/spanien/barcelona/forum/19768.aspx/spanien/barcelona/forum/19768.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
el capitano
2008-12-14 09:29
Då vill jag att vi möter Inter med tanke på att TV6 är så jävla kåta på Inter matcher eftersom Zlatan spelar där =)
Då kan vi se matchen på TV6 plus att Inter har inga chans mot oss, det har inte Arsenal eller Chelsea heller i dagsläget.
Barcelona chonchocorito
2008-12-14 09:26
Ser också fram emot lottningen. Fast vi kan inte möta Man U. Vi kan bara möta dessa lag, Chelsea,Arsenal,Lyon,Inter. Spelar ingen roll vilka vi möter, ska man vinna CL så så är det bättre o ta den svåra vägen som 05/06.
el capitano
2008-12-14 09:12
Nu vill Real satsa på CL istället, ligan är Barcas iår =)
Men vi vet också hur Real spelar i CL, de fick 3-0 mot ett skitlag och nu tror man att man är CL vinnare..hehe
CL lottningen är på fredag, ser framemot. =)
Jag vill gärna att vi möter Man USA så att vi visar de jävlarna hur fotbollspelas.

Barcelona chonchocorito
2008-12-14 09:07
taget från El MundoDeportivo, madrid sidan.

Schuster tenía razón: era imposible

Schuster hade rätt, det var omöjligt.
el capitano
2008-12-14 08:54
Folk på Puerta skrev att han skadade sig ganska allvarligt och att han inte kunde vara med i matchen mot Valencia.
Även om han är med eller ej så kommer inte att matchbild ändras, det blir förlust i vilket fall.
Barcelona chonchocorito
2008-12-14 08:48
Ja jag såg hur cannavaro kramade stolpen igår=), men det såg inte ut o vara så allvarligt.
el capitano
2008-12-14 08:45
chonchocorito

Ja, Ramos är avstängd och Canna skadade sig igår i Messis 2-0 mål =)
Kolla på matchens höjdpunkter så ser du hur han skadade sig också..hehehehe =)
Barcelona chonchocorito
2008-12-14 08:41
El Capitano.

hehe ja vi får tänka på att madrid ska möta Valencia och Villareal i kommande matcher. Inga lätta matcher direkt. Är ramos avstängd mot Valencia, eftersom han fick gult igår??
el capitano
2008-12-14 08:37
Jag tror att Valencia vinner över Real också, hoppas iallafall =)
VIDIC
2008-12-14 08:35
FAN VA GÖTTTTT , VI SKA INTE BRY OSS VA REAL SÄGER UTAN KROSSA DOM!!
el capitano
2008-12-14 08:27
Maränger påstår att de hade bra FÖRSVAR =)
Nu är Ramos (tränare) en legend som kunde försvara sig så bra mot Barca även nära att ta hem poäng..huh?
Var tog den fina, vackra Spanska fotbollen vägen? Eller juste, det är ju Barca som spelar vackrast i världen.
Som jag skrev förut, den lag som spelar offensiv på mäktiga Camp Nou och tar med sig poäng hem då kommer grisar att flyga. Vi har sett lag som försökte spela offensiv mot oss och vi har fått bevis också hur matchen slutade =)
Barcelona chonchocorito
2008-12-14 08:18
Håller med dig om att real madrid spelarna var ute efter att skada El Grande Messi, men hur ska han annars stoppas.=) Komiskt o läsa inne på puertan, hur vissa kan vara nöjda med förlusten. Bra era blåsta maränger, fortsätt så.
el capitano
2008-12-14 08:14
Matchens höjdpunkter, tipslänk*
el capitano
2008-12-14 08:05
chonchocorito

Madrid försvarade sig med hela laget, inte konstigt att det inte blev tennis siffror.
Hatten av för Valencia och Sevilla som spelade fotboll iallafall även med många mål i baken.
Real spelade grisfotboll igår, det kändes som att Realspelarna ville skada Messi på alla sätt, tack gud att de lyckades inte. Real skämde ut sig igår, gjorde el clásico älskarna världen över besvikna med sitt sk spel.
Vi vann rättvist, även att domaren SÖÖÖÖG. Sämsta och mediakåtaste domare får man fan leta efter.
Barcelona chonchocorito
2008-12-14 07:53
Fan vad bra man mår. Vi körde över madrid totalt, synd bara att det inte blev tennis siffror som alla hoppades på. Visca
el capitano
2008-12-14 07:02
Go morgon culés
Jag kunde fan inte sova på nästan hela natten, nu sitter man på jobbet, pigg som en jävla kanin =)
Skön seger igår, vi har åter bevisat att VI ÄR bäst i världen, störst i världen och vackrast i världen as always.
Som jag skrev igår, även om Real ställer 11 stridsvagnar framför mål det skulle inte kunna stoppa Barcas målfabrikation.
Vad tror ni att Villarreal känner just nu =)

Bra jobbat Les Rambles:
Barcelona
(1555 inlägg senaste dygnet)
Real Madrid Real Madrid
(747 inlägg senaste dygnet)
Arsenal Arsenal
(612 inlägg senaste dygnet)
Barcelona DaniAlves
2008-12-14 04:16
R.Q#27

haha du påstår att du såg matchen? varför är du här inne och klagar på att vi skyddar messi :S

märkte du inte att han fick överdrivet mycket tacklingar på sig till skillnad från de övriga i vår trupp? eller är du lite sneögd kanske?

sluta skämma ut dig och gå tillbaks till ditt forum.
Villarreal Grande Messi!
2008-12-14 04:10
Ja varför hålla på Barca när man kan hålla på SKÄRHAMN????? :D ;)
Barcelona devaK
2008-12-14 04:10
Måste ge creds till Real för bra försvar, deras bästa försvarare var Drenthe tillsammans med Hugain
Barcelona L!VOZ
2008-12-14 04:00
tarrak

hahaha du är rolig du
Barcelona tarrak
2008-12-14 03:59
En natt som denna är det lätt hänt att man seglar iväg, på den välförtjänta trepoängaren laget inkasserade. Men den verkliga segern ligger i hur Barcelona visar vilket tråkspelande tjongbollande lag Mierda är. Varför hålla på Madrid, när det finns allsvenska alternativ?
Delarocha RIP Puerta
2008-12-14 03:55
Messi inte speciell? Klart vi skyddar Messi extra. Han är mer eller mindre vår egna produkt, kanske framtida lagkapten, bäst i världen etc. Varför ska vi INTE vara enögda vad gäller honom? Han är vår största stjärna. Att vara stolt över att ni slog Barca med 1-0 sett över två matcher när United var i sin bästa form på år och dar samtidigt som Barcelona var helt under isen är bara underligt.

Att du sedan tar dig tid att fylla ut en hel sida på vårt forum klockan på 4 natten en lördag säger väl mycket om vad du är för en pajas. Att du sen inte har något vettigt att säga utöver att vi ska sluta vara rädda för att Messi ska bryta benen gör inte saken bättre. GJ mot Spurs idag. Dem är heta nu.
Villarreal Grande Messi!
2008-12-14 03:47
Inte här för att provocera?

Paul Scholes? En röd hårig 39 årig engelsman som fick in en lyckoträff mot Barca som han aldrig nånsin kommer få in igen? IDIOT!

Sen heter du RQ 27 också. ENBART för att provocera.

Hur gick det för United ikväll förresten? Maricon.
Barcelona adiil
2008-12-14 03:45
R.Q#27

Barcelona var i kris förra säsongen men ändå var vi bättre än er, trots att ni gick vidare.

NU har vi utklassat ALLLAA LAG, bara Villareal kvar!!

FCBarcelona BÄÄÄÄÄÄÄSTA LAGET I VÄRLDEN!
R.Q#27
2008-12-14 03:34
Jag är inte här för och provecera eller något, jag är bara glad att ni slog Real Meirda. Hoppas ni vinner guld också.
Jag var inte här för och starta ett diskussion, det enda jag ville säga var att ni skyddar Messi överdrivt mycket. Sluta och vara så enögda. Ni tror att det ENDAST är Messi som får dessa "fula" tacklingar. Men sanning är den att alla spelare får och ger tacklingar så är det bara. Så snälla sluta skydda Messi som om han vore en speicell person eller någon. Han är lika mycket värd precis som en annan spelare.

Ha det!. Till slut vill jag bara säga: PAUL SCHOLES! Ni har väll inte glömt den mannen?

(28 April 2008 CL Semifinal, Man U -Barca, Old Trafford.)
"It's given straight to Paul Scholes....... What about that! What about that!........ Fourteen minutes gone break through for Manchester United, and an unstoppable shoot from PAUL SCHOLES"

Barcelona Sersari
2008-12-14 03:34
" DET ÄR OMÖJLIGT ATT VINNA PÅ CAMP NOU "

- Han ljög ju inte, varför sparka honom?
Barcelona Sersari
2008-12-14 03:32
" DET ÄR OMÖJLIGT ATT VINNA PÅ CAMP NOU "

- Han ljög ju inte, varför sparka honom?
Barcelona L!VOZ
2008-12-14 03:29
Klint

tack för allt :)

måste skriva att jag är sååååå galad att dem på madrid redaktionen som tex MARVEN-SKIT fick vad dom förtjänar :D

MARVEN in your face BÍTCH!
MessssiiTheOne!
2008-12-14 03:27
R.Q#27

Haha lillen gå och sov lr gråt att madrid förlora :) 12 p och varenda "stort" lag har blivit barnförklarade av Barcelona, du önskar du inte ser det du ser när Barcelona spelar men va inte blind och titta och förstå att Barcelona just nu är bäst så är det bara, inse fakta och gå drick lite mjölk och sov.
R.Q#27
2008-12-14 03:25
Du anar inte hur mycket jag avskyr de "tjuvarna"
Först snodde de Van Nistelrooy från oss, Sedan Beckham, därefter Heinze, I sommras var de ute efter världens bästa fotbollspelare och nu vill de dessutom ha Carlos Tevez.
Annons: