/spanien/barcelona/forum/19720.aspx/spanien/barcelona/forum/19720.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Kixer
2008-12-21 23:57
B.G//

Abidal är bättre än både Zhirkov och Lahm i defensiven så det jämnar ut sig, Abidal är en väldigt duktig vänsterback.
Barcelona B.G
2008-12-21 23:56
kvalité på denna elvan också
Barcelona B.G
Med rotations gubbarna menar du då denna elva, eller?

Pinto
Cáceres-Pique-Milito-Silvinho
Gudjohnsen-Keita-Bosquets
Victor-Bojan-Hleb
Barcelona el Flaco
älskabarcelona/

Det lutar mot att Milito kommer vara tillbaka runt mars månad ungefär. Han har börjat springa på träningarna som tur är.
Christián
2008-12-21 23:53
LaBarca

hahahahahaha årets inlägg :D
Barcelona B.G
2008-12-21 23:53
Abidal är en vänsterback med enorm potential och framför allt en otrolig fysik. Men hans brister i offensiven syns klart och tydligt och jag tycker inte att han är en ultimat ytterback. Han passar framför allt inte in i Barcelonas fotbollsfilosefi.
Jag tycker Barcelona borde värva en ny vänsterback och sälja Abidal och tjäna lite pengar på honom.
Vänsterbackar som jag gärna ser i Barcelona tröjjan och som är aktuella att lämna sina respektiva klubbar är:
Lahm
Zhirkov

Zhirkov är en drömvärvning!
Barcelona Criff
2008-12-21 23:52
älskabarcelona, Cupen är ju perfekt för rotations gubbarna :)
Barcelona Criff
2008-12-21 23:51
B-laget spelade lika igen, och är obesegrade i 9 matcher.

Fan att dessa matcher ska vara så omöjliga att få tag på, hade varit guld värt om man hittat en sida som slänger ut torrents för just Barca Atletics matcher.
Tyvärr ser det mörkt ut :(
Barcelona LaBarca
2008-12-21 23:51
cannavaros dejt med vår stolpe gick inte så bra :/
Barcelona älskabarcelona
2008-12-21 23:50
Skönt om man avgör ligan ganska tidigt. Då kan man fokusera lite mer på CL . Cupen är skitsamma , Slöseri på energi å risk till skador tycker jag. Inte värt det.
Canaletes
2008-12-21 23:47
älskabarcelona

Kommande matcherna ser mycket lätta ut om Barca håller samma form :)
Barcelona älskabarcelona
2008-12-21 23:47
När är milito tillbaka !?Saknar den killen
sebbaa
2008-12-21 23:46
el Flaco

Hoppas jag inte ställde till med alltför mycket skada! ;)

Annars så hoppas jag verkligen att alla är utvilade till Mallorca matchen, så vi kan ta nya (ja, nya) tag i januari för att kunna ånga på såhär resten av säsongen, mot både ligatiteln och CL-titel, och en eventuell Cup-titel.
Barcelona Joanilson
2008-12-21 23:45
var precis inne på puertan för första gången och det var ju pinsamt löjligt där inne, det enda dom snackar om är hur dåliga Barca är och att Benzema hatar Barcelona bara för att han sagt att han vill spela för real. det roliga är ju att det står i forumreglerna att man ska skriva om saker som rör real madrid men allt som skrivs därinne rör Barca känns det som. patetiskt
Barcelona kallesiete
2008-12-21 23:42

Iniesta lär vara tillbaka efter det lilla uppehållet också. Ser riktigt bra ut nu men Pep har ett viktigt jobb att sköta de kommande omgångarna. Hoppas verkligen han pumpar in i spelarnas huvuden hur viktigt det är att vara motiverade och fokuserade i ALLA matcher.

Så som Mallorca på Nou Camp.
Barcelona älskabarcelona
2008-12-21 23:39
Vi måste kunna ta alla våra liga matcher i januari . På pappret så ser dom ganska enkla ut :D då ska vi rycka mer ifrån dom andra lagen .
Barcelona el Flaco
2008-12-21 23:36
sebba/

Jag spillde min läsk när jag läste ditt inlägg.

"Månne de har med Kalle Anka i den?"

Hahaha, klockrent, de fantasy elvorna förtjänar att pris.
Christián
2008-12-21 23:32
Dedeffo

hehe jag skrev ju de :P
sebbaa
2008-12-21 23:32
Dedeffo

Hahaha jepp!
Undrar när nästa fantasy startelva är på kommande? Månne de har med Kalle Anka i den? (Trötthetshumor?)
Barcelona Dedeffo
2008-12-21 23:28
Christián

Ja juste ja, vi ska inte glömma målet Messi gjorde. Han lurade världens ''bästa'' målvakt som fortfarande firar em-guldet samt att han fick en gamling vid namn Cannavaro att springa in rakt i en stople.

2 flugor i 1 smäll?
Barcelona Okkapokka.
2008-12-21 23:28
Vi kanske är bäst i världen just nu. Men jag säger som Pep, De gäller att vara bäst i världen när säsongen är slut ;)
Barcelona Dedeffo
2008-12-21 23:27
sebbaa

Haha, jag sitter och njuter på Reals-forum. Vi ligger 12 poäng före och dem är jävligt sura och vill släppa ut sin frustration för att deras lag spelar helt enkelt uselt och tvingas att köra kontrnigsfotboll på Bernabeu.

Det är skönt att se småpojkarna på deras forum vara så sura.
Barcelona el Flaco
Spelarreaktioner efter matchen (länktips).
Christián
"Hahaha seriöst detta är ju pinsamt. Jag var själv nere och såg matchen live och jag o mina 5 polare undrade alla om messi hade blivit utbytt. Så jävla osynlig var han. Ramos plocka ju bort han totalt"

från pu(er)ta

hahahaha då måste han o hans 5 polare vara blinda, hur gick det att missa deras misshandel av Messi's fötter, när han snurrade sergio"sne mun" ramos ut o in som han ville, och givetvis när han lobbar över en stående casillas o gör så canavaro får äta stolpe, 2 flugor på en smäll
Barcelona tarrak
Jag förstår att man kan bli upprörd av det som skrivs på Puertan, men sluta kopiera skiten här. Det är uppenbart att stackarna inte mår bra och behöver skriva av sig, men ge dem inte två forum med deras idiotier. Läs, skratta och ignorera. Visa att ni är större.
Barcelona westinhoblaugrana
2008-12-21 23:25
Det konstiga är att vissa säger att Barca inte är något utan Messi, medan de samtidigt säger att Messi var värdelös i matchen..? Inte EN ENDA spelare i Real Madrid hade tagit en startplats i Barcelona.

Barcelona är i särklass inom fotbollen iår, inget lag i världen kan för tillfället konkurrera med oss. Än mindre Real Madrid, som borde satsa allt de kan på att ens komma topp 4 denna säsongen.

Om man går in på Puertan så får man sig ett gott skratt varje gång, hur fruktansvärt barnsliga och patetiska nästan alla madridfans är. Inse fakta, Barcelona är MYCKET bättre än Real Madrid.

12 poäng. 13/12 2-0. Madrid cabrón saluda el campeón.

Visca el Barca - Världens bästa fotbollslag!
Barcelona Messi!!
2008-12-21 23:21
"Ja men du såg väl el clasico och du såg väl villareal ikväll. Plockar man bort messi så är ju barca lika bra som numancia."

Det är ju precis tack vare Messi vi har vunnit dessa båda matcherna...

Tycker att ALLA r.madrid fans är så omogna och inte kan ett skit om fotboll.
sebbaa
2008-12-21 23:20
Tror att Puertan skulle behöva anti-depressionspiller i julkapp! :) Men de blir väl glada igen av raketerna på nyår!
Barcelona Pep.G
2008-12-21 23:20
Man känner deprisionen hoss Madrid-fansen asså. OCH DET KÄNNS SÅ JÄVLA UNDERBART !
Canaletes
2008-12-21 23:17
Rasberg

Japp. Henry är veerkligen på G nu! fan vad man längtar till CL
Annons: