/spanien/barcelona/forum/19693.aspx/spanien/barcelona/forum/19693.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ciao-V
2008-12-24 12:02
God jul Cules!
God jul säger jag även till våra ständiga rivaler, madristas.
Vi lägger ner rivaliteten idag för en gång skull. Det är julafton...

Jag länker en artikel från DN med rubriken "Barcelona bäst i Europa på pappret".
På pappret? visst, än har vi inte vunnit något.

Vi ses i januari när ligan startar igen.

GOD JUL!
Barcelona tarrak
2008-12-24 11:59
Valdés är inte uttagen i spanska landslaget, vad får er att tro det?
Barcelona FCB_armin
2008-12-24 11:57
FCBMessi_10

Jag vill ha riktiga bevis!
Barcelona FCBMessi_10
2008-12-24 11:49
äe inte riktigt säker men det verkar så... han förtjänar det verkligen!!!
Barcelona Messi#10
2008-12-24 11:46
Hahaha skön bild på vampyren i länktips=)
Barcelona FCB_armin
2008-12-24 11:43
Är det verkligen sant att Valdés kom med i la selección?
Barcelona FCBMessi_10
2008-12-24 11:37
God jul alla Barca fans!!!
Barcelona Mojito
2008-12-24 11:30
Mer än jag som tror att Robben kommer skada sig under Julledigheten?

Gissar på stukad julgransfot eller att han skär sig på julpappret...

God jul, men framför allt, god fortsättning på den höst och vinter som varit och är.

Ska bli kul att se hur Pep resonerar nu när motståndet är något bekvämare fram till CL och Copa del Rey, och då tänker jag framför allt på rotation av spelare.
Får vi se Gai (spansk medborgare snart) och Jeffren göra debut månne?
Och hur kommer Iniestas form att vara efter skadan?
Den 3:e är det dags för mallorca, längtar redan!

Visca Barca y Feliz Navidad!
Barcelona Barca o Mort!
2008-12-24 11:14
God jul alla! (tom maränger) :)

Blev glad när jag hörde att Jorquera får Free transfer. Gillar honom, men lets face it han håller inte.
Barcelona B.G
2008-12-24 11:13
God Jul mina vänner
Barcelona supermac
2008-12-24 11:05
Fan vad störda dom är i rm forumet. Dom klagar på att många av dom är avstängda och hur löjligt det är, och att vi endast vill hainlägg om hur fantastiska vi är. Men deras egna forum då? Det är ju stängt för ALLA utom rm fans! Sicket hyckleri!

Aja, God Jul på er!
Barcelona Tompa
2008-12-24 10:55
GOD JUL till er alla!

Inför vårsäsongen är det enda som kan stoppa Barcas ligaseger en total kollaps men det kommer knappast att ske.
Barcelona Dizzy
2008-12-24 10:44
God Jul alla Cules! Spelar vi så hära som vi gör nu så kommer vi vinna Ligan och Champions League. Real Madrid har inget att hämta mot oss INGET!

Visca Barca och God Jul!
Barcelona adil-
2008-12-24 03:00
Humphrey Bogart

Japp, snyggt av Messi att ta två flugor i en smäll där, vilken jävla avslutning på clasicot detdär målet, perfekt :)
Barcelona Humphrey Bogart
2008-12-24 02:53
adil-

Klart pojkarna är upprörda efter att man har fått se sitt lag parkera spelarbussen och spela med 11-spelade i försvaret och få in 2 mål bakom sig :). Racing klarade det bättre. Pojkarna där måste släppa ut frustrationen vettu.

Att Cannavaro slog i benet i stoplen gynnade min dag.
Barcelona adil-
2008-12-24 02:48
Nåja, så länge den vackra tuppen får gala och skina ostört kan hönorna säga vad de vill, inte fan hör eller påverkas vår tupp av det. Det är vi, lagets "soldater" som får ta den skiten. Vi är alla en del av Barcelona, var stolta :) Visca el Barca!
2008-12-24 02:42
Delarocha RIP Puerta

Jag brukar inte gå in där så ofta, men när jag väl går in där så är det i princip mer snack om Barcelona än deras lag.

Den där Shi blev ju spärrad för några dagar sedan när han började provecera en 14-årig pojke eller dylikt.
Barcelona Visca_Barca
2008-12-24 02:30
GOD JUL grabbar =) .
ville dela samma julklapp till alla och det är nämlingen så att Pique röda kort som han fick mot villareal är nu borta och han kan spela mot mallorca nästa match. man har kollat på videon och erkännt att det är ett misstag :)

visca barca y visca tomten :D
Delarocha RIP Puerta
2008-12-24 02:27
Puertan kan dock alltid muntra upp en om man har en dålig dag. Det är ju som en cirkus där inne. Man ska väl egentligen inte skratta åt dumhet men dem är så sanslöst roliga.

Perfekt start på julafton är att bara gå in och läsa deras diskussion om hur onda moderatoerna på vårt forum är som spärrar alla vita änglar som vill sprida lycka och framgång även till ett sådant obskyrt ställe som Katalonien. De är så goda de härliga marängerna. De verkar dessvärre inte inse att om man faktiskt sköter sig här så får man ju vara kvar. De finns ju ett antal som faktiskt lyckas hålla sig inom ramarna, Shi och Sherko är väl två som brukar hålla rätt bra nivå.
2008-12-24 02:19
adil-

Det är bara att skita i vad som skrivs där. Det är mer hat mot Barcelona där än snack om Real Madrid. Det kändes tungt för dem att se deras lag förlora mot Barca.
Barcelona adil-
2008-12-24 02:15
Till Madridfansen. Ni behöver inte skriva massa skit om världens vackraste lag Barcelona bara för att ni blir avundsjuka för att Barcelonas redaktion och forum överglänser erat. Ni behöver inte bli avundsjuka för att vårat forum lyser av trevliga inlägg ni inte kan motstå att läsa, medan det i erat dystra forum bara snackas skit om Barcelona. Låt bli och läsa här då om det gör så ont att ni måste vända allt vi skriver här till något negativt, älskar ni vårat forum så mycket att ni inte kan låta bli att läsa och snacka skit om oss och redaktionen? Jag förstår att det gör ont att erat hjärta inte tillhör Fc Barcelona men nu ligger det till såhär. Fc Barcelona är kungar just nu. Därför ska ni vara tysta och tiga, visa respekt. Real Madrid har aldrig spelat så bra fotboll som Barcelona har gjort denna höst, så var tysta och visa respekt, det är det bästa ni kan göra som fans, inte snacka bullshit från morgon till kväll vilket ni gör nu, patetiska jävlar. Känn er Ägda och chanslösa, God Jul Cules.
J.Janerique
2008-12-24 01:37
sebbaa,

God jul på dig också. Hur som helst bär inte tomten blåröda färger, men han har nyanser av vitt....Men det är ok, ni kan leva vidare i Stålmannens färgliga anda....

,

Puyol var jag tveksam till när han kom upp i ranken, men är ren och skär världsklass. Han är allt Barcelona kan önska sig, men jag undrar vad hans frisör heter? Kanske dags nu att klippa sig Puyi...
Barcelona Pep.G
2008-12-24 01:33
Hallå Grabbar..

Har en fråga bara. Kommer Valdes verkligen få debutera i landslaget :D !??

God jul =)
Barcelona BlueRed.
2008-12-24 01:21
Vad alla inte visste var att jultomten även extraknäcker som tjuv. Messi får därför 2008 års Ballon d’Or.
Klockren!

God Jul! :)
sebbaa
2008-12-24 01:14
Föresten!
Fina julklappar våra kära spelare får! ;)
sebbaa
2008-12-24 01:11
Okkapokka.

Aija, hurså? :D Nå, jag är ju förstås finlandssvensk, men jag har nog inga släktingar i Sverige fö den delen heller.
Barcelona Okkapokka.
2008-12-24 00:56
sebbaa

Aha såg på din profil nu att du bor i Finland, Trevligt. Är själv halvfinsk faktiskt. Mysigt land :)

Och nu bor vi inte i Kina näe ;)
sebbaa
2008-12-24 00:50
Okkapokka.:

Men ni bor inte i Kina, hehe. :D
Barcelona Okkapokka.
2008-12-24 00:48
sebbaa

Och i Kina har dom haft julafton i 8-9 timmar redan ;)
sebbaa
2008-12-24 00:45
Feliz Navidad till alla Culés här inne (kanske lite dom andra också).
Vissa har levt i julafton snart 2 timmar. ;)
Annons: