/spanien/barcelona/forum/19638.aspx/spanien/barcelona/forum/19638.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Culéé
2009-01-04 02:11
Okkapokka.

Nää det tror jag inte men under en fotbollsmatch så satt Rijkaard på bänken och med en cigg i handen, han försökte dölja den före mesta!
Barcelona Okkapokka.
2009-01-04 02:06
Criff

Nu kanske jag låter dum, Eller så har jag säkert missat något. Men har Rijkard rökt marijuana under tiden i Barca?
Barcelona Criff
2009-01-04 02:02
Ja precis, man måste ändå beundra Alex Ferguson som varit tränare för Man U i 20 år eller något.
Fast dem också haft sina dalar, så har han ändå haft psyke nog hela tiden och aldrig gått under isen.

Rijkaard såg ju självmordsbenägen ut mot slutet, man såg också att han hade ökat sin marijuana konsumering ganska markant. Synd om honom.
Hoppas han gör comeback nästa sommar och med bravur!!

Rijkaard, you will never smoke alone!
Canaletes
2009-01-04 01:58
Criff

aa de sant. Hände ju typ så när vi vann dubbeln 06.
Barcelona Criff
2009-01-04 01:56
Canaletes, varför inte mellan Pep o Rijkaard? Tyckte Rijkaard också såg rätt uppgiven ut ibland.

Saken är den med Peps tränande att det inte håller under en längre tid.
Tror knappast han kommer kunna hålla spelarna så motiverade under flera säsonger.
Nu är det bara för han har den perfekta balansen med spelare som inte vunnit något på 2 år blandat med spelare som Alves och andra som är ute efter specifika titlar.

Om dem skulle vinna trippeln detta året, så lär den motivationen försvinna ganska mycket och snabbt.

Tror också det var därför ryktena om att Pep ville avgå 2010 för att ta en annan position inom klubben för han tror inte han kan hålla igång så länge.

Vi får väl se.
Barcelona Exclusive
2009-01-04 01:53
test
Canaletes
2009-01-04 01:53
Barca Barca

aa fan, tänkte också på de, synd...
Nån som vet varför inte Pedro och Busquets var med?
Barcelona D_ALVES_20
2009-01-04 01:50
Canaletes

Snacka om ambitiös tränare som vill o vill, om Pep fortsätter så säsongen ut. Jag tycker att han förtjänar trippel, undrar vad han kommer göra när Barca blir ännu starkare.

Jag känner på mig att barca kommer värva riktigt bra spelare efter säsongen, jag hoppas på antingen Fabregas eller Silva. Det här grymma laget behöver rätt förstärkning i sommar, sen det är klart.
Canaletes
Criff

hahaha han är så sköön. OMG snacka om skillnad på Pep och Schuster :P (no offense)
Barcelona Antonio Puerta
Det var Henry som lunkade förbinär Alves vann bollen tror jag så pep mannade på Honom kom igen gå inte sådär vet huvudet ellr nåt sånt:D:D
Barcelona Barca Barca
2009-01-04 01:48
Vet inte vad som va felet på Caceres, men jag hoppas han var skadad. För ifall den värdelösa Sanches petade honom i denna match, är nog en av dom sämsta egna produkterna vi har tagit upp. Han kanske visar en bra inställning på träningarna fast det han visar på matcher är under all kritik. Efter en sånn petning lär Caceres självförtroende gå i knäck. Min gissning, han lämnar efter säsongen. Tyvärr...
Barcelona Criff
2009-01-04 01:45
Canaletes, ja jag skrattade till för mig själv när jag såg Pep vid sidan prata med någon utav spelarna, kunde inte se vem, så imiterade han att han lunkade fram och pekade på spelaren och sen typ nej och sen slog han i handen, typ kämpa haha. Såg helt galet ut!
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2009-01-04 01:44
Lionel Messi

Red ändrar den alltid efter matchdagen på kvällen:D
Canaletes
2009-01-04 01:35
D_ALVES_20

jaa! Såg du i slutminuterna hur han manade på spelarna! snacka om kämpe. Man skulle kunna tro att hans liv står på spel varje gång en match spelas. BÄST!
Barcelona Saman.
2009-01-04 01:18
Bra artikel som nyligen publicerades i DN. Tycker att artikeln speglar en bra bild på hur de unga talangerna, inte bara Bojan kan känna sig i ett lag av storstjärnor.
Barcelona D_ALVES_20
2009-01-04 01:17
Criff

Pep är så jävla grym tränare med sin proffsiga attytid, han talar saningen med rätt attytid.
sebbaa
2009-01-04 01:11
LionelMessi

Patience my friend.
Barcelona Criff
2009-01-04 01:05
Finally, Guardiola signed off with his signature line, saying "We have not won any titles yet."
Barcelona LionelMessi
2009-01-04 01:00
Kan någon svara..
Jag tippade 3-1 till Barca mot Mallorca ..
Men det står fotfarande att jag har 1poäng,varför har det inte ändrats?
Tacksam för svar!
Barcelona chonchocorito
2009-01-04 00:59
Ämne: Hur många assist har....
Varsågod.
Barcelona LeoMessi10
2009-01-04 00:56
jag tror att messi och några andra spelare som alves sparades lite idag eftersom åtondelsfinalen mot atletico madrid är på tisdag
Canaletes
2009-01-04 00:54
Hur många assist har Puyol gjort den här säsongen?
Han gjorde en idag till Henry via hörna och en till Eto'o i el clásico också via hörna ^^
Barcelona el Flaco
2009-01-04 00:33
Ämne: Ämne: choncho....
Hehe, det tog ett tag innan jag kopplade vad du menade. Trodde först att det verkligen var 15 minusgrader i Madrid.
Barcelona chonchocorito
2009-01-04 00:30
Ämne: chonchocorito/

Po....
Va bara tvungen .=)
Barcelona el Flaco
2009-01-04 00:29
chonchocorito/

Poetisk inlägg.
Barcelona chonchocorito
2009-01-04 00:27
En mycket kall kväll i madrid idag. Termometern står på -15. ;-)
Barcelona Moe-_-
2009-01-04 00:27
Yaya toure. Vilken spelare.
Barcelona Srbija91
2009-01-04 00:26
VizzlA

enda problemet är att Silva inte är vänsterback utan vänsterytter släppande forward. En typsik NR 10 kan man säga
Barcelona VizzlA
2009-01-04 00:20
Sommarens transfers ( dröm?)
ut: Gudjohnsen, han har hållt en bra nivå denna säsong, men han börja bli lite gammal. Vid en värvning av silva, finns det inte plats för han. Då jag inte vill att Sergio.Bs utveckling ska stoppas..(tycker sergio varit bättre),plus o få lite cash för han, innan han bli för gammal..Sylvinho ut,pgr av en ny inkommer och åldern.

ín: David Silva, vänsterback (stabil som kan rotera med abidal),Ev Gael Clichy elr liknande.
Kun aguero hade vart nått men dyr plus att iniesta kommer bli grym där..och våra talanger växer sig in (gai,pedro, jeffren etc.) bubblare:gervinho, zhirkov, neves, mmm..

Tänk er:
Valdés
Alvez Puyol Marquez Clichy

Touré
Xavi Silva

Messi Eto´o Iniesta

Subs/rotation: Milito, Hleb, Sergio b, Abidal,Keita, barca b (pedro, sanchez etc), bojan, caceres..

Barcelona Tomba11
2009-01-04 00:11
Apropå Maradona, ta en titt på filmen
Maradona by Kusturica.

Han såg lite trött ut ikväll (jetlag?), men vad jag förstår har han lagt av med det mesta av det som förstörde hans liv tidigare. Hoppas det är fortfarande är så för hans fru och hans två döttrars skull.
Annons: