/spanien/barcelona/forum/19697.aspx/spanien/barcelona/forum/19697.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2008-12-23 01:32
Ni som är säkra på att barca kmr att vinna ligan, ni borde nog ta det lugnt.
Om Real värvar bra iår , och om Ramos kan få igång laget så kan de bli farliga
Barcelona Hetfield
2008-12-23 01:29
Jag tror nog att eftersom att Pique är katalan så får han mer speltid, om han inte hade varit det så hade jag nog gissat på att Caceras hade fått mer speltid
Barcelona DaniAlves
2008-12-23 01:28
Remi

Okej då förstår jag, trodde du syftade på matchtröjan tidigare.
Barcelona Barcalonawi
2008-12-23 01:08
Ännu en grym krönika av EL FLACO

Keep the good work up man.. Bra skrivet ;)

Edit: Det sägs att Zenit har accepterat ett bud på Arsavin från Arsenal på 20 miljoner euro. Tyvärr har jag ingen källa, hörde det på en radiokanal. Har nån annan hört/läst nåt liknande?
Barcelona Ghazza
2008-12-23 01:01
Bra krönika Flaco! :)
Barcelona Rey Etoo
2008-12-23 00:58
vi behöver Piqués längd i försvaret det är något vi saknat under en lång tid men guardiola är nog säker på sin sak, spelar ingen roll hur magiska caceres tacklingar är det är inte bara tacklingar som gör en back.
Barcelona BlueRed.
2008-12-23 00:41
För er som finner det lika jobbigt som mig själv att inte kunna se på fotboll och Barcelona under dessa överskattade jul dagar kan besöka sidan jag skickar med det här inlägget, finns ett par Barcelona matcher att ladda ner därifrån, bland annat El Clásico och Villarreal matchen.

*Länk
Barcelona westinhoblaugrana
2008-12-23 00:41
Pep.G

Jag är på din sida, jag gillar Cáceres mer än Piqué. Men tyvärr är det inte jag som bestämt att han ska få lite speltid, och eftersom han får lite speltid så undrar jag om det kanske skulle vara bättre att låna ut honom en säsong.

Det känns som om Piqué är den säkrare av de två, han spelar mognare än Cáceres. Men Cáceres kan bli en världsback om han mognar lite i sitt spel.
Barcelona Pep.G
2008-12-23 00:37
westinhoblaugrana

Varför inte låna ut Pique istället och ge Caceres den speltiden som Pique får !?

I mina ögon så är Caceres en bättre spelare. Det är kanske för att jag gillar sättet han behandlar bollen på.
Barcelona Rey Etoo
2008-12-23 00:27
Nej PATO är ett snäpp bättre men det kan förändras genom tiden.
Edit: fin krönika=)
Barcelona VizzlA
2008-12-23 00:23
haeger

jag var ironisk när jag skrev det om du inte förståd det "skämt åsido"..kul tanke när många kommer helt plötsligt när det går bra..

när jag har registrerat mig har väll ingenting o göra med hur länge jag varit barca fan...iniesta diskussionen..förra året var han yttermittfältare..och nu left wing..

touré

xavi Iniesta

då iniesta oftast var på vänster kanten som släpande anfallaare kan man säga..
Barcelona Remi
2008-12-23 00:22
Måste medge att det är en väldigt bra skriven krönika av El Flaco.
Barcelona Aeinzini
2008-12-23 00:20
eller blir balansen för dålig med xavi och iniesta
Barcelona Okkapokka.
2008-12-23 00:19
¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!

Du hette Dedeffo förrut va?
Barcelona Okkapokka.
2008-12-23 00:17
Barcanist

Inget man kan göra åt egentligen. Så länge dom inte bryter mot reglerna så kan man inte spärra dom ;)

Skämt åsido. Men vissa kan man alltid räkna med här på forumet i alla fall.
Barcelona Aeinzini
Valdes

Alves Marquez Milito Puyol

Toure

Iniesta Xavi

Messi Eto Henry

Barcelona NoGo^
Ämne: Helt ärligt tycker j....
Ja just för tillfälligt är han det men som jag skrev tidigare så tycker jag att dom är likvärdiga talanger i normala fall.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2008-12-23 00:16
Som culé så måste man älska denna videon.
2008-12-23 00:14
haeger

Jag är inte ny här, ta en titt på min profil... Jag har varit här inne sen 2007 men gjorde ett konto under sommaren eller innan.
Barcelona Remi
2008-12-23 00:13
DaniAlves

Aa, jag vet. Den är inte så snygg på matchtröjan, men jag syftade på den nya barca kolletionen "MES" som finns på T-shirtar och långarmade tröjor.

Kolla länktips!
Barcelona Moe-_-
Helt ärligt tycker jag att Pato är bättre än bojan. Men det är kanske bara jag som tycker det??
Barcelona Barçanist
Haha, faktiskt rätt roligt att trycka på den lilla Barcelona-tröjan (ikonen) bredvid nya namn och se att dem postat 10 inlägg, eller att accounten skapades för ett par dagar sen. Helt klart medgångsfan, sådanna som Real Madrid hade förra året efter 4-1 vinsten mot Barcelona. Trist att folk inte kan hålla sig till ETT lag.
Barcelona Joanilson
2008-12-23 00:11
de kanske inte är medgångsfans bara nya medlemmar här på sf som jag tex, vad vet jag?
Barcelona westinhoblaugrana
2008-12-23 00:09
Vad tycker folket här om en utlåning av Cáceres?

Jag personligen vill ha kvar honom i Barca då han har en skön spelstil, men iochmed hans brist på speltid känns det nästan som om "vi" slösar bort hans talang.
Om han till exempel skulle lånas ut till Betis som vissa rykten säger så skulle han antagligen utvecklas snabbare. Txiki sa dock att detta inte är aktuellt.

Jag hoppas han får starta ett par matcher nu efter uppehållet då vi möter lite lättare motståndare. Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte det är så stor skillnad på Piqué och Cáceres talangmässigt, de har bara helt olika spelstilar.

Men som sagt, vad tycker ni om en utlåning?
Barcelona haeger
2008-12-23 00:08
¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!, VizzlA

Ni är ju två av de. Nyare ansikten menar jag då.

VizzlA

Att säga att Iniesta är yttermittfältare är fel enligt mig, hans riktiga position är ju offensiv mittfältare där han nästan alltid har spelat.
Yttermittfältare har han mest spelat när det inte finns någon annan tillgänglig, tills den här säsongen där han har gjort det riktigt bra.
sebbaa
2008-12-23 00:08
VizzlA

Ja en del är väl det. Medans många är nyregistrerade på SF? Hoppas grundtruppen här på Les Rambles stärks ytterligare under säsongen, trevligt med nytt sällskap!

Men nu, gonatt, dröm så sött alla Culées! ;)
2008-12-23 00:05
VizzlA

Jo håller med dig, det har kommit in väldigt många nya ansikten här. Medgångsfans är det.
Barcelona NoGo^
2008-12-23 00:05
Ämne: Pato är bra men då t....
Pato är i bra form just nu, medans Bojan har det lite tufft men tycker att de är likvärda talanger kanske lite fördel för Bojan :)
Barcelona VizzlA
2008-12-23 00:04
har ni märkt att det har kommit många nya ansikten här på forummet...medgångsfans?..skämt åsido.

Tycker jämförelsen xavi - iniesta - fabregas inte håller då xavi/fabregas är centrala playmakers och iniesta är yttermittfältare/ vänsterforward.. men jag tycker att alla tre är grymma spelare..inte tackar man nej till fabregas ti sommarn : /
Barcelona Aeinzini
2008-12-23 00:03
Pato är bra men då tycker jag att Bojan är bättre
Annons: