/spanien/barcelona/forum/19679.aspx/spanien/barcelona/forum/19679.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Culéé
2008-12-28 04:39
nån som kan förklara för mig vad namnet på krönikan ska föreställa?

Edit: härlig krönika.
Barcelona Okkapokka.
2008-12-28 03:49
Cape

Håller faktiskt med dig där. Låt Iniesta/Hleb/Henry spela på vänsterkanten nu, Sen kan man matcha in Gai i startelvan eftersom.

Off-topic: Sen hoppas jag att du lämnat dina PM-disskusioner nu.
Barcelona Cape
2008-12-28 03:40
Okkapokka.

Som jag själv sagt många gånger så borde ingen vänsterytter värvas in. Speciellt inte en ung spelare (Aguero). Vi borde istället satsa på Hleb och alla talanger som finns i både A- och B-laget.

Vad händer med Bojan & Company om en spelare som Aguero, Ribery eller Capel värvas in?
Barcelona Okkapokka.
2008-12-28 03:35
Aja vi kanske ska dra igång en diskussion igen då. Vilken anser ni att vara rätt spelare för våran vänsterkant? Såg tidigare idag ett inlägg om att Txiki och Pep ska ha ett möte om sommarens värvningar, och en vänsterytter var en av prioriteringarna.
jacooob
2008-12-28 00:54
jag tycker inte heller att vi ska köpa capel.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
2008-12-28 00:48
Nej tack till Diego Capel från min sida. Han är fortfarande inte ordinarie i Sevilla och han kommer få det svårare att få en ordinarie plats i Barca. Vore onödigt att läga pengar på han. David Silva vore en dröm.
Barcelona Squez
2008-12-28 00:22
Srbija91
Arshavins dröm är att spela i Barca ...o Juventus, Arsenal, Chelsea, Bayern Munchen. You name it!
Barcelona Squez
2008-12-28 00:20
Pep. G
Men Iniesta ska spela på mitten med Xavi, även om han också fungerar som vänsterytter ;)
Barcelona Pep.G
2008-12-28 00:20
Srbija91

Aaah men det är bara att medge. En 27-årig ryss är inte nåt vi behöver i Barca just nu.

Gareth är 19 år, till skillnad från Zhirkov som är 25 år. Jag tror Gareth kommer kunna anpassa sig till spansk fotboll nu när han är så ung ;)
Barcelona Srbija91
2008-12-28 00:16
Pep.G

Arshavin har väll själv sagt att det är hans dröm att spela i Barcelona. Att någon ger 240 miljoner nu när det är finanskris är inte troligt. Med lite bra förhandling så kan man få han för cirka 150 mille vilket hade varit ett bra köp.

Silva är dyr, men är inte vi den rikaste klubben i världen? Vi hade nog kunnat köpa loss han.

Ang. Gareth Bale engelsmän brukar ju inte lyckas i spanska ligan, hellre Zhirkov än han ;)
Barcelona tarrak
2008-12-28 00:11
Srbija91

Barcelona kommer med all sannolikhet inte att göra några köp i nästa transferfönster och om man gör det så lär det bli någon sydamerikan som man lånar ut direkt. Långt innan förra transferstoppet bestämde man sig för att man var nöjd med nuvarande trupp och det finns ingen anledning att ändra sig. Vinterfönstret är till för nödlösningar. Silva och Villa är dessutom uteslutna då de spelat mer än fem ligamatcher och får inte byta till en annan spanska klubb under säsongen.
Barcelona Pep.G
2008-12-28 00:11
Squez

Vad ska du göra med Iniesta då, om silva kommer ?

Barcelona Squez
2008-12-28 00:08
Det låter sjukt lockande att ha en Villa i truppen. Men så länge som Eto'o spelar hos oss så tycker jag inte vi behöver Villa. Silva däremot skulle inte vara fel. Eller varför inte Capel? Tycker han förtjänar att nämnas, hehe. Vänsterback borde dock vara prio 1.
Barcelona Pep.G
2008-12-28 00:04
Srbija91

Lämnar inte Etoó så kasta Villa.

Silva älskar jag, men han har la precis skrivit på ett nytt kontrakt ?

Arshavin är FÖR dyr.

Kasta Zhirkov, vill ha Gareth Bale =D
Barcelona Pep.G
2008-12-28 00:01
Delarocha RIP Puerta

Varför kan man inte vara die-hard barca fan för att man bor i Sverige ?

Barcelona Srbija91
2008-12-27 23:59
Tjena alla Culés, tror ni vi kommer förstärka våran trupp i januari?

Våra ”grannar” Madrid är fullt upptagna där det ryktas nya spelare dit bl.a. Krasic och Young.

Tycker vår trupp är komplett men än Arshavin,Zhirkov,Silva eller David Villa hade ju inte varit fel eller vad tycker ni?
Barcelona BlueRed.
2008-12-27 23:46
Mojito

Har för mig att alla skulder är betalda nu och att vi är bland dem rikaste klubbarna i världen. I alla fall enligt ett par sidor jag har läst på. Kanske var så att vi drog in mest pengar och är på väg att bli bland dem rikaste. Men men hur som helst så är alla skulder betalda.
Barcelona BlueRed.
2008-12-27 23:44
¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!

Börjar tröttna på dina inlägg om medgångfans hit och dit. Vem är du som ska bestämma om vad folk är eller inte? Vad spelar det för roll om han är 13 år? Kan han inte vara Barcelona fan för det? Eller är grundar du din anklagelse efter hur länge han har varit medlem i forumet?
Bara för att han inte sätter dit kommatecken eller punkt gör honom heller inte till medgångfan. Lägg ner nu och sluta anklaga folk. Varje gång en nyregistrerad skriver så är du på honom/henne.
Barcelona Squez
2008-12-27 23:43
Medgångsfans eller icke, det viktiga är att man själv vet vad man är ;)
Barcelona Mojito
2008-12-27 23:43
Allt snack om värvningar hit o dit för ju tankarna på vem det är som finansierar dessa enomra summor pengar som byter klubbar.

I Chelsea är det ju Abramovich som går in med stålar, och det finns flera andra klubbar (inte minst man city) som inte har eget kapital utan "lånar" pengar av ägarna.

Undar hur det är i Spanien i allmänhet och Barcelona i synnerhet.

Läste för ett tag sedan att Barca var på väg att bli av med alla skulder från Gaspart-tiden, och även på väg att bli den mest lönsamma klubben i världen.

Personligen gillar jag inte idén med att finansiera spelarköp med "lånade" pengar. Samtidigt inser jag att det inte finns något som hindrar detta idag och trenden är ju tydlig åt vilket håll det drar - fler starka ägare, fler svagare klubbar.

Vad är er syn på saken?
sebbaa
2008-12-27 23:39
Jaja, inte slåss nu. Forumet är till för alla fina Culés som hittat hit. :)

Några startelvor till Kataloniens match imogon? Anser detta relevant i detta forum p.g.a. vår stora medverkan.
Barcelona westinhoblaugrana
2008-12-27 23:23
Det är konstigt nog alltid Madrid Cabrón som drar upp "medgångsfan-ämnet". Lägg av med sånt skitsnack nu. Om han nu skulle vara medgångsfan, låt han vara det, vad skadar det oss? Alla vet själv om man är äkta supporter eller inte. Sätt punkt för det ämnet nu.
Barcelona Okkapokka.
2008-12-27 23:10
NEW MESSI10

Välkommen till forumet, hoppas att du trivs.

Vi har redan lagt ner medgångsfan snacket, tycker du inte att det är onödigt att dra upp det igen?
Barcelona NEW MESSI10
2008-12-27 23:08
vem fan bryr sig om jag är 13 år. Jag är ett äkta fan och om ni säger att jag är medgångsfan så har ni fel jag har hejat på barca i 9 år och jag har kollat på alla deras matcher hela tiden så va bara tysta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

forza barca
Delarocha RIP Puerta
2008-12-27 23:08
Ännu ett inlägg från vår huspoet här på Svenska Fans; vår allas J.Janerique. No sense at all. Bara lustiga ord, ofta påhittade. Alltid lika underhållande.

New Messi10; lyssna inte på dem som anklagar dig för att vara medgångssupporter. Diskussionen är bara direkt löjlig. Få här inne är ju direkt die-hard Barca fans då det är relativt svårt att vara i Sverige.
Vet inte vad de vinner på att anklaga andra för att vara medgångsfans. Förstår inte hur de påverkar dem. Så skit i att lyssna på sånt. Om du själv vet vad du är så spelar det knappast nån roll vad några snurriga människor här tycker.
Barcelona tarrak
2008-12-27 23:06
Det tydligaste tecknet på att vara medgångssuporter, är nog att man anklagar alla andra för att vara det. Vad sägs om att föra lite mer konstruktiva diskussioner?
2008-12-27 22:52
Ett tecken på medgångsfan är när de hatar andra lag mer än vad dem gillar sitt eget lag.
Barcelona Pep.G
2008-12-27 22:47

Han påminner om dem som kommenterar på sportal och på fotbollskanalen. "Barce hit och Real dit".

Culéé

Jag såg att du tänkte skriva det, så jag tänkte jag måste vara snabbare=P
2008-12-27 22:38
Pep.G

Skulle också skriva det, men märkte sen att han var 13-år och medgångsfan..
Barcelona Doce
2008-12-27 22:37
Jag fattar inte varför man inte får skriva i Reals forum,dom kommer ju hit o skriver en massa skit?Någon som håller med mig?
Annons: