/spanien/barcelona/forum/19774.aspx/spanien/barcelona/forum/19774.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Evička
2008-12-31 16:51
Innan nyårsfirandet drar igång på allvar...

Gott Nytt År till en allihop, såväl culés som maränger och andra som vågar sig in på Les Rambles.
Real Madrid Valdebebas
2008-12-31 16:24
Shaban

Två dagar innan matchdag brukar väl vara det vanliga? Samt träning inne på matcharenan på matchdagen? Dock brukar träningar på matchdagen vara stängda för allmänheten.
Barcelona Shaban
2008-12-31 16:21
Ar i Barcelona just nu. Nan som vet nar barcelona tranar?
Barcelona Ciao-V
2008-12-31 15:09
En trevlig artikel i länken.
Skribenten hävdar att Barca kan bara bli bätrre i nästa år. Potentialen och viljan att bli ännu bättre finns i truppen.
Härlig läsning så här inför nya året;-.
Canaletes
2008-12-31 14:49
B.G

Glöööm!! Henry är på G nu!
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2008-12-31 14:48
Okkapokka

haha gött e det:D
Barcelona Okkapokka.
2008-12-31 14:43
Ett Äkta Barca Fans

Men du skojar med mig va? :D

Klar som fan att jag ska fira! Hamnen i Sundsvall wooo :D
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2008-12-31 14:42
Okkapokka

om du ska sitta inne på forumet när det är nyår så okej,ta inte illa upp men asså vissa kanske säger gott nytt år redan nu för vissa ska fira ute:D
Barcelona Okkapokka.
2008-12-31 14:24
Nytt år äre väl inte än? :D
BAAARCA
2008-12-31 14:23
Gott nytt år alla CULES!

Visca el Barca
jacooob
2008-12-31 14:20
gott nytt år
Barcelona issem.
2008-12-31 14:16
Gott nytt år på er!
Delarocha RIP Puerta
2008-12-31 14:14
B.G; är du allvarlig? 30 år gammal gnällig Drogba som sett sina bästa dagar. Ska spela istället för Henry, Iniesta och förpassa Eto'o till en kant? Hoppas verkligen du har börjat med nyårsfestande lite tidigt.
Barcelona B.G
2008-12-31 14:12
Gott Nytt År!

Chelsea spelarna vill bli av med Didier Drogba och jag tycker att det är ett ypperligt tillfälle att köpa honom till Barcelona!

Eto´o-Drogba-Messi !!!
Barcelona B.G
2008-12-31 14:12
Gott Nytt År!

Chelsea spelarna vill bli av med Didier Drogba och jag tycker att det är ett ypperligt tillfälle att köpa honom till Barcelona!

Eto´o-Drogba-Messi !!!
Barcelona LaBarca
2008-12-31 14:07
"The arrival of Agüero could also lead to the exit of Barcelona striker Samuel Eto'o in the summer of 2009 and to Barcelona switching to a 4-4-2 system as of next season."

och grisar kan flyga........
Barcelona Ciao-V
2008-12-31 14:02
Gott nytt år på er...
Barcelona Ciao-V
2008-12-31 13:59
"Transfer of Aguero is well ander way".

Alla dessa rykten, säga vad man vill men jag skulle absolut inte vara annat än glad att se Aguero i Barca i nästa säsong.
Tror inte att det skulle missgyna unga egna produkter heller som vissa gör det gällande.
Däremot måste en anfallare rycka/säljas om han vara aktuell i truppen.

Aguero är en spelare som alla lag i världen skulle vilja värva.
Våger påstå att han är bättre än den överhypade Benzema.
Delarocha RIP Puerta
2008-12-31 13:57
Clichy är väl dock betydligt mer allround än Bale. Har dock sett Bale relativt lite. Det jag sett av honom har han bra offensivt och ganska medelmåttig bakåt.

Dizzy; Arsenal släpper nog honom. Alla spelare har ett pris. Arsenal tar ju inga titlar så Clichy lär ju inse att om han vill vinna något så bör han söka sig bort från Arsenal. Samma med Fabregas etc.
Var ju det som gjorde att Hleb, Flamini lämnade till stor del.
Barcelona FCBARCELONA_10
2008-12-31 13:56
Gott nytt år alla cules :D
Barcelona Dizzy
2008-12-31 13:44
Skulle Abidal lämna så säger jag Nej Tack till Bale. Men Clichy i Barca låter bra men knappast att Arsenal släpper han.

Gott Nytt år Cules!!

Ps Vi vinner Ligan!
Barcelona Okkapokka.
2008-12-31 13:40
Delarocha RIP Puerta

Jag håller med dig på nästan allla punkter. Men du ska veta att Clichy knappast är mindre offensiv än vad Bale är.
Delarocha RIP Puerta
2008-12-31 13:35
Min poäng med skadorna är att om vi ska köpa en spelare för cirkus 20 m euro så vore ju det en fördel om spelaren inte är skadedrabbad. Om skador är ett erkänt problem för Bale så är ju det en orsak att INTE köpa honom. Sen som sagt är ju hans defensiv inte direkt imponerande. Att då värva honom som 19-20 åring och sätta honom på bänken känns ju för mig som ett totalt slöseri med pengar. Spelare utvecklas ju inte så där jättebra på en bänk.

Jo jag visste att han var 19 år. Tror t.om jag skrev att han var 19.

Sen som slutpoäng; Bale är vad jag förstått en offensivt lagd ytterback. Är det något vi behöver när vi har Dani Alves på andra kanten. Jag föredrar att införskaffa en defensivt lagd back. Clichy låter ju som en betydligt mer lockande värvning än Bale.
Real Madrid Valdebebas
2008-12-31 13:20
Delarocha RIP Puerta

Lugn i stormen, han är ju en en startspelare då han väl är skadefri, men det du kanske menar är att om han ska betraktas som ett potentiellt nyförvärv så ska inte ens skador kunna hålla honom ifrån en ordinarie plats? Han kanske rentav ska kunna försvara en startplats rullstolsbunden?

Sedan när vi snackar 19-åriga vänsterbackar så får du nog leta bra länge innan du hittar en med i närheten så stor talang som den Gareth Bale har, för han är 19 år (vilket du inte visste?).

Pluspoäng för anmärkningen av min stavning dock!

Väl mött.
Barcelona Cape
2008-12-31 13:09
el Flaco

Lade även märke till Bojan på ditt klipp, haha, han såg ut som en liten 12-åring. Man kan knappt fatta att en så liten kille kan spela med världens bästa lag.
Barcelona Squez
2008-12-31 13:07
Att Eto'o återvände 3 dagar tidigare visar ju att han är hungrig och redo att äta upp sitt gamla Mallorca! Med respekt, förstås ;)
Barcelona el Flaco
2008-12-31 12:59
En videoklipp från gårdagens träningspass när Eto'o återvände. Va fan håller de på med där på slutet? Hahaha.
Las Palmas Pio pio
2008-12-31 12:52
Delarocha RIP Puerta

Lugn nu! ;-) Men jag är enig med dig. Han har mkt att bevisa innan han kan nämnas som tänkbar i Barcelona. Många som stirrar sig blind på FM:s siffror och attribut på spelare..
Delarocha RIP Puerta
2008-12-31 12:49
Valdebas; jag bryr mig inte om vad det är som stoppar honom från att spela. Men så länge han inte ens spelar ordinare i Tottenham bör han inte ens nämnas som en potentiell värvning till Barcelona. Om han nu är skadedrabbad är ju det ännu en anledning till att inte värva honom.

Sen heter det nog käppar och inte skeppar.
Las Palmas Pio pio
2008-12-31 12:48
el Flaco

Härligt att läsa. Guardiola har med andra ord lyckats att hålla dem nere på jorden.
Annons: