/spanien/barcelona/forum/19634.aspx/spanien/barcelona/forum/19634.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona foooball master
2009-01-06 14:09
varför är så många borta från matchen??!
Barcelona Criff
2009-01-06 14:09
Pep Guardiola responded to criticism of Víctor Sánchez who played in central defence against Mallorca. “People haven’t been fair with him because he did well,” he argued. “They only had one attempt on target and when they scored Aduriz would’ve beaten anyone, so it’s not his fault.”
el capitano
2009-01-06 14:02
Hoppas att Bojan får chansen från start ikväll och att han gör minst ett mål, det skulle betyda mycket för hans självförtroende och för laget.
Alla vet vad Bojan kan, killen har talang.
Cáceres kommer att starta också, jag gillar killens speltid. Han är tuff i närkamper och vinner oftast boll. Cáceres är ung och har mycket att ge till klubben, hoppas att han får mer speltid innan han tröttnar på bänken.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-01-06 13:59
tja!!
Är jag den ända här inne som tycker att aguero inte spelar så bra när han möter barca. Vi såg i höstas när vi vann me 6-1.
Den jag fruktar mest är maxi.
Sen tycker jag att pep ska starta me keita o inte toure o pedro istället för henry.
MVH XAVI O INIESTA=BÄST
Kixer
2009-01-06 13:58
Barcelonito//

Allt du pratar om är historia, bortglömt! Jag håller nog mer reda på Arsenal än vad du gör. Gallas har bara blivit starkare som person efter att Cesc har tagit över kaptensbindeln. Och Bendtner och Adebayor? Dom har bett om förlåtelse, och ångrar det dom gjorde. Arsenal ostabil? Knappast.

Allt jag kan säga är att det är INTE problem inom truppen. Kolo har varit skadad en hel denna säsong och därför inte ha fått spela.

Och nej Yaya lämnar inte Barca för City.
Barcelona Moe-_-
2009-01-06 13:57
Välkommen!

Hur mycket köpte vi Yaya toure för? Jag förde mig att det var rätt billigt.
Barcelona Ciao-V
2009-01-06 13:51
Ämne: Tja!!
Är ny här på ....Välkommen grabben eller tjejen.
Hoppas att du kan tillföra något i forumet.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-01-06 13:48
Tja!!
Är ny här på les rambles ville bara säga hej:)
MVH XAVI O INIESTA=BÄST
Barcelona Ciao-V
2009-01-06 13:43
Nesto:
Den elvan ser bra ut. Skulle gissa att Pep kan ställa upp med den stratelvan och sedan byter in Pedro och Yaya med tänkte på kommande ligamatchen i helgen.

Atl. Madrid har nog ett bra anfall om de ställer upp med:
Maxi(mittfält), Simao, Sinama, Forlán.
Barcelona el Flaco
2009-01-06 13:37
Nesto/

Co-signar den startelvan.
Barcelona Barcelonito
2009-01-06 13:36
Kixer

jaha? Står att han ville lämna men nu har han tagit tillbaka det. Men vem som helst vet att Arsenal har problem inom truppen. De bytte kapten, flera har sagt att det har varit interna bråk. Det har vi sett på plan också mellan Adebayor och Bendtner. Gallas sa att det har varit flera bråk.

Toure bänkas allt oftare. Tror nog att han skulle slå till om han fick rätt bud. Tänk dig själv: Nästa år har City större chans än Arsenal att vinna nånting. Arsenal är den mest ostabila storklubben i Europa just nu.
Barcelona Nesto
2009-01-06 13:33
Hur tror ni att pep ställer upp ikväll boys?

Tror att han ställer upp någonting i den här stilen
-----------Pinto------------
-----Pique-----Cáceres------
-Alves---------------Abidal-
----------Keita-------------
-Busquets-----------Iniesta-
--Messi----Bojan----Henry--

Bänken: Jorquera,Sylvinho,Victor Sánchez,Pedro och Touré

Kanske Väljer pep att ha Abdial som mittback med Pique och
Sylvinho som vänsterback.
Kixer
2009-01-06 13:31
Barcelonito//

Läs länktips.

Bete dig som en människa istället för att förlöjliga andra. Ok?
/Redaktionen
el capitano
2009-01-06 13:26
City tror att allt går att köpa med pengar men alla spelare är pengarkåta som Beckham.
Barcelona Barcelonito
2009-01-06 13:23
Kim

Kolo Toure har redan bett om transfer. Han vill bort från Arsenal och City försöker locka både bröderna till sig enligt artikeln.
Barcelona Barcelonito
2009-01-06 13:17
Tråkigt för Kun och Lopez men det är väl bra för oss att inte Aguero är med iaf. Nu när Puyol inte är med så känns det säkrare utan Aguero.
Barcelona Ciao-V
2009-01-06 13:15
Ämne: Ciao-V

Han är utt....
el Flaco:
Precis, det står att han är struken från listan...
Barcelona Kim
2009-01-06 13:14
Så länge det är City som är intresserade av Yaya, så är jag inte det minsta orolig för att vi ska mista honom. Med tanke på var storebror Kolo spelar, så känns Manchester inte som ett troligt val just nu, utan han får bättre förutsättningar i en viss Londonklubb i rött. City, nej. Arsenal, då skulle jag faktiskt kunna se lite allvar i situationen.
Barcelona el Flaco
2009-01-06 13:13
Barcelonito/

Nej, både Kun och Anotnio Lopez har drabbats av feber och är därmed inte ens uttagna i truppen. Luis Garcia och Pernia ersätter de.
Barcelona Barcelonito
2009-01-06 13:11
Ciao-V

Han är uttagen men börjar på bänken.
Barcelona Ciao-V
2009-01-06 13:07
Kun Aguero är inte uttagen till matchen står det på Barcelonas offeciella hemsida(se länken och i rutan till vänster).

Jag tycker att det är trist.
Jag hade velat gärna se honom ikväll åtminstone på halvtid eller så. Inte ska vi vara rädda för att möta bra spelare om vi ska vinna titlar.
Dessuttom vore det fröjd att se honom spela mot Messi engång till.
Han är dock säkert med i returen på Camp Nou då det gäller att avgöra.
Barcelona Barcelonito
2009-01-06 13:07
Atleticos startelva: Coupet, Seitaridis, Antonio López, Heitinga, Perea, Maniche, Assunçao, Maxi, Simao, Sinama, Forlán.

De ställer upp med en riktigt starkt elva. Vi måste göra mål på dom ikväll. Svaga punkten för dom är deras vänsterkant. Men det är det för alla som möter Barca med Alves och Messi. :D
Barcelona Doce
2009-01-06 13:05
Hoppas Yaya stannar,Men jag tror bara att et e ett rykte,jag menar City säger ju själva att dom ska köpa både Kaka och Villa så,och hur troligt e det?
Barcelona el Flaco
2009-01-06 13:03
Hehe rolig presentutdelning (länktips). Mijatovic present är minst sagt klockrent. Ett häfte med UEFA regler och stadgar och en burk med hårgele.
2009-01-06 12:58
yaya toure stannar!! man.city vill ändå köpa alla spelare ser det ut som..
Barcelona Klint
2009-01-06 12:58
The Sun är väl skittidningen nummer ett när det kommer till transferrykten. Ekvationen The Sun + Man City gör att det känns väldigt oseriöst. The Sun spottar ut rykten och allt som oftast är det Man City som är involverade.
Barcelona el Flaco
2009-01-06 12:56
Enlight The Sun ska Manchester City erbjuda 26 miljoner euro för Touré Yaya och även dubbla hans nuvarande lön. De här britterna vet inte när de ska ge sig tydligen. Touré ska inte gå någonstans.

Edit: Barcelonito hann före.
Barcelona Barcelonito
2009-01-06 12:55
Enligt flera tidningar har Man City lagt ett bud på 26 milj euro för Yaya Toure. De erbjuder honom 5 milj euro/år i lön. Klubben ska göra allt för att behålla honom men alla spelare har ett pris va? Alla förutom Puyol iaf. :D Kommer Barcelona tacka nej till t.ex. 35 milj euro för Yaya om City är beredda att betala den summan?
2009-01-06 12:53
hur tror ni matchen idag slutar?
Barcelona Mojito
2009-01-06 12:44
Det känns konstigt att det redan är match igen.
Fantastiskt kul dock, och det ska bli spännande att se vilka spelare som startar med tanke på att 7 spelare från startelvan i lördags saknas av en eller annan anledning.

Efter 1-0 gånger 2 mot Benidorm ska man kanske inte ha så höga förvänt ningar på dagens macth vad gäller målproduktion.
Det som känns lite extra kul är att det var Messi och Bojan som gjorde målen mot Benidorm, och de lär väl starta idag :-)

Ser också fram emot "kampen" mellan V. Sanchéz och Cacéres, vem får förtroendet i kväll?

Annons: