/spanien/barcelona/forum/19724.aspx/spanien/barcelona/forum/19724.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Visca_Barca
2008-12-20 22:47
Valdebebas
tack kompis :)
Real Madrid Valdebebas
2008-12-20 22:47
Visca_Barca

"Ok"
Christián
2008-12-20 22:46
Rambla

tror du man måste ha upplevt det för att förstå hur det var? du har alltid den där "jag vet allt" attityden, så om du inte gillar vad jag skriver läs inte vad jag skriver,
Real Madrid Valdebebas
2008-12-20 22:46
Culéé

Vi hade forumet stängt även när vi spelade skjortan av er i El Clásico förra säsongen, så du kan definitivt inte kalla det för feghet.

Det säger bara att oavsett hur matchen slutade så skulle det innebära pajkastning.

Dock kan jag glädja dig med att forumet väntas öppna för allmänheten inom en snar framtid.
Barcelona Visca_Barca
2008-12-20 22:43
Valdebebas

ring ramos och säga till honom smusta inte laliga igenom o leka Serie A fotboll snälla. resten tackar ja för
Real Madrid Valdebebas
2008-12-20 22:40
Visca_Barca

Sedan när var det pinsamt att vara stolt över sitt lag tog tre poäng? Jag menar, man kan väl inte få några pluspoäng som vi gick miste om?
Barcelona Rambla
2008-12-20 22:39
Christián:

Din ålder är av ringa betydelse. Det jag menar är att du och de som råkar ta upp Franco inte har en aning om hur det var i Spanien på den tiden.
Barcelona Culéé
2008-12-20 22:39
Valdebebas

För att rätta till din sista mening så sist jag var inne i puertan så var det att hylla era spelare och ingenting annat och ni stängde av ert forum på grund av att ni FÖRLORA och inte av oss culé.

försök inte lägga skulden på oss. om det är nån sida som attackerar den andra MEST så är det er sida.
Real Madrid Valdebebas
2008-12-20 22:37
Culéé

Jotack, jag är en en del av redaktionen. Tror dessvärre vi gör båda parter en tjänst genom att hålla forumet stängt.

Med tanke på den 'taggarna-utåt-mentalitet' som finns mellan supportrarna så är det hopplöst att diskutera fotboll, tyvärr.

Apropå mutanklagelserna så är det något jag ginte håller med om och för den delen inte ens tycker är värt att kommentera, men även det är en åsikt, hur naiv eller patetisk den än är.

Sedan är det just din inställning till de som skrivs inne på Puertan som gör det ohållbart att diskutera.
Barcelona westinhoblaugrana
2008-12-20 22:33
nemo

När vi väl är inne på det spåret kan jag tillägga ett annat litet slarvfel.

"Man har likt vad kunde läsas i ingressen läxat upp tre titelaspiranter de tre senaste omgångarna och hoppas avsluta år 2009 i samma stil."

2008 istället. Bra inför annars.
Barcelona nemo
2008-12-20 22:28
ALEXANDER CARLSSON;

Härlig inför-rapport, men du har gjort ett litet slarvfel. Du skriver att Marquez är skadad, men senare skriver du in honom i din startelva :)
Christián
2008-12-20 22:28
Rambla

sant det kommer komma för många arga/uppretade madridistas hit

Tyvärr går det inte att ta bort länktips

Men vilket år jag är jag är född vad har det med saken att göra
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-12-20 22:27
DM1982

Det ligger nåt i det du säger, dock kommer vårt forum att öppnas så småningom.
Barcelona Rambla
2008-12-20 22:26
Men Christián, lägg ner snack om Hitler. Det blir för låg nivå. Franco dog 1974, var du ens född då?
Barcelona Culéé
2008-12-20 22:24
Valdebebas

En sak till, du kan gå in i puertan och säga till dina vänner där inne att de patetisk av de att säga att Laporta mutade hela Uefa kåren.

För du vet, er redaktion släpper inte in oss.
Real Madrid Valdebebas
Rambla

Frustration kallas det. Man visar större stolthet genom att bara hålla tyst.
Christián
Barcelona Rambla
Valdebebas:

"Tur då att fotboll handlar om att vinna, oavsett hur man gör det. För i slutändan är just det allt som räknas."

Jaså? Tack så mycket för det klargörandet men har jag påstått något annat då? Jag konstaterade bara faktum. Du kommenterar en helt annan diskussion som inte ens påbörjats.
Barcelona Culéé
2008-12-20 22:23
Humphrey Bogart

Många säger att real har hittat tillbaks till sin goda o gamla form.

Real har fortfarande inte hittat formen och faktiskt så var dom inte förtjänar de inte ens dom här 3p. trots att dom hade 100 lägen, men de hade också Valencia.
Barcelona Visca_Barca
2008-12-20 22:23
Valdebebas
du varkar va rikti stolt över ditt lag. förra helgen då sa ni vi ska va stolta att vi höll nollan i 80 minuter . haha o nu leker du mästare bara föratt de vann med din tråkiga fotboll 1-0 . inter wannabe
Barcelona Rambla
2008-12-20 22:22
Valdebebas:

Då är du något av ett unikum. Här har vi annars ofta fått veta att anledningen till att Real Madrid har halkat efter beror endast på att domarna är mutade av Laporta och att det är hela Kataloniens fel att Madrid förlorat vissa matcher.
Christián
baloo
det är sant jag skiter i att diskutera med dig det är inte värd min tid
Barcelona Ciao-V
Ämne: Madrid var fram till....
Precis, topplag är de inte längre spelmässigt. Tror att de kommer att skämma ut sig CH L i februari-mars.

Ramos kommer inte att imponera spelmässigt. Han kommer ställa 10 spelare i försvaret när de gör första målet.

Tycker nästan att det var orättvist mot Valencia som skapade en del fina chanser.
Real Madrid Valdebebas
2008-12-20 22:21
Rambla

"De agerar knappast som något storlag när de ägnar sig åt kontringsfotboll på sin egen arena."

Tur då att fotboll handlar om att vinna, oavsett hur man gör det. För i slutändan är just det allt som räknas.
Barcelona Visca_Barca
2008-12-20 22:20
valencia ska ha cred de spelade rikti bra mot ett lag som spelar med tio backar ock leker Murcia anfall. innan kallade jag bara milan gammlingar med nu har de fått en kompis och det är MADRID . riktiga gammlingar :)
Real Madrid Valdebebas
Culéé

Därför du inte är kunnig nog att argumentera emot det jag säger?
Barcelona DM1982
Ämne: Dedeffo

Jag snac....
Visst känns det bra att kunna komma hit till oss och snacka skit om vårt lag? Vi älskar att debattera och vi älskar även öppenheten som finns i vårt forum. Det ligger något Barcaktigt över det. Tyvärr kan man inte debattera något hos er då ni inte släpper in andra. Det blir lätt lite sekt över er.
Barcelona Humphrey Bogart
2008-12-20 22:19
Att Real Madrid kör kontringsfotboll på Bernabeu är patetiskt.
Real Madrid Valdebebas
2008-12-20 22:19
Jag tycker det är ett svaghetstecken att börja snacka brister hos Barcelona och gnälla deras resultat på annat än fint spel.

Visst, jag har gnällt på domarhjälp då det varit befogat. Dock är den ända ursäkten till att Barca leder ligan att dem spelar väldigt bra.
Barcelona Culéé
2008-12-20 22:18
Rambla

Tack så mycket för den sista meningen.
Annons: