/spanien/barcelona/forum/19767.aspx/spanien/barcelona/forum/19767.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-12-15 22:50
I länktips så har ni film från Valencia, Det är från när spelarna går in på Planen bara, mer kommer sen, Obs Filmat av mig, haha med risk för skakningar och konstig röst men sjöng, det gjorde vi iaf :D

Mäktigt som fan. Kul att man satt bredvid lite folk som sjöng och skrek som fan när det blev mål istället för pensionärer på 90 + :)

83 000 Personer. Såg ut som fullsatt och lät som fullsatt, Kul och vara en del av keramiken också.

OBS (Okkapokka, KVALITEN Sög på Dailymotion, haha. Ett skämt men man hör musiken iaf..:D
/M

Barcelona Culéé
2008-12-15 22:35
Jag vet inte hur de är om er men jag bryr mig inte ett skit (ursäkta språket) om vad som finns och inte finns på tröjan, de spelet som gäller.

Inte tröjan, grabbar.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 22:35
Lyckades få med 4 Barca spelare, Puyol, Xavi, Iniesta och Messi.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 22:28
In här och rösta grabbar! Kolla länktips.
Barcelona Humphrey Bogart
2008-12-15 22:24
VizzlA

Barca och Barca spelare, men jag träffade Brasilianska landslaget i Sverige utanför hotellet i Göteborg. Fick autograf , ett ord och en bild med mig och Ronnie. Fick även Dani Alves och Robinhos autograf :). Vad mer kan man begära?
Barcelona VizzlA
2008-12-15 22:20
apropå att barca ginga har berättat vilka han mött..

vilka barcelona spelare har ni här på forumet träffat? :)
Barcelona Barca Ginga
2008-12-15 22:12
Ämne: Haha, Maxwell är en ....
så klart! Åker ner till Sevillamatchen i april...

Ytterligare en jag mötte Lassie; jag sprang även in i Kåmark och Hussfelt vid ett övergångställ och stod och snackade en del. Kåmark menar på att han känner sig oskyldigt anklagad för att vara maräng. Det är förstås något som ganska få skulle vilja bli anklagad för...
Barcelona Cape
2008-12-15 22:05
Jag vill varken se Arshavin, Agüero eller Benzema i Barca. Med så många ungtuppar med grym potential så tycker jag att det vore en diss att satsa på redan etablerade världsstjärnor istället för att satsa på Bojan, Pedro, Jeffren, Thiago och Gai på allvar. Det har blivit lite Barcas signum att satsa på yngre förmågor och varför sluta med det nu?

Tillägg; Självklart också Sergio Busquets som gjorde ett "Iniesta-inhopp" i El Clasico och satte fart på Barca ännu mer.
Barcelona J.Gamper
2008-12-15 22:03
Tycker/tror att Sergio Busquets kan vara ett väldigt bra alternativ som mittfältare mellan Xavi och Yaya Toure. Keita är också bra.. men känns som om Sergio Busqeuets har "Barca-spelet" inom sig och kan nog samarbeta bättre med Xavi. Känns som om han tar smarta löpningar framåt också.
Barcelona J.Gamper
2008-12-15 21:57
Jag vill gärna se Arshavin i Barca tröjan.. men som många tidigare sagt så finns det ingen behov av honom. Blir bara överflödigt med Arshavin..
Barcelona Okkapokka.
2008-12-15 21:57
Mes Que un Club ! 3

Här finns det en bra sida som man kan ladda upp klipp, precis som youtube. ;)
Barcelona FC-Barcelona
2008-12-15 21:56
Satt och kollade igemon matchen igen, fy fan man får nästan tårar vid slutet då messi chippar ditt 2:AN!!
Sergi Busquets vad kan man säga om han vilken kille asså, komer in i laget och alla höjer ögonbrynen och undrar vem i helvete är killen :S??
första matchen han spelare för barcelona vissar han alla oss Clues att han är ingen bänkare inom 1 år han ska ha startplats.
nu är det bara villareal som väntar sen får vi ta en lite paus för det behöver vi verkligen efter all glädje vi har fått tror inte hjärtat klarar mer för iår!!
2008-12-15 21:54
Finns det någon sida där man kan ladda upp, har hymnen mot Valencia men Youtube kan suga *** ....

Youtube sux..
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 21:50
el Flaco

Håller absolut med dig. När Vampíro blev skadad mot Basel så var jag väldigt otrolig över hur det skulle gå utan han mot Real, Valencia och Sevilla.
Barcelona el Flaco
2008-12-15 21:42
Ser ingen behov i att köpa Arshavin och ännu mindre när han inte ens kommer att kunna delta i Champions League. Vinterförvärvningen blir istället Iniesta som kommer tillbacks från sin skada. Helt sjuk att det har gått så bra utan hans medverkan här mot Sevilla, Valencia och Madrid. Det bevisar att vi redan har en stark trupp.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 21:40
Arshavin vet inte vad han ska gilla. Först posar han i en bild och ber till Barcelona att de köper honom. Efter sommaren så säger han att han gillar Real. Förr gillade han Manchester United men nu Chelsea.

Vart ska Arshavin hamna?
Barcelona Ciao-V
2008-12-15 21:36
Man har hört många gånger sedan en tid tillbaka att Arshavin är klar eller är nära att bli klar för Real Madrid. Men Arshavin fortsätter att inte dölja sin kärlek till Barca.

Han har sagt följade nyligen:
I still want to go and play abroad. I would like to play in Spain or England. Barça is my favourite club. My childhood idols were Stoichkov, Romario and later on Ronaldo and Ronaldinho. All played for Barcelona, the club I was fan of. I loved their playing style.
In England, I first liked Manchester United but now I like Chelsea more."

Visserligen vill han spela i Spanien men han nämner inte Real Madrid.
Är det inte dags plocka in han till Barcelona på en 12-15 miljoner Euro? Zenit lär sänka nu priset när han vill bort.

Finns det behov av Arshavin i Barca? Vad tror ni?
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 21:33
Tycker också att MÉS märket ser fult ut. Hoppas det inte börjar se ut som en Kalmar FF, Elfsborg tröja där det finns Stadium, Puma, Comviq, OK Q8 och allt det. Ser för djävligt ut när det är så ''stökigt'' på tröjan.
Barcelona tarrak
2008-12-15 21:32
Ämne: är det någon som vet....
MÉS är ett biståndsprojekt som Barcelona bedríver i samarbete med Nike och UNHCR. Det ger alltså inga slantar alls till klubben, men förhoppningsvis kan det bidra till ett bättre liv för de som behöver det mest.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 21:32
Kolla in denna mäktiga statistiken:

This season 12 of Barça’s 46 goals have come from set pieces with corners, free-kicks and penalties resulting in 26 per cent of the methods by which the team have scored.
Villarreal Grande Messi!
2008-12-15 21:31
Det är väl typ Barcas klädmärke eller nåt? Finns på Nikefootball.com iaf.
Barcelona 2bbbe
2008-12-15 21:31
mes que un qlub

mmm känns för mkt på ngt sätt! kändes schystare som det var innan! aja bara min åsikt!

2008-12-15 21:28
2bbbe? Mes märket ?

I LOVE IT, !
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 21:28
2bbbe

Han är en oslipad diamant om du inte visste det. Han kommer nog blomstra ut inom några år.
Barcelona 2bbbe
2008-12-15 21:24
När skall talangen Guti blomstra ut? lr han kanske redan har gjort det??
Barcelona 2bbbe
2008-12-15 21:20
är det någon som vet vad det är för katastrofallt fullt märke som ploppat upp på senare tid mellan nike och klubbmärket på matchtröjan??

Visst vi kanske får några extra slantar men tröjan känns mindre ädel på ngt vis! vad tycker ni?
Barcelona M79
2008-12-15 20:57
Intervju med Kviborg om bl.a El Clasico, en kanonkille!!!

http://unikfotboll.blogspot.com/
Barcelona el Flaco
2008-12-15 20:56
Detta är otroligt. Efter att spelarna hade lämnat arenan hittade TV3 (en katalansk kanal) en oddslapp i Real Madrids omklädningsrum. Och där ägaren till lappen hade kryssat för en "etta" i matchen mellan Barça-Madrid! Verkar som om det fanns någon mer än Schuster i det laget som inte trodde på seger på Camp Nou.
2008-12-15 20:54
450 € - Lateral :) Blir fint de, Vet itne hur man fixar, står att man ska åka till OAB, Typ deras supporterkontor.
Får man fixa i sommar då:P
2008-12-15 20:53
Länktips.
Annons: