/spanien/barcelona/forum/19773.aspx/spanien/barcelona/forum/19773.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Canaletes
2009-01-11 23:18
westinhoblaugrana

Alla här, vi hyllar westinhoblaugrana (och alal andra såklart. Du visar rikitgt Barca hjärta, respekt till dig ;)

VISCA EL BARCA!
Barcelona LaBarca
2009-01-11 23:17
Från Puertan: "8 raka matcher på bortaplan i segrar, visst är det bra. Men vi lär slå det rätt fort nästa år, med Ribery och co"

Snälla, dom tror att dom kommer få vilken spelare som helst :S. Då säger jag så här:

Det är el Clasico på Bernabeu 2009. Messi väggspelar med Aguero ute på kanten som slår ett inlägg till Silva som nickar in sitt fjärde mål mot Real Madrid den här matchen.

Det går ju lixom inte....
Canaletes
2009-01-11 23:16
Det här fan top5 bästa matcher jag har sett live på tv, mest pga av vändningen såklart. Men speciellt för att jag följde vad dem skrev på Puertan om att Barca förlorar, vi komemr vinna ligan bla bla. luiz_86 kommentarer var ju föör roliga :P
el capitano
westinhoblaugrana

Efter en sån match alla visar känslor, shoot =)
Barcelona Woods
Haha Osasuna tappade 2-1 ledning mot Barca, det kommer Real få sota för.. Kan se framför mig hur Osasuna "revanscherar" sig med en vinst på Bernabeu.. :D
Barcelona Mes Que un Club ! 3
Madrid säger att vi vinner bara pga Messi och Offsidemål. dom är verkligen sjukt patetiska. Vilken avundsjuka. Nästan så man börjar gråta av skratt. hahaha
Barcelona westinhoblaugrana
2009-01-11 23:15

MADRIDISTAS SOM ÄR DÅLIGA FÖRLORARE:

Någon på puertan skrev " Vi vann över Mallorca med 3-0, barca vinner över osasuna med 3-2".

SVAR: Vi vann över Valladolid med 6-0, ni förlorade med 1-0. Tysta.

Det finns kanske 1 av 100 Madridistas som är mogen och kan ge beröm åt barcas styrka en sån här match. Resten är avundsjuka svin som hatar barca mer än de älskar sitt eget lag.

Real gjorde såna här matcher hela förrförra säsongen, så snälla...snacka inte.

12 POÄNG EFTER, BITCHES. VI ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN ER.

Förlåt om jag visar mina känslor men man blir vansinnig av att läsa snorungarnas inlägg på puertan, så jag ska nog sluta med det. :D

VISCA EL BARCA!
Barcelona LeoMessi10
2009-01-11 23:15
VISCA BARCA!
Barcelona Vampíro
2009-01-11 23:14
Verkar som att flytet Real hade för några säsonger sedan har kommit över till oss. Minns många gånger då man ville gå och hänga sig efter att de gång på gång hade vänt underläge men nu är det vår tur och nu får marängerna bita i det sura äpplet.

Tredje matchen i rad vi vänder och enligt madridfansen är det tur och bevis på att vi "tappar formen" men alla vet att det är ren klass att kunna spela dåligt i stora delar av matchen för att i slutet bara vända till vinst. Som sagt skönt att vara culé just nu och Pep verkar aldrig kunna besegras, 100% vinnarskalle.
Barcelona #10/ S. Busquets
FAAAAAAAAAANNNNNNNNNN VAAAAAAAAAA SKÖÖÖÖÖÖÖNNNTTTTTTT !!!!!!!!!!
VISCAAAA BARCAAAA !
MessssiiTheOne!
Haha undra när Barcas förlust ska komma? Inte på ett bra tag kan jag tänka mig :) 17 raka matcher UTAN FÖRLUST det känns härligt och att Madrids rekord på flest vinster i rad på bortaplan är över hahaha :D
Canaletes
Andreas-

Känner precis likadant som dig Man kokar när man läser deras dumma/idiotiska kommentarer
Barcelona kallesiete
2009-01-11 23:13

Har tänkt på en sak.
Om barca enbart vinner tack vare Messi. Är det då inte konstigt att vi leder ligan med 12 poäng när man jämför Robben med Messi och i vissa fall t.o.m påstår att han eller Robinho är bättre.

Någon som får det att gå ihop?
sebbaa
2009-01-11 23:13
En fin och dimmig dag i Osasuna som denna så kan man inte annat än gå in i puertan, läsa en snutt, efter att sedan kolla dagens matcher och tabellen, för att sedan gå till sängs med ett stort flin.
Stark moral har vi i vårat fina blåröda lag, tack för det Pep!
God natt =)
Canaletes
2009-01-11 23:12
Vi kommer lääätt vinna mot Deportivo hemma nästa omgång. Bara hoppas att Osasuna får X2 mot madrid
Barcelona LaBarca
Messi 20 mål på 22 Matcher. MER ÄN VÄRLDSKLASS!
Andreas-
Går man in på Reals forum har man verkligen lust o pissa på nästan alla. Bortförklaringarna om att vi är inget utan Messí osv. Snälla, hoppa från bro eller något..

PUTA MADRID!
Barcelona FCBMessi_10
2009-01-11 23:10
Ämne: Det är så jävla sjuk....
Håller faktiskt med dig Andreas sj under alla mina år med Barca har jag aldrig sett dom spela så här fint och dominerande... Messi tycker jag personligen är bättre än vad Maradonna var och den bästa genom tiderna men jag levde inte under Maradonnas eller Pelés era så jag har inte sett hur dominerande dom var jag har bara hört och sett små klipp men jag tror att Messi är bättre och han har mer och komma med =)
Barcelona BlueRed.
2009-01-11 23:10
Vinster som denna är på ett sett mycket skönare än 5-0, 6-0 vinster. Svider lite extra då för rivalerna samtidigt som Barca bara blir starkare av det.
Deportivo Creus
2009-01-11 23:09
Jag älskar Real's puerta.
Barcelona The Reporter
2009-01-11 23:09
Kära madrid fans ska inte ni ta och skylla på dommaren ?
el capitano
2009-01-11 23:08
Rambla

Sen att Puerta firar liga titel redan nu efter att marängerna vann med 3 mål mot "Mallorca" idag! =)
Den matchen såg jag inte ens, Real spelar inte den vackra fotbollen som de gjorde engång i tiden. Alla filmer till höger o vänster. Det kosmiska är att tom tränaren (Ramos) har tråkigt under matcherna, han klippte sina naglar under matchen mot Villarreal! hehe
Canaletes
Rambla

EXAKT!!!
bara 1/1000 som erkänner att vi vann utan tur, domaren bla bla bla...
Barcelona Rambla
Gaucho!:

Man hittar på billiga och pinsamma ursäkter så som tur när man är avundsjuk och bitter. De lever inte i verkligheten om de inte ser vad som händer på planen. Barcelona har spelet och dominerar stor. Det är bara ren otur att det endast står 1-0 i paus. I andra slappnar Barça av i inledningen och får betala priset. De får skylla sig själva när de blir så bekväma. Som tur är så tar de sig i kragen och reder ut det. Det visar på styrka och en jävla inställning i hela truppen.
Barcelona Rey Etoo
2009-01-11 23:07
FYFAN VAD SKÖNT, jag fattar inte var de får kraften ifrån helt sjukt de bara skönk ihop och fick ett-noll till 2-1 och sen bara vänder man helt sjukt, aja låt madrid fansen grina ännu en skön vinst men onekligen välförjänt innan vändningen
Barcelona Okkapokka.
2009-01-11 23:07
Haha vilken underbar seger återigen. Kalla mej vad ni vill, men inom mig visste jag ändå hela tiden att vi skulle vinna. Och Madristas påstår jämt att dom har mer hjärta än oss i deras lag. Skitsnack säger jag bara :D

Visca Barca!
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-01-11 23:06
Aaahh så jävla skönt med vinst ikväll! :D
MessssiiTheOne!
2009-01-11 23:05
Alla på puertan gå och GRÅT hahahaa :D Barca är bäst så är det bara, matchen skulle vart avgjord i första halvlek men bättre att de blev såhär för alla maränger blev glada som fan men sen fick dom en k*k i halsen YESSSSSSSSS
Barcelona Woods
Kände mig riktigt negativ när Osasuna gjorde 2-1, var missnöjd med hur vi kunde tappa ledning till underläge mot seriens jumbolag (Där Osasuna inte kommer befinna sig särskilt länge till) och insåg att nu kommer Real likt blodtörstiga hundar sätta igång jakten efter serieledarna. Men, och så sinnessjukt skönt att kunna konstatera, dagens Barcelona är något HELT annat än fjolårets dito. Pessimismen sitter kvar sen förra säsongen, men nu är det dags att inse att den här säsongen är det ett betydligt bättre och starkare FC Barcelona, på alla sätt och vis.

Messi är sjuk, finns inget annat att säga.
Barcelona Saman.
Haha oerhört komiskt att vissa real fanns ser detta som en förlust för oss.
Annons: