/spanien/barcelona/forum/19765.aspx/spanien/barcelona/forum/19765.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2008-12-15 02:10
Chelsea suger, Svårt o slå dom. Dom må ligga 2a men gå in på Chelseas forum här..

Fyfan dom säger själva att det är sjukt hur dåligt dom spelar, Dom har Anelka att tacka..
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:08
JJ!

Han gick själv ut i media och sa det. Vad säger du om det?

Vad tycker du om topp 5?

Messi, C Ronaldo, Xavi, Torres och Kako som inte ens borde vara med. Han var skadad förra säsongen och inte presterat. Haha Italienska ligan bäst? I don't think so my friend.
Spanien JJ!
Dedeffo

Går i åk 2 och inte 9.
Nej, det är inte rykten. Madrid gick ut på Off.Hemsidan och skrev att dom lagt bud på 1.2 miljarder eller vad de nu var..
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:07
Mes Que un Club ! 3

Grabben har problem med sin attityd och har haft en svår uppväxt. Jag tycker syn dom hans föräldrar som får se hans kaxiga attitid dag in o ut.
Fifas top 5 lista då.

Messi
C.ronaldo
Xavi
Torres.
Kaka (Ett skämt att han är med).

Typ bara england spanien där du..Säger allt..
Spanien JJ!
Dedeffo

Det är ju bara rykten. Som du skulle sagt ;)
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:06
JJ!

Om du inte visste så ville Cristiano komma till La Liga.
2008-12-15 02:06
Seriöst, Ingen Bryr sig om Serie A, Jag tänkte fixa en tröja för att skriva i Juventude forumet att du skämmer ut dig totalt, Men inte ens det orkar ja, så lite bryr jag mig..

Jag tror jag kan börja se dig framför mig...Börjar ljusna lite,

En fet kille, Mobbad under hela skolgången fast du redan bara gått 2 / 10 delar av den...
Glasögon? Gucci? Nej...Måste vart nåt från Lidl.
Eh...

Äsch nu ska vi inte gå till personangrepp men jag tycker bara så synd om dig seriöst.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:05
JJ!

Ska du inte lägga dig snart så att morsan kan fixa frukost åt dig så att du kan gå till ÅK 9?
Barcelona Barcelonito
C.Ronaldo ville ju till La liga :D hahaha... De släppte inte honom. Och det är inte så att han spelar i Serie A eller? :D Skärp dig nu lillen.

OK 3 lag. Kul för er. Ändå inte 4 va?
Atlético RK!
Ämne: Kommer Spanska lag a....
Jösses, sitt inte bara och säg saker. Ett italienskt lag har åkt ut. Det är Fiorentina. För övrigt slog Roma Chelsea med 3-1 som bekant. Juventus segrade även både hemma och borta mot Real Madrid. Både Juventus och Roma vann sina respektive grupper. Inter kom tvåa i sin.
Barcelona Dedeffo
Italienska lag har problem med, supportrar, pengar och att få till sig stjärnor. Jag tycker synd om Italienska lag som inte lyckas ute i Europa.
Spanien JJ!
2008-12-15 02:04
Dedeffo

Japp :) EN tuff uppväxt som fan har jag haft. VÄrre kan det inte bli!
Spanien JJ!
2008-12-15 02:03
Barcelonito

3/4 italienska gick vidare. Bättre koll behöver du nästa gång. Sen att Fiorentina itne gick vidare är ju inte så konstigt med tanke på att de fick Lyon och Bayern i sin grupp.

Om italienska ligan har svårt att locka stora stjärnor vad har då spanska? Lockade ni C.ronaldo till er liga? Svar: Nej.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 02:03
JJ!

Oj oj, svider det att jag råkade träffa dig på en öm punkt? Jag vet att du har haft en svår uppväxt lilla pojke. Men fråga dina föräldrar om hjälp.
Spanien JJ!
2008-12-15 02:02
Dedeffo

Du är en äcklig gubbe asså. Vad får dig att tro att jag haft dålig uppväxt bara för att jag snackar om italien vs spanien? Vad gör du på sånna här nätter? Det är säkertDU som haft dålig uppväxt och ingen annan här. Serie A är bättre än la liga och det är ett faktum.
Barcelona Barcelonito
2008-12-15 02:00
Kommer Spanska lag att skämma ut sig i CL? Alla har ju gått vidare från gruppen till nästa omgång. Det är ju lite värre med Italienska lag där 2 lag redan har åkt ut. Eller? Vem skämmer ut sig mer egentligen? Tänk lite innan du skriver något lille pojk.

Italienska ligan har svårt att locka till sig riktigt stora stjärnor på sistone. Det är ju fakta och går inte att undgå.
Spanien JJ!
Ämne: JJ!

Ja men om ni....
För att vi har för mågna CL titlar. Det var dags att låta någon annan vinna den.
2 år gånger 6 ? 12, Hahahha.

Då kunde inte ens du läsa pöjk.
Jag lovar att du började kolla på fotboll cirka 3 år sen..Blev insatt för drygt 1 1/2..

Barcelona Dedeffo
2008-12-15 01:59
Grabbar, skit i den Italienska 16-åriga fanboyen. Han är sur över att inte Italienska lagen kan fixa fler supportrar till sina läktare, att inte gamlingarna lämnar för USA och att de ligger trea efter England och Spanien. Han vill släppa sin frustration här. Det är faktist synd om denna 16-åriga pojken, han har haft en svår uppväxt.
Spanien JJ!
2008-12-15 01:58
Vad menas med att italiensk fotboll är död? Fattar inte hur ni tänker då... det är inte precis så att de italienska lagen suger i CL eller i landslaget.

Jag har haft koll på fotbollen i 2 år *6. Kaxig attityd? Det har du själv din enögda *****
2008-12-15 01:57
Och Madrid är ju bra i år JJ!. Har du kollat tabellen? Dom blir fan utspelade av Bottenlag..
Barcelona Barca o Mort!
JJ!

Ja men om ni slog ManU 3-0 som vann CL, varför vann inte ni den om ni är bäst?
Barcelona Dedeffo
JJ!

Jag vet att det svider att ni ligger på tredjeplats och att Spanien och England kör över er totalt haha. Men sånt är livet.
Spanien JJ!
2008-12-15 01:55
Mes qUE Un cLUB

Japp, semifinal med att muta UEFA så att de får Celtic och Schalke i åttondelsfinalerna respektive kvartsfinalerna! Vi såg ju hur bra ni är mot storlag som Man Utd som Milan vann med 3-0!!!!!!!

Vilka spelare hade Real borta? Kolla vilka Juve hade ist. Säger bara Buffon och Trezeguet!!
Italiensk fotboll är död, Så korrekt sagt, Du är här för att du är nervös.
Barcelona Dedeffo
JJ!

Lilla pojken, dina föräldrar måste vara stolta över sin 16-åriga sons kaxiga attityd. Du har verkligen problem med din attityd och får jag fråga dig hur länge du har haft koll på fotbollen? 2 år eller?
Barcelona Barca o Mort!
2008-12-15 01:54
Att ni ens orkar, detta är det bästa argumentet:

Varför säger hela världen utom ni Serie A fans att spanska ligan är bättre?

Kom inte med något annat innan jag får svar på det.
Barcelona Dedeffo
2008-12-15 01:53
JJ!

Skryt inte om titlar för Italiensk fotboll är redan död min vän :D. Det enda som gäller är Engelska och Spanska lag. Ta tex förra årets CHampions League, 3 Engelska och 1 Spanskt i förra årets Semifinaler. Det är ett tecken på att Spansk och Engelsk fotboll dominerar ditt äckliga fusk italien med tomma läktare och gamlingar. Inget Italienskt lag har chans ute i Europa.
Annons: