande om detta, trots att jag är övertygad om att du absolut(!) inte är en av dem.
Real Madrid Valdebebas
2008-12-30 21:47
Cape

Välskriven krönika, du är forumets behållning dessa dagar.
Barcelona BlueRed.
2008-12-30 21:46
Delarocha RIP Puerta

Vi har haft en till logotyp på tröjan, nämligen Més. Men nu på sistone (dem 2-3 senaste matcherna?) har det försvunnit. se länk för mer information om Més.
Delarocha RIP Puerta
2008-12-30 21:44
Ehm. Ja jag är medveten om det. Tack. Såvitt jag vet är dock Unicef det enda vi har på tröjorna så jag antog att det var han menade...
Barcelona Okkapokka.
2008-12-30 21:44
Cape

Jag tror nog Delarocha är medveten om hur den proceduren går till.

BlueRed

Som tur nog (Enligt mig) så har den där Més-loggan försvunnit från matchtröjorna. Tyckte inte alls att det var speciellt snyggt faktiskt.
Barcelona Cape
2008-12-30 21:41
Delarocha RIP Puerta

Unicef är ju ingen sponsor och ingen reklam, utan Barca betalar precis som Boca Juniors b.la pengar till Unicef för att få ha loggan där. Fast det visste du säkert :P
Delarocha RIP Puerta
2008-12-30 21:37
Elias_barca; menar du Unicef så är den inte direkt ny. Annars vet jag inte.
Barcelona BlueRed.
2008-12-30 21:37
Elias_Barca

*Länk

Har varierat ett par gånger. Ibland har dem det på tröjan och ibland inte. Om det nu ens är Més du syftar på?
Real Madrid Elias_Barca
2008-12-30 21:35
nån som vet va de e för ny reklam barca har på sina tröjor???
Barcelona MESSII DA KING!!!
2008-12-30 21:31
Barca ska vinna mot Mallorca oavsett vilken elva vi har, annars är det skämmit.
Vad jag tror är att iniesta får spela men inte Messi, för att han kanske behöver det och förtjänar det.
Men hoppas verkligen att Caceres får spela o Marquez tillsammans i mitten.
Vill se Bojan o Pedro på plan oxå.

Visca el BARCA!!!!!!
Barcelona Myrran
2008-12-30 21:25
Cape

Då skulle fotbollskanalen ha en artikel om varje fotbollsspelare i Barca, spelar ingen roll ålder...
Barcelona BlueRed.
2008-12-30 21:25
Myrran

Tyvärr så har inte jag det. Däremot så är det mycket troligt att Chelsea är och snokar i Barcelona, skulle inte vara första gången.
Barcelona Cape
2008-12-30 21:24
Myrran

Att det är Chelsea det handlar om ;). Dom jävlarna..
Barcelona Myrran
2008-12-30 21:20
Någon som har en annan källa än fotbollkanalen? Litar lika mycket på fotbollskanalen som skvallerkärringen nere på hörnet.
Barcelona Cape
2008-12-30 21:09
Angående elva-åringen;

Hoppas inte för mycket, tänk tillbaka då man själv var 11 år. Lägg därtill att få ett fett erbjudande från Chelsea. Egentligen kan man vara grymt duktig tills man är kanske 15, för att sedan tappa allt. Men om han är en så stor talang och hans framtid ser ljus ut, får vi hoppas att han gör det rätta :)
Barcelona Okkapokka.
2008-12-30 21:07
Ämne: Okkapokka

Glöm in....
Givetvis är de så också. Och jag får nog hoppas på samma sak som du då ;)
Barcelona BlueRed.
2008-12-30 21:04
Okkapokka

Glöm inte att han bara är 11 år gammal också, att Chelsea lägger sån press på honom nu är dumt. Frågan är om han är gammal nog för att ens ta ett beslut av denna grad. Hänger ganska mycket på hans föräldrar. Hoppas dem tycker om solen mer än regnet. :)
Barcelona Antonio Puerta
2008-12-30 21:01
Hur stor är chansen att Messi,Alves,Caceres och Eto startar mot Mallorca för vad jag tror är att Alves startar för den killen vet inte vad vila betyder Sen att Messi vilar tror jag på för han kankse behöver det Eto startar säkert för han tränade idag Caceres kmr starta på bänken hur som helst men man får alltid hoppas att han startar iställer för nån ÄLSKAR DEN KILLEN.

Vad tror ni skulle gärna vilja veta det?.
Barcelona Okkapokka.
2008-12-30 20:57
Sitter killens hjärta på rätt plats så kommer han att stanna, Det är de man får hoppas på i liknande lägen och det är just de som är sorgligt.

Sen är de knappast oväntat att det finns intresse från de brittiska öarna.
Barcelona BlueRed.
2008-12-30 20:54
Marc

Bisarrt. Engelska klubbar äcklar mig mer och mer varje dag.
Barcelona Marc
2008-12-30 20:47
Vet inte om någon länkat detta tidigare men, sjukt var ordet. Man börjar ju bli lite less nu faktiskt!
Barcelona Okkapokka.
2008-12-30 20:29
Ciao-V

Förhoppningsvis dyker väl den upp på engelska snart. Så redaktionen behöver nog inte lägga ner tid på det, Om dom nu inte såklart har tid över.
Barcelona Ciao-V
2008-12-30 19:56
Vore bra om redaktionen kunde skriva en referat om Laportas intrevju i länken. Den innehåller väldig många intressanta saker som säkert är bra att veta för många...
Barcelona Ciao-V
2008-12-30 19:51
Ämne: Härlig nyhet! Eto....
Helt otroligt. Honom kan man inte bara låta bli att älska, Eto'o.
Han hade semester men han dyker upp i alla fall.
Och det är inte första gången han dyker upp på träningen när man räknar med att han är bortrest.

Med Eto'o kan man verkligen tala om hängivenhet.
Det motiverar andra också!

Förresten Messi dök också upp en gång några dagar för tidigt.
Barcelona Joanilson
2008-12-30 19:36
mycket bra krönika caspar finns inget att säga emot
Barcelona Criff
2008-12-30 19:26
Han jagar Pichichin ju ;)
Barcelona el Flaco
2008-12-30 18:55
Härlig nyhet! Eto'o har redan återvänt och deltagit under eftermiddagens träningspass och kommer att kunna vara med mot Mallorca. Detta, om något, bevisar på kameruanens totala hängivenhet till Barça-tröjan.
Delarocha RIP Puerta
2008-12-30 18:34
Spelar väl ingen roll hur många skador ni har haft? Hade era reserver presterar under perioden ni hade mycket skador hade ni ju defintivt inte försökt skylla på skador och gnällt nu. Men det passar ju bra att skylla på det när resultaten går emot er. Då är det lätt att skylla på skador.

Nu vill jag inte se en lista där nån madridista jämför de spelarna ni saknar med barcas motsvarande spelare. För det kommer bara sluta med ett konstaterande om att barcas trupp är otroligt mycket starkare och bredare.
Annons: