/spanien/barcelona/forum/19747.aspx/spanien/barcelona/forum/19747.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Kungen RAÚL Gonzalez Blanco!
2008-12-19 21:57
DaniAlves

Det var någon som sa att han missade en straff mot Casillas där också. :P
Barcelona Dedeffo
2008-12-19 21:09
Fan vad skönt att Xavi har skrivit ett nytt kontrakt. Är säker på att han kommer vara bra enda fram till 2014 :).
Barcelona DaniAlves
2008-12-19 20:50
Någon som har höjdpunkter från matchen Iker Casillias VS Rafael Nadal.. såg precis en bild från matchen och Eto'o spelade den matchen..

länktips.
Barcelona BlueRed.
2008-12-19 20:38
Då var det klart. Xavi har förnyat sitt kontrakt till 2014.

"Barcelona has today officially announced that Barcelona attacking midfielder and Spanish international Xavi (28) has signed this afternoon a contract renewal that will link him to the club until 2014 and includes a buyout clause of 80 million euro°. The former contract of the Catalan midfielder expired in the summer of 2010.

Äntligen. Cred till Laporta som tog tag i det hela istället för Txiki.
Barcelona BlueRed.
2008-12-19 20:26
DaniAlves

Man.U tror jag vinner över Inter. Roma - Arsenal; Lyckas De Rossi plocka bort Fabregas så är hälften vunnen för dem. Utan honom funkar inte Adebayor som han ska. Juventus - Chelsea är svår.
Barcelona De Goda
2008-12-19 20:17
Imorgon spelas El Clasico inom basket på hemmaplan för oss :)
Barcelona DaniAlves
2008-12-19 20:15
Mycket bra lottning för de spanska lagen, synd för madrid då men ändå..

hoppas nu på att Barca, villareal & atletico madrid går vidare.
det roliga är att det är Serie A VS Premier Leuge.
Inter - Man U
Roma - Arsenal
Juventus - Chelsea
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-12-19 19:46
Shi

Ganska enkelt igentligen, vinner madrid på hemmaplan och håller nollan på hemma går man vidare.

Liverpool har problem mot tekniska bollhållande lag, det har man sett om och om igen, får madrid igång sitt spel samt spanska spelstil så tror iallfall jag att de går vidare.

Barcelona Okkapokka.
2008-12-19 19:29
Remi

Barcafans är väl smartare antar jag. Även om åldern verkar ha sitt finger i spelet där. Säkert någon fjortis som haft roligt där. :)
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2008-12-19 19:27
Culèè

haha okej men asså jjag vill inte starta en diskusion mellan oss men vi får ju hoppas på att etoo och valdes klarar sig och att dom inte blir påverkade inför matchen på söndag
Barcelona Remi
2008-12-19 19:12
CL-vinnaren får över en miljard(1,2 miljarder kr)

"eller hur 1,2 miljarder säkrade pengar,united kommer vinna enkelt" - United fan

Svar: "United åker ut mot Inter det är säkert, pengarna kommer istället att gå till Barca som kommer att donera en del av dem till UNICEF så barnen i U-länderna får nåt att äta ,det tycker jag är viktigare än Ronaldos hårvax." - Barca fan

Taget från fotbollskanalen.se
Barcelona Culéé
2008-12-19 18:48
Ett Äkta Barca Fans

Har inte sagt det, Nej.
Men fick en känsla av att du är glad över de.
2008-12-19 18:43
Culèè

har jag sagt att jag är glad över att dom kommer vara i rättegånf?:P
Barcelona joninho__90
2008-12-19 18:41
aa kanske det...en annan sak som ja såg var att de sa att Giuseppe troligtvis missar matchen och han är ny i skadelistan. Sedan frågar Kristoffer Glenn vad man säger i italien om Rossi som kommer tillbaka till den här matchen. Ute och cyklar? :P
Barcelona Culéé
2008-12-19 18:33
joninho__90

Då kanske är det så att de som var med i FANTV har missuppfattat allting. kanske har dom glömt?

eller så har spanska förbundet tagit bort utvisningen.
Barcelona joninho__90
2008-12-19 18:31
kollade på FANTV Villareal vs Barcelona och de säger att Llorente gör comeback. Han fick ju rött kort mot Sevilla senast?
Barcelona 2HeadsOnEagle
2008-12-19 18:26
Gemini

Man kan väl säga att Lyons sportchef gjorde en "Schuster"... Hahaha

Tror absolut att Barca vinner. Men att vi vinner utan problem? Aldrig...

Inget lag ska underskattas så här långt i turneringen!
Barcelona Culéé
2008-12-19 18:24
Ett Äkta Barca Fans

Det är inte så roligt att Eto´o har rättegång angående de som har hänt på sistone, nu vill i alla fall inte jag ha 2 Barca spelare i en rättegång, och de är 2 av våra VIKTIGASTE spelare.
Så det är inget att vara glad över.
Gemini
2008-12-19 18:20
Vet inte om det har varit uppe tidigare, ber om ursäkt i så fall.

Bernard Lacombe, sportchef i Lyon: "Det är 'mission impossible', likvärdigt med att försöka hoppa över en ribba med båda fötterna fastbundna."

Tveksamt om han menar det, men ändå...
länk tips:D
Andreas-
Mycket bra lottning. Lyon var det lag som var minst bra så att säga (=

Benzema känns inte så önskvärd just nu. Till sommaren ser jag gärna Silva däremot. Hur länge Henry håller har ingen aning om men det känns som att det är läge nu att vara som gamar kring Valencia då dem är i en ekonomisk kris plus att om vi inte köper Silva nu så är risken stor att något annat storlag gör det och vips så kostar det säkert 200 miljoner mer om vi vill värva han därifrån sen..
2008-12-19 18:19
kan man tro på det här eller inte?
kolla länk

jag tror att det är bara rykten,media vill bara förstöra barcelonas moral och koncetration
Barcelona Barcalonawi
2008-12-19 18:12
Var ska Benzema spela i Barca? Vem ska han peta? Vi har två världsklass spelare både på spetsen och vänstra kanten + två bra ersättare till dem.

Så ni som vill ha hit Benzema och sjunger om det varje dag. Kan ni vara snälla och redogöra VAR han ska starta?
2008-12-19 18:08
Vitor Riivaldo

dom spelar på söndag
Barcelona Vitor Riivaldo
2008-12-19 18:03
Någon som vet när Villareal - Barcelona spelas?
Barcelona Barcelonito
2008-12-19 16:51
Här har ni låten om Eto'o.
Barcelona 2HeadsOnEagle
2008-12-19 16:36
Liverpool är utan tvekan Englands bästa lag. Dessutom top 3 världen!

Dem kommer UTAN NÅGRA PROBLEM ALLS att döda Madrid.
Barcelona BlueRed.
2008-12-19 16:34
Intressant med Lyon. Kanske pratar Laporta med Aulas om Benzema? :)
Barcelona Tompa
2008-12-19 16:21
Liverpoolist^:
Nej, vi kommer inte glida igenom åttondelen mot Lyon och det tror jag ingen Barcafan tror heller. Bland de lagen vi kunde lottas mot tycker jag ändå det är en mycket bra lottning.

Liverpool är f.ö. mitt favoritlag i Premier League, lycka till mot Real Madrid!
Barcelona Barcelonito
2008-12-19 16:19
Shi

Tror du på dom? Jag tror inte Madrid kan klara av Pool. Deras spel har inte imponerat jättemycket men de har vunnit till varje pris. De har vunnit mot Man Utd och Chelsea. Chelsea på bortaplan.

Madrid kommer få sina spelare tillbaka och köpa 2 nya till tillsammans med Hunter. Men stabiliteten att vinna över Pool kan inte Ramos skaffa sig inom 2 månader.

Det är bara vad ja tror. Hull klarade av oavgjord mot Pool. Men när det gäller CL och de börjar med deras "You´ll never walk alone" så är de väldigt väldigt bra.
Annons: