/spanien/barcelona/forum/19746.aspx/spanien/barcelona/forum/19746.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Saman.
2009-01-14 23:07
Kollade livescore precis och såg ett resultat av vad som måste ha vart en rolig match;

Energie Cottbus 10 - 1 Omonia Nicosia
Canaletes
2009-01-14 23:06
hahaha 90% snack här är om kommentatorn
Barcelona Gud är störst!
2009-01-14 23:06
Kim

Ja, det är din åsikt och jag blir inte arg över den varför blir du det och säger att vi ska stänga av ljudet när vi skriver våra åsikter?
Barcelona Bernie
2009-01-14 23:05
Är det bara jag som fullständigt kopplar kommentatorer ur när Barca spelar? Jag är fullt koncentrerad på vårt eget spel och hur våra killar sköter sig så vad än kommentatorerna säger så kommer det in och ut genom örat.
Barcelona Kim
2009-01-14 23:04
Verdad, Rambla.

Nej, jag är inte släkt med någon kommentator. Däremot är ni exakt lika enögda som tjommarna på Puertan under Madrids matcher. Kommentatorn snackar inte ner Barcelona, han refererar en match och han gör det förbenat bra.

Domare Mejuto Gonzalez har gjort ett riktigt misstag under hela matchen. I övrigt har han låtit spelet fortgå utan att förstöra, däremot har han tagit tag i situationer när det måste blåsas, som när Iniesta har rivits ner lite väl bryskt.

Viasat hade sändningarna innan TV4 tog över dessa, skulle gissa att det tog slut med Viasat Sport-sagan någon gång efter säsongen 01/02.
Barcelona Gud är störst!
2009-01-14 23:04
Barcadinho.

Trodde inte du kunde skriva såna saker. Du brukar oftast skriva bra med bra argument.
Barcelona Saman.
2009-01-14 23:03
Det är klart att kommentatorn kritiserar när Caceres gör sådana misstag sen att han tar det till ytterligare en nivå är bara för att han knappast har någon koll på barcas rotations system, hur mycket olika spelare har spelat osv. knappast så att han är Barca-hatare som alla försöker få det till.
Barcelona Klint
2009-01-14 23:02
Vad gör Engstrand nuförtiden?
Barcelona SaM__-
Barcadinho:

Du verkar vara lika naiv som kommentatorn. Som Rambla precis skrev. Killen har tappat bollen en gång och ett fel pass. Sånt händer, speciellt när man är match otränad. Men i närkampsspelet är han fantastisk och har stått för många bra brytningar.
Barcelona Barcadinho.
Men snälla. Det finns inga ursäkter just nu.

Cáceres båda misstag är katastrofala,
Passar till div 3.
Canaletes
2009-01-14 23:01
Barcadinho

Där överdrev du. Vi tar nu en forward som exempel.
Om han skulle missat 4 lägen på tom mål första halvleken och sen gjort 5 mål i andra halvleken, då kan man fan inte ge stort underkänt...
Barcelona Gud är störst!
Haha sköna Espanyol red är "Espanyol har vunnit en match!"
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Alla kan nog hålla med att kommentatorn är ett fån. Har han någonsin hört talas om rotation?

Klart som fan att Barca luftar spelare då de andra cuperna prioriteras först.

Funderar faktist på att köra mute och ha musik för att slippa imbecilen snacka.
Barcelona Heywood Jablome
2009-01-14 23:00
Kim. Haha, kackel är rätt ord. Men Strömblad var hemskt kunnig.
Barcelona Rambla
Caceres har tappat bollen en gång och slått en felaktig passning i sidled. Bollbehandlingen är hans stora svaghet och det visste Pep när han värvade honom. Däremot är han fantastisk i närkampsspelet och i man-mot-man. Bollbehandling är något som han kan förbättra avsevärt och var gör han det om inte i Barcelona.
Barcelona Nesto
Med tanke på hur många nyckelspelare vi saknar idag så tycker jag att vi sköter oss riktigt bra.
Hleb är ju riktigt bra och kommer säkert få mer speltid och kämpa med Henry om ytterpositionen.

Cáceres, lite konstiga passningar men kom igen, knappt någon speltid och de här är en av hans första matcher.. Han är darrig och nervös.
Alla gör misstag och han kommer att bli bättre.
Tycker han sköter sig mycket bra annars.
Canaletes
2009-01-14 22:59
Kim/

När hade Viasat rättigheterna till Primera?
Barcelona Barcadinho.
Ett stort underkänt till Cáceres.
Oavsett hur han spelar i 2.a halvleken.

Tyvärr och lite tråkigt.
Barcelona Gud är störst!
Kim

Varför blir du irriterad när vi kritiserar kommentatorn? Är det din släkting eller nåt? Det är ett forum och vi diskuterar nåt som angår Barcelona. Punkt slut

Edit; Han suger.
Barcelona Kim
2009-01-14 22:57
Ämne: Fantastiskt hur blin....
Word!
Barcelona Messi(as)
Cáceres har varit bra i man mot man situationerna men det syns att han inte har haft mycket speltid, inget att klaga på. Det här är vad han behöver, har svårt att tro han blir utbytt skulle vara helt fel. Ni hör ju vad publiken tycker om Cáceres!
Hleb tillsammans med Alves gör en riktigt bra match!
Barcelona Bernie
Ifall jag känner Pep rätt så kommer Càceres att spela hela 90 minuter. Att byta ut Càceres mot Puyol vore att sänka pojkens självförtroende ännu mer. Lita på att det blir minst 89 min ;)
Barcelona Barca o Mort!
För de som ville ha stream...
Barcelona tarrak
Fantastiskt hur blinda en del är. Det är väl självklart att kommentatorn krittiserar Cáceres efter hans grova misstag. Hade det varit Piqué eller Sánchez hade ni gjort exakt samma sak, fast tio resor värre.
Barcelona el Flaco
Jag gillar Cáceres, men han har gett Pinto mer huvudvärk idag än vad alla Atléticos anfallare sammanlagt har gjort. Hoppas han skärper till sig en anning under andra halvlek.
Barcelona Kim
Jag tror bestämt att någon inte var med och tittade på TV när Viasat hade rättigheterna till Primeran. Strömblad & Engstrand, där kan vi snacka kackel utifrån ingenting.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-01-14 22:56
VizzlA

Atletic slog atm på bortaplan.
Lite darrig inledning utav talangen Caceres i några moment, blandar och ger, skön Yaya är som peppar upp honom.

Vad tror ni Yaya sa till Caceres?
"Alla gör misstag, ta inte åt dig spela med lugn"
Pep får absolut inte byta ut han, för förutom felpassen och bolltapp så har han faktist varit grym mot Kun.
Barcelona kungfurre
Tjena! Tänkte bara höra med er här hur det är med biljetter! Jag och ett par kompisar ska ner och se matchen mot sporting. är det bäst att köpa biljetter i förväg eller kan man chansa med att köpa på plats?
Canaletes
Saman.

Joo. Bojan är för trög, Busquets spelar junior tempo, han nämner fel spelare, kritiserar Cáceres värsta hård (snälla, han har inte haft så mycket speltid, tare lungt) Hleb vs. Pep
Och mest av allt varför Henry, Pyol, Eto'o, Messi inte spelar.. det kallas ju rotation!!
Barcelona Heywood Jablome
2009-01-14 22:55
Cáceres är bra, men han är fortfarande en riskspelare. Skulle inte vilja se honom i backlinjen mot ett topplag om han inte skärper sig. Störtbryter, slår felpass.
Annons: