/spanien/barcelona/forum/19769.aspx/spanien/barcelona/forum/19769.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Klint
3/14/2009 12:53
Iniesta är åtminstone med i truppen mot Almería.
Barcelona westinho | "Akta er för El Madridismo"
3/14/2009 12:50
Culéé

Jag är inte säker på att han kan spela, men det är nog inget allvarligt. Jag hoppas dock att han börjar på bänken. Inte ska vi slita ut vår för tillfället formstarkaste spelare.
Barcelona haeger
3/14/2009 12:47
C.Andrés

Välkommen till 2000-talet. :)
Barcelona Culéé
3/14/2009 12:43
Då är man väl tillbaks på forumet efter ett långt avbrott!
Känns skönt att vara tillbaks och följa med i disskusionerna (stavning)

Någon som vet om "The White Dude" (Iniesta) kan spela på söndag?
Han fick ju ta emot en hel del smällar i CL?
Barcelona C.Andrés
3/14/2009 12:36
Angående en ny look på sidan: Skämtar ni? Barcas sida är ju en av dom(om inte den enda) stilrenaste sidan på hela sf. Att folk tycker att valencias sida är någorlunda fin och ser bättre ut än vår är ju ett jävla skämt,deras sida ser ut som cyperspace sk*t.
Nej,ha kvar sidan som den är,den är fin,stilren och behöver absolut inte ändras till något fult och groteskt.
Spanien DaveO Fowler
3/14/2009 12:30
westinho | "Akta er för El Madridismo"//

Precis vad jag tycker också. Hade några saker jag ville diskutera med Real-supporters men nu blev jag bara arg istället och skrev ett drygt skämt här. Tänk om allt hade kunnat vara öppet.
3/14/2009 12:20
DaveO Fowler

Jag tror de låste in sig på sitt forum efter el clásico-förlusten. De är väl rädda för att det ska bli "krig" om forumet är öppet. Lite synd, för om man nu vill diskutera med madridistas får man göra det på vårt forum.
Spanien DaveO Fowler
3/14/2009 12:16
Herregud. Ett litet skämt och det blir raderat. Spanska delen av SF var visst känslig.

Är det någon som vet varför Reals forum är enbart för Real-användare?
Barcelona Abbe_
3/14/2009 11:50
Själv anser jag att Valencias design blev läcker :-).
Barcelona Klint
3/14/2009 11:44
Ämne: vem bryr sig det är ....
Jaså. Själv anser jag att vår sida är bland de stilrenaste på Svenskafans. Men smaken är ju bekant som baken.

Det lär väl komma en ny design inom en inte alltför avlägsen framtid i och med den nya layouten på sidan.
Real Madrid F7 Zizou~
3/14/2009 11:38
Spanien DaveO Fowler
3/14/2009 11:32
Vi är så innerligt trötta på Francosnacket. Det hör inte hemma vare sig på Barcelonas eller Real Madrids forum. Skärpning. /Red
Barcelona Andrés Iniesta #8
3/14/2009 10:43
vem bryr sig det är snyggt eller varför inte göra nått annat. Bara vi byter. Tycker faktiskt vår sida är bland de fulaste i sf.
Barcelona The Reporter
3/14/2009 10:39
Andrés Iniesta #8

Vill inte härma rivalerna :)
Barcelona Andrés Iniesta #8
3/14/2009 10:35
eller hur fan vad snyggt. Skulle vara coolt om vi också gjorde så.

En sak jag också vill att vi ska göra är att göra som reals sida att göra om en allt och fixa så att alla legender står med på sidan. Skulle vara snyggt. Vi har haft den här sidan skit länge nu.

Vill helst ha svar av red.
Barcelona The Reporter
3/14/2009 10:35
westinho | "Akta er för El Madridismo"

Den var mycket fin :)
3/14/2009 10:20
Titta på Athletics inför-rapport mot Real. Man njuter inte bara av sågandet av våra värsta fiender, utan även av den animerade startelvan.

Kan inte vi också göra så, REDAKTIONEN? Vi har ju också animerade bilder på alla våra spelare, och det ser mycket snyggare ut i rapporten :).

P.S. Hittade en fin video på Iniesta 08/09.

http://www.youtube.com/watch?v=jsbVv_G0Kgc&feature=related
Feedriik
3/14/2009 05:15
vårt lag äger punkt slut.
Barcelona Rey Etoo
3/14/2009 02:37
Stämmer bra brukar också kalla henry ägghuvud när jag bråkar med mina kompisar.(eftersom det är deras favorit spelare)
Barcelona basaric
3/14/2009 02:05
Jag har läst några inlägg här och jag fattar inte hur folk tänker ... Att Henry/Ribery ska bråka om vänster platsen ... att Eto/Benzema ska bråka om vem som ska starta centralt o att vi ska värva silva, vem ska han peta? Tror ni verkligen att någon av dessa herrar accepterar sitta på bänken mer än 1 match...?
Barcelona Gud är störst!
3/14/2009 01:27
Islam_Bosna

Alien-huvud rättare sagt. Så brukar jag kalla honom när jag blir arg på honom, men som Westinho skrev inget han kan hjälpa. ;)
3/14/2009 01:18
Islam_Bosna

Njaa ett ägghuvud vet jag inte. Han har dock lite konstig form på skallen, inget han kan hjälpa. Nicka kan han iallafall, och skjuta. Så länge han gör mål är jag nöjd :).
Barcelona BlueRed.
3/14/2009 00:59
Islam_Bosna

Agenten skiter i hur framtiden blir för Dos Santos, så länge han själv tjänar tillräckligt för att ha minst 2-3 Lamborghini.
Barcelona Islam_Bosna
3/14/2009 00:55
Haha ett bayernfan skrev till mig på PM nyss att Thierry Henry är ett ägghuvud. Vad tror ni om detta? Är det sant?
Barcelona Islam_Bosna
3/14/2009 00:53
el flaco:

Varför är hans agent ett rövhål?
Barcelona Abbe_
3/14/2009 00:24
Ämne: Ämne: Ämne....
Det är synd faktiskt. Jag är övertygad om att han hade kunnat bli en nyttig spelare i Barça i framtiden. Som du säger, han har talang. Tyvärr har han inte fått visat det i Tottenham, förutom drömmålet han gjorde mot Shakhtar.
Barcelona el Flaco
3/14/2009 00:16
Ämne: Ämne: Giovani....
Giovani har talang men tyvärr också ett rövhål till agent. Det är där det största problemet ligger. Just nu är Giovani vilsen och jag tvivlar starkt på att han kommer hitta hem igen.
Barcelona Abbe_
3/14/2009 00:08
Ämne: Giovani Dos Santos. ....
Ganska sorgligt faktiskt. Killen har talang, men lite för stort huvud, ja, inte bokstavligt talat då.

Men visst, han är ung och ett lån till Ipswich kanske är en bra språngbräda för nästa steg i karriären. Men med facit i hand skulle han nog stannat i Barça ytterliggare något år till.
Kixer
3/13/2009 23:49
Giovani Dos Santos.

Från hattrick i Barcelonas tröja till Ipswich på inte ens ett år.
Canaletes
3/13/2009 23:38
Barca's nya hymn! :P

Den spelades typ 14 gånger innan matchen mot Lyon!
Annons: