/spanien/barcelona/forum/19717.aspx/spanien/barcelona/forum/19717.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gaucho!
2009-01-06 22:17
Hetfield

Jo men varför köpa en central-anfallare och sätta honom på en kant? då hade David Silva varit ett bättre alternativ enligt mig :)
Barcelona J.J
2009-01-06 22:17
Ämne: Gaucho // "Mess....
Är det laget eller spelaren som är den bästa spelaren?
Messi är bäst och så även Barca just nu!
Barcelona Ciao-V
2009-01-06 22:16
Gaucho:
"För dyrt att köpa en spelare av hans kaliber för att ha honom på bänken".
Klockrent....Jag bugar!
Barcelona Gaucho!
2009-01-06 22:16
R.Q#27

Du sa att man var tvungen att vinna något för att bli världens bästa fotbollsspelare. För mig är OS-Guld en titel, inte lika stor som CL eller ligaguld men fortfarande en titel.
Barcelona taysinho
2009-01-06 22:15
Just nu är Messi bäst i världen de är inget snack om saken.
Barcelona Hetfield
2009-01-06 22:15
Gaucho

Tror inte att det blir alltför mycket bänk för Aguero, vi kan räkna med att Henry sticker , så öppnar väl en lucka för honom

Aguero-eto'o-messi
Barcelona Yaya Touré #24
2009-01-06 22:14
skönt att vi vann. Tror att vi e vidare nu och vi får hoppas att sevilla,valencia inte går vidare men man ska ändå inte underskatta sina motståndare. Rätta mig om jag har fel men det är väll bara vi,valencia,sevilla som är de "topplagen" kvar i copa??

Nu fokuserar vi på nästa la liga match :D
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Läste igenom några inlägg ifrån avundsjuka fans, och det är lika roligt varje gång haha.

Arsenal

Du är välkommen att skriva härinne, finns alltid forum polis wannabe i varje forum, bara att ignorera och föra en disskusion med oss andra.
R.Q#27
Gaucho // "Messi vann OS med Argentina i somras." Herregud. Skojar du med mig? Jämför du OS med Champions League och Ligan. När blev OS ett större titel än CL? (Läs Ronaldo, Premier League och CL mästare förra säsong. Detta kallas titlar, Guld i OS räknas knappast som en titel.

Jag är inte här för och provocera, Jag säger bara för att Messi ska bli världens bästa spelare så måste Barcelona vinna TITLAR. Det är sant eller ljuger jag? Kolla bara säsong 06-07 där Ronaldo var hur bra som helst. Killen gjorde bla 23mål men vem blev världens bäste spelare då? Jo Kaka. Varför? Bara för att hans Milan vann champions league. Enklare än så är det inte. Messi kommer aldrig bli världens bästa så länge barca inte vinner titlar.
Barcelona Rambla
2009-01-06 22:13
Ämne: Låt alla få skriva, ....
Jag tror att varken Drogba eller Zlatan hade stått emot att ideligen bli trampad på hälarna av Perea. Det gör fan ont. Annars har du en poäng. Han behöver växa till sig en aning. Det kommer med tiden.
Barcelona L-Messi10
2009-01-06 22:13
HAHA UNDERBARTTT !! Och Maradona ja han följer barca kanske är Barca hans favorit lag eftersom Hans favorit spelare spelar där:D haha vem vet.men Shit Messsi haha Alltså ingen är äns i närheten av att vara lika bra som han ..

underbarttt !! Fotboll är Religonen och messi Guden !
Barcelona J.J
2009-01-06 22:12
Messi är underbar, helt underbar och det finns ingen fotbollsspelare i världen som kan mäta sig med honom. Det är roligare att kolla på honom än när Ronaldinho var som bäst. Han är min andra kärlek förutom flickvännen :)
Barcelona Hetfield
2009-01-06 22:12
Låt alla få skriva, det blir bara roligare att diskutera med andra fans :) Lite variation

För mig är Bojan fortfarande lite vek, killen kan inte stå emot lite större spelare
Barcelona Gaucho!
2009-01-06 22:11
ett köp av aguero hade bara varit slöseri med pengar. För dyrt att köpa en spelare av hans kaliber för att ha honom på bänken.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
arsenal: du är välkommen här.
lionel: nej de här var inte årets match av messi jag tycker att han va bättre när vi möte atletico på camp nou o vann me 6-1:)
MVH XAVI Y INIESTA
Villarreal Grande Messi!
Bugar och bockar åt världens i SÄRKLASS bästa fotbollsspelare, Messi.

Vem fan är Cristiano Ronaldo?
Barcelona Rambla
foooball master:

Varför skulle inte ett arsenalfan få skriva här? Istället för att skrämma iväg honom ska du välkomna honom när han skriver här. Precis som du är lika välkommen att skriva på deras forum. Ja, om du sköter dig vill säga.
Barcelona Ciao-V
2009-01-06 22:10
Ämne: Ämne: Härligt....
Maradona har ingenting med Aguero att göra, nej, det vet jag. Men de är familj och bra relationer, vet du, ska man ha om en affär ska gå igenom i framtiden;..

Nej jag tror inte vi behöver Aguero. Vi har Bojan och Pedro.
Barcelona DM1982
2009-01-06 22:09
Ämne: Ämne: Härligt....
Kun är tillsammans med med Maradonas dotter och de ska ha barn = Maradona är en gammal Barcaspelare = Kun övertalas av Maradona att gå till Barcelona.

Kanske inte så troligt men en långsökt förklaring. ; )
Barcelona LaBarca
2009-01-06 22:09
"Maradona såg sig själv på planen."

haha Klockren!
Barcelona Lionel!
2009-01-06 22:08
Har inte fått sådana rysningar sen jag såg Henry leka i Arsenal... Världens bäste har nyss gjort årets match, vilken Messias!
Barcelona VizzlA
2009-01-06 22:08
det här med att publiken jublade åt messi är lite fel..hälften buade och alla i barcas bortaklack skreck meeesi,,meeesi,meeesi aja skit samma kul som fan med seger!.
Arsenal_
2009-01-06 22:06
foooball master//

Skojar du med mig? Jag får inte skriva på Barcas forum?

Sluta spela forumspolis.

Du borde tycka det är roligt att kunna diskutera med andra supportrar också? Det är la själva grejen med ett öppet forum?

Om det är så jobbigt så kan jag gå direkt!
Canaletes
Rolig fakta om matchen:

- Pep tystade alla kritiker som kritiserade hans start 11.

- Messi är GUD. Atléticofansen applåderar MESSI! :D

- Maradona såg sig själv på planen.

- Kortkalas!

- Barca, Barca, mieerda!! blrjar bli känt runt om alla arenor i Spanien.

- Alves spelade med gamla Nike Vapor modellen.

- Pinto & Cáceres var riktigt grymma.

- Man hörde typ "Hijodep*ta var 30:e sekund.

- Vem fan är Robben?!

etcétera...

FORCA BARCA!!

Barcelona LaBarca
Bojan#11

Om du inte visste så är Aguero tillsammans med Maradonas dotter och dom väntar barn snart.
Barca08
2009-01-06 22:05
Fan va skönt det känns!, men vi ska inte underskatta atletico, även om matchen spelas på camp nou.
vi alla (alla?) kommer ihåg hur det va när dommaren blåste av sista matchen mot getafe i CDR
Men tror inte med den disciplinnen som pep ger ut till spelarna, att vi ska tappa detta nu.
Barcelona Mes Que un Club ! 3
2009-01-06 22:04
Alla har rätt att vara här football master.
Därför vi har öppet forum för vi diskuterar gärna det vi tycker om mest.

Vad är problem i det?
Barcelona Bojan#11
2009-01-06 22:04
Ämne: Härligt!
Jag trodde....
va har Maradona med Kun Aguero att göra?:P
Barcelona Lamiah
2009-01-06 22:03
Måste bara hylla Messi, vilken lirare asså. =)
Barcelona foooball master
2009-01-06 22:03
kan någon säga vad ett arsenal fan gör här??! konstigt??!
Annons: