/spanien/barcelona/forum/19689.aspx/spanien/barcelona/forum/19689.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Zizou_spars
2009-03-11 16:51
Gud finns inte!

Jag har köpt genom viasat on demand. Kostar 49kr och klart bättre kvalitet. Explorer krävs för det.
Gud finns inte!
2009-03-11 16:48
Någon som köpt matcher via CDON? Är det bättre kvalité än stream? Stabilt?
Barcelona joninho__90
2009-03-11 16:41
haha vilken fint av valdes början av klippet :D

Länktips
Barcelona 2HeadsOnEagle
2009-03-11 16:39
Hellu grabbar (och tjejer)..

Hur tror ni dagens CHL matcher slutar.. ?

Detta är min tippning i alla fall.

Barca - Lyon 1
Man Utd - Inter 1
Roma - Arsenal 1
Porto - Atl. Madrid 2

Tror dock ändo att Arsenal går vidare.
Barcelona AintNoOtherFan / Okkapokka
2009-03-11 16:35
Zizou_spars

Jag håller med, fast dom heter Villarreal.

Och vi kommer vinna ;)
Barcelona La Pasion
2009-03-11 16:25
Ja! Dom får fan inte ta några onödiga frisparkar upp till 40meter från mål. Det är målchans 10 gånger av 10 mot Lyon. Plus att man får diarre på kuppen. Och Valdes får visa lite säkerhet och pondus i luften. Men vad sägs om 3-0?
Barcelona pedro=framtid
2009-03-11 16:07
Zizou_spars //
tackar tackar. skön inlägg.
sen måste jag berätta att jag e lite skakig inför matchen o Juninhos idiot frisparkar. jag hoppas att messi visar varför han e bäst i världen o kliver fram
Barcelona Andrés Iniesta #8
2009-03-11 15:44
F7 zizou~//

I ett 4-4-2 system skulle det passa för då är det 2 st centrala men i ett 4-3-3 så är etoo ensam i mitten. Desseutom gör etoo det också ibland att han möter. Och att vi skulle byta formation för en spelare som zlatan skulle vi aldrig göra eftersom i barca oavsett ålder så spelar alla 4-3-3
Barcelona haeger
2009-03-11 15:42
F7 Zizou~

Hur ska det gå när vi bara spelar med en anfallare?
Barcelona petersays
2009-03-11 15:38
På tal om anfallare. Hur många säsonger tror ni att Hulk kommer göra Porto egentligen? Jag tror han kommer gå till England eller Spanien absolut senast 2010 men kanske redan i sommar. Undrar när han kommer göra landslagsdebut för Brasilien? Verkar inte ens ha spelat ungdomslandskamper. Kanske inte konstigt för vem håller ögonen på japansk fotboll, men iom europaflytten så tror jag inte att det dröjer särskilt länge.
Real Madrid Zizou_spars
2009-03-11 15:37
Tjena killar. Troligen behövs det inte men lycka till ikväll. Hoppas på långt avancemang från er, ni får gärna ta er till final. Men där ser jag helst förlorar mot Villareal ;-). Skämt åsido, visa att primeran är den bästa ligan trots att vi återigen vek ner oss som ett gäng skolbarn igår.
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-11 15:36
Andrés Iniesta #8

Är det inte bättre med anfallar med olika spelstilar ? En möter den andra löper djupled ? Enkelt.
2009-03-11 15:33
min favorit spelare är zlatan men vill inte heller se han i barca. Det är bara någor påhitt detta. Jag vill inte ha honom för vi ska spela med en centralanfallare som är lik etoo i spelstilen så om etoo lämnar är ju det bästa optimala köpa David Villa för dem är så lika i deras spelstil.

Men helst vill jag ha kvar Samu. Hoppas han spräcker måltorkan nu mot lyon och jag tror också på att han gör det för alla vet hur etoo är när han är Hungrig!!
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2009-03-11 15:26
Zlatan kan gärna stanna nere i Italien. Världens målfarligaste anfallare Eto'o mot en Zlatan som skjuter in över 10 straffmål per säsong i Serie A.

Visst, Zlatan skulle bidragit med jävligt mycket men så länge Eto'o finns där så kan ingen prioteras före. Om det är någon som ska ersätta Eto'o är det Villa.
Barcelona Pride of Spain
2009-03-11 15:13
Haha klart dom diskuterar sånt, dom är ju så jävla kassa så att dom är så desperata så att dom tror att dom ens kommer att få någon av dem, okej kanske Benzema, men resten av de? not
2009-03-11 15:11
seriöst nu, dem i puertat tror dem kommer köpa kaka,ribery,ronaldo,villa,benz, iallafall 2 st stjärnor.

Lycka till och förresten så skulle jag skämmit om barca hade köpt,köpt,köpt hela tiden för jag vill hellre se spelare som barca fostrat än att se ronaldo spela i barca.
Barcelona petersays
2009-03-11 15:08
Tycker man att Etoo vart tvivelaktig med utspel i media förut kan man ju bara gissa vad nutcaset Zlatan ställer till med.

Dessutom. No way att Barca värvar en världsforward på 28 bast som är oprövad i ligan för, vad de nu kan tänkas begära, 50-55 milj eur.
No way helt enkelt. Case closed.
Händer det så ska jag äta upp min hatt.
Barcelona Hendreno
2009-03-11 15:04
Till Joanilson:
Jag tror inte någon Barca fan hoppades eller att det vore härligt om det gick bra för Real utan man blev överraskad av reslutatet.
Barcelona kallesiete
2009-03-11 15:00
Ämne: Messidinho_10

är ....

Tror inte det händer. Men varför inte?
Han är en av världens absolut bästa anfallare och han vinner ligan han deltar i. Alltid.
Barcelona petersays
2009-03-11 14:55
Zlatan till Barca? Nej tack. Han har nog peakat och hans stil och personlighet skulle nog inte passa heller. Han känns faktiskt mer som en Madrid-spelare i mina ögon. Han passar bäst i italienska ligan och skulle nog ha svårt i både spanien och england.
Barcelona Joanilson
2009-03-11 14:50
kan inte fatta att det finns de härinne som hoppades att real madrid skulle gå vidare igår. jag själv jublade som om Barca hade gjort mål varje gång Liverpool gjorde ett. håller med er om att det är kul när det går bra för spanska lag men jag skulle aldrig tycka det var kul om det gick bra för real madrid.
Barcelona Joanilson
2009-03-11 14:45
idag hoppas jag att vi får se Iniesta och Xavi tillsammans på mitten. eftersom lyon måste göra mål för att kunna gå vidare så kommer de nog inte att backa hem till en början, och jag tror att Iniesta är mycket bättre att ha om vi skulle få nån kontring istället för om Guddy eller Keita skulle vara på planen, tack vare Iniestas snabbhet. jag tror ju givetvis inte att lyon kommer ha mest bollinnehav om det lät så men de kanske fyller på med lite extra folk i början för att få ett tidigt mål och då kan Iniesta vara mer nyttig tror jag.
Barcelona Hendreno
2009-03-11 14:44
För de som dreglar för Zlatan:
Zlatan skulle inte tillföra särskild mycket i Barcelona för jag tror inte han passar för lagets fotbollstil, låt han stanna i sitt glamorösa stad.

Sen måste jag säga att det var överraskande och synd att Real M förlorade på det sättet.

Hoppas på att det går bra för resten av Spanska lagen.
Barcelona Messidinho_10
2009-03-11 14:33
Ikväll får vi fan i mej se upp med Junihos frisparkar dem är så jävla äckliga. Som någon skrev här man mår illa varje gång han ska slå frispark.
Barcelona Messidinho_10
2009-03-11 14:18
Ämne: Ämne: Fyfan o....
Vi behåller Eto han ska inte gå nånstans. Med ZLatan Messi Henry Eto Xavi Iniesta i laget skulle vi ha lekt hem alla titlarna i världen varje år.
el capitano
2009-03-11 14:17
Jag blev besviken på Real igår eftersom man hejar alltid på spansk lag när det gäller CL. Vad hände egentligen? Alla real spelarna sprang runt förvirrade!
Starkt av Villarreal däremot.
Barcelona J.Gamper
2009-03-11 14:14
Ämne: Sitter och funderar ....
Intressant ide. Skulle fungera väldigt bra offensivt, men defensivt vet jag inte. Skulle han behärska positionsspelet osv? Vet inte.

Han spelade ju vänsterback vid nån match... där slog han väldigt bra inlägg iaf.
Barcelona SaM__-
2009-03-11 14:10
Sitter och funderar lite. Skulle inte Keita kunna fungera som vänsterback?
Barcelona L!VOZ
2009-03-11 14:09
Messidinho_10

är du sjuk i huvudet?

NEJ, TACK TILL ZLATAN!!
Barcelona J.Gamper
2009-03-11 14:09
Ämne: Fyfan om detta hände....
Tror inte att Zlatan skulle kunna göra lika många mål som Etoo. Men spelmässigt så är han nog bättre. Hellre att Etoo stannar, men om Etoo av någon anledning säljs, så är inte Zlatan en dålig ersättare. Dessutom kan han vara den centertanken Pep ville ha i somras.
Annons: