/spanien/barcelona/forum/19728.aspx/spanien/barcelona/forum/19728.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcadinho.
2009-02-01 00:44
Sherko/

Varför nej?

Målrekordet i FCB ligger på 277 mål gjort av Ladislao Kubala på 50-talet (kompis med Puskas).
Alltså bättre än Raul och Di Stefano.

Kan ni (Real) inte bjuda på lite roligare fotboll?
Ok, tre poängare på bortaplan och snygg mål av Robben. Men inte mer.
Jag var den enda hemma som inte somnade!

Den dära med politiken - jag är trött på såna diskussioner i Les Rambles. Om sånt eller relgion eller främlingfientlighet osv.

Man vill ha en liten hörna som är utan allt detta. Jag vet att det är svårt, men det finns ju många webbsidor för annat (jag själv skriver politik i andra sidor).

Jag tycker synd om alla i världen som leder, de från Gaza, judar inom historia, kvinnor som diskrimineras o mördas, barn som säljs. Det fattas inte hemska saker.

Peace on earth
och godnatt.
Barcelona Rambla
2009-02-01 00:40
Ämne: Vill inte argumenter....
Är du helt jävla intelligensbefriad eller vad är det frågan om?
Real Madrid cvblol
2009-02-01 00:40
Trögfattad!! Spärrad//Red
Barcelona Gud är störst!
2009-02-01 00:39
Sorry hann inte se meddelandet RED.
sebbaa
2009-02-01 00:38
- Hann inte se.
Barcelona Gud är störst!
2009-02-01 00:38
cvblol

Och du tror på det där blaskan? Kviborg har verkligen hjärntvättat er.
Redaktionen
2009-02-01 00:37
Okej, nu räcker det. Allt snack om Franco, Robben vs Messi, Hamas o.s.v resulterar från och med nu i spärr, inga undantag!
Barcelona Rey Etoo
2009-02-01 00:32
Sherko//
Nej verkligen inte men alla spelarna runt om han som är världsspelare kom till klubben kanske på grund av honom
Barcelona Gud är störst!
2009-02-01 00:23
Blanco4life

23 år... Enough said.
Real Madrid Blanco4life
2009-02-01 00:20
Tro det eller ej, men admins sover aldrig. Spärrad /red
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2009-02-01 00:12
Va ? Så får jag skulden bara för att jag nämnde att :

Raul blir utskrattad och hånad av egna fansen när han spelar dåligt och gör han ett enda mål så är han bäst i världen.

Sen nämnde jag sneijder också, Som för övrigt ni tyckte var skitbra förr är nu sämst.
Ja började inte snacka om Franco hit o dit...

Palla..
sebbaa
2009-02-01 00:08
Whatever, mina ögon trilalr snart ut så jag går och sover. Godnatt!
Barcelona Rambla
2009-02-01 00:08
Men för helvete, lägg ner de här meningslösa diskussionera en gång för alla. Det är likadant varenda gång man tittar in här. Madridistas, kan ni inte bara hålla er inne hos er istället? Ni måste inte kommentera varenda jävla inlägg ni inte håller med om. Ignorera, svälj stoltheten och strunta i att besvara.
Real Madrid Sherko
2009-02-01 00:07
Aja, men det var inte jag som tog upp Franco, så skyll inte på mig.

Det var Mes Que un Club ! 3 som klagade på att Raul hyllades och jag sa bara att det är klart att han hyllas när han har endast ett mål kvar till målrekord i Real Madrid.

Men vi lägger ner så inte diskussionerna blir för heta :P
sebbaa
2009-02-01 00:05
Hade vi inte denna tråkiga diskussion nångång redan om Franco? Att Kviborg bara tyckte så och nu tycker alla maränger samma, eller hur det nu var, fast Kviborg sa han inte hade källor..
Barcelona little_master
2009-02-01 00:05
Sherko

Vad vill du få ut av den diskutionen om någon i barca som gjort mer eller mindre mål. Kommer det att leda till nånting tror du?
Snälla det räcker väx upp lite, det är pajkastning hit och dit.
Real Madrid Sherko
2009-02-01 00:01
Rey Etoo

Näe inte Barcelona heller, så du bör också tänka på vad du säger.
Och vad har det med Rauls rekord att göra? Har Franco mutat alla målvakter raul gjort mål på eller?
Har han mutat dem som barn? Fan tänk lite.
sebbaa
2009-02-01 00:00
Raul gör ju 0,6 mål per match också vilket är rätt bra!

(Missade några matcher, 0.45 skall det vara..)
Barcelona Rey Etoo
2009-01-31 23:58
Sherko//
Tänk på vad du säger real madrid hade inte varit där de är idag utan Franco;)
2009-01-31 23:58
Kan säga så här Valdebas.

Säsongen är 05/06 - Ronaldinho leker med allt och alla. Alla hyllar han med all rätt.
Förra säsongen..
Även fast Ronaldinho var ute och festade och var totalt "sämst" så klagade jag aldrig på han och skrev "typ" -Sälj Dinho förfan, han e sämst med respekt för han gjort för klubben. Ja menar, Om jag skriver det på forumet här? Vem bryr sig. Laporta? - Skulle inte tro det..

Ha respekt för spelarna i laget för fasiken, De är ju trots allt bara människor som vi, Inga supermans.
Real Madrid Sherko
2009-01-31 23:56
Mes Que un Club ! 3

Det är klart Raul blir hyllad när han gör sitt 307:de mål, ett mål till och han har rekord i Real Madrid. Är det dåligt eller?
Klart han hyllas, visst var han inte särskilt bra matchen men det är statistiken som räknas i slutet. Har någon i barca gjort så många mål? Nej.
Real Madrid Valdebebas
2009-01-31 23:56
Mes Que un Club ! 3

Jo, i detta fallet var det däremot varken en handfull av kanske några hundra eller "nästan" alla, utan en enstaka.
2009-01-31 23:53
Beror på hur man tolkar ordet "Typ"

Vissa som jag tar det som en handfull av kanske några hundra medans några tar det som "nästan" alla.

Alla är vi olika med våra egna uppfattningar.
Canaletes
2009-01-31 23:52
Saman.

hahaha. Tror han är ligans kortaste spelare. Han är 160 cm. Dem gjorde reportage om honom igår inför matchen på TVE
Real Madrid Valdebebas
2009-01-31 23:51
¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!

Ja, han skrev typ alla. Faktum var att det var typ en som skrev det.
Real Madrid Valdebebas
2009-01-31 23:50
Mes Que un Club ! 3

Jag tycker att du ska skriva en bok, du är sedan välkommen att redovisa din information.

seebbaa

Jo, han var ju väldigt bra förra säsongen också. Därav förväntningarna, därav kritiken.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-01-31 23:49
Valdebebas

Öppna dina ögon och läs att MCuC!3 skriver ''TYP.
sebbaa
2009-01-31 23:45
Valdebebas

Ni hyllade ju han som en kung ifjol menade MQuC!3? Man får ju tänka då man läser inlägg här.
2009-01-31 23:44
Valdebas, Jag var inne på erat forum under första halvlek och har varit på fler andra matcher också.. Och om du tror att jag bara sitter och hittar på så visst, men det är inte en som skrivit så kan ja lova. Har sett många som klagat på Raul (Borde gå i pension osv), Om jag orkade leta på allt..Ja..Skulle kunna skriva en bok.
Men men, sak samma.
Real Madrid Valdebebas
2009-01-31 23:42
Mes Que un Club ! 3

Jag kritiserar honom också när det är befogat, som vilken spelare som helst. Dock är det en person i ett mindre skapligt inlägg skriver något i stil med "Sneijder är dålig och bör säljas".

Du däremot får det till: "Förra året var Sneijder gud, oh han var så jävla bra. Nu vill typ alla sälja han..hahahh"

Men varsågod, gör du allt du kan för att hetsa på stämningen. Svårt dock att stå till svars för något som inte existerar.
Annons: