/spanien/barcelona/forum/19632.aspx/spanien/barcelona/forum/19632.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
CASILLAS = ★★★★★
2009-01-04 19:18
Rambla //

Jag slår vad 1000 spänn att du inte hade sagt så där om Casillas hade spelat i Barcelona och det vet du själv innerst inne.

Så, jag lägger ner nu.
Canaletes
2009-01-04 19:18
Sista från mig om madrid

I miss Schuster, då var då fotboll på hög nivå.
Barcelona Chileno
2009-01-04 19:17
"Robinho#10"

Nej lika allvarlig som Gutis frilla. Vad gjorde Diarra2 som var så matchavgörande och briljant då?
Barcelona Marc
2009-01-04 19:17
Håller du på Real eller Casillas?
Barcelona Rambla
2009-01-04 19:15
Ämne: Grabbar allt detta t....
Buffon är en bättre målvakt.

Dåliga avslut rätt på Casillas idag. Det kan även en blind höna intyga.
Barcelona Pep.G
Nr 5 Magic - Zidane

Jo, jag orkar !
Barcelona Jr. Honken
Såg ni matchen Real Madird-Villareal? RIKTIGT TRÅKSPEL från Real Madrid, fast det va väl ingen nyhet...
Barcelona Humphrey Bogart
CASILLAS = ★★★★★

Det räcker nu. Ska du skryta om din målvakt så hänvisar jag till Puerta-forumet.
"Robinho#10"
2009-01-04 19:14
Chileno

Diarra var helt osynlig. HAHAHHAHAHAHAHAH, skojjaru med mig eller?
Barcelona FC Robin
2009-01-04 19:13
Robben och Casillas, utan dem hade Villareal vunnit med ett antal mål.

Förstår inte hur de kan vara nöjda med att leva på kontringsfotboll på hemmaplan!

Men men... målet var mycket vackert och är värt att se på igen. Robben är riktigt bra. Madrid som lag är starka försvarsmässigt... men de lär inte äta upp avståndet till Barcelona med detta spel.
CASILLAS = ★★★★★
Grabbar allt detta tjaffs, har ni inte fattat att det är världens bästa målvakt som står i vårt mål och därav uteblev Villarreals 1-1 mål.

Så, slutdiskuterat nu!
Barcelona Rambla
Ämne: jag tycker vi ska lä....
Jag håller med. Bra talat.
Visca!
Barcelona Marc
ok, prova länktipset då barca_elve
BAAARCA
2009-01-04 19:12
jag tycker vi ska lägga ner detta snack om real och hellre snacka om FC Barcelona. Detta är barca forum.

Visca el Barca!
BAAARCA
jag tycker vi ska lägga ner detta snack om real och hellre snacka om FC Barcelona. Detta är barca forum.

Visca el Barca!
Barcelona MESSII DA KING!!!
Messi hade kommit försent från semestern och hann inte träna.
Men han e antagligen med matchen mot Atl Madrid i Copa del Rey på tisdag.
Barcelona Marc
Ciao-V

Jo precis, det är samma lag som Barça mötte i CdR. Vad roligt det skulle vara om Atletic skulle gå upp i Segundan nästa säsong.
Barcelona barca__elve
2009-01-04 19:10
Marc

har testat dar men det kranglar nagot med windows media player, vet ej vad det ar.
Barcelona Rambla
2009-01-04 19:09
Jag fattar heller inte hur ni orkar ödsla energi på att bli irriterade på Madrids matcher och resultat? Visst, de hade flyt men samtidigt hade även Villarreal flyt då de kunde åkt på flera baklängesmål även de när Madrid fick till några kontringar. Villarreal får väl skylla sig själv i och med sina dåliga avslut.
Barcelona Ciao-V
2009-01-04 19:09
Ämne: Varför bryr vi oss o....
Jaså, är inte det lag som vi mötte i CdR?
Det laget var ju väldigt bra.
Eller är det deras reservlag som Barça Atletic slog idag.

Härlig att det går bra även för Barça Atletic.
Barcelona Marc
2009-01-04 19:07
barca_elve

fotbollskanalen.se?
Barcelona Smogen
2009-01-04 19:07
man får väl fortfarande inte skriva på Puertan, så får bli här istället, tre små saker om Real.

Realfans brukar säga att Barca är beroende av Messi, maken till bättre användning för det gammla ordspråket "kasta sten i glashus" har jag aldrig varit med om. Snacka om att Real är beroende av Robben, Varenda farlighet går genom honom och utan honom hade det inte blivit några tre poäng idag. Får också säga att han var riktigt riktigt bra idag. jösses!

Realfans brukar också säga att Barca alltid har en jävla tur, och för mig är det obegripligt att man inte kan se vad sitt egna lag allt som oftast har. visserligen hade Real flera möjligheter genom Robben att göra 2-0, men tycker nog att Villareals chanser var betydligt farligare. Synd bara att dom antingen krånglar till det i avsluten eller att man skjuter rakt på Casillas. Jaja, Barca hade flyt igår, Real idag.

och sista,
när Real nu kan spela med ett anfall av: Nistletå Huntelaar
Drenthe Sneijeder Van der vart Robben

blir det då dags att i sommar värva ett gäng försvarare från tulpanerna och träskornas förlovade land så att Real äntligen kan få sin stora dröm i uppfyllelse: att spela med ett 10 holländksa utespelare....ah, sweet dream!
Kanske det även vore dags att till nästa säsong skaffa gyllene bortadräckter i oranga färger?
Real Madrid Nr 5 Magic - Zidane
2009-01-04 19:06
Pep.G //

Haha hur fan orkar du ens
Barcelona BlueRed.
Tack då för svaren om deras nya spelare.

Låt mig samtidigt påminna vissa här inne om att redaktionen kommer börja spärra folk som börjar skriva om vad som händer inne på Puertan, för er egen skull, LÅT BLI! Alla vi här inne fick en varning igår.
Barcelona barca__elve
nagon som har lank till malen, kan ej ladda ner dessa malen som finns pa sidan p.g.a att jag ar utomlands och i ett internetcaffe. Kanske nagon som har en sida dar malen finns?

Tacksam for svar!
Barcelona Pep.G
2009-01-04 19:05
Vilken tur asså !

Igår så skrevs det i Puertan, att Barca utan Messi skulle sjunka ner till Segunda Divison, men seriöst, Real Madrid utan Casillas, håller dem ens Allsvenskan klass !?
Barcelona Marc
2009-01-04 19:04
Varför bryr vi oss om Real? Dom är ju 12 pts efter...

Barça Atletic vann idag mot Benidorm med 1-0 iaf. Maric gjorde målet och nu ligger man på en 5:e plats i ligan.
Barcelona Ciao-V
2009-01-04 19:04
Christián:
Det ska mycket till för att Sevilla inte ska vinna ikväll.
Real Madrid ska vi oroa oss.
Gapet kan bara växa.
Barcelona Jr. Honken
2009-01-04 19:03
Skön vinst mot Mallorca! Men vet någon när Messi är tillbaka och varför han inte spelade Malolrca-matcen?
Barcelona westinhoblaugrana
2009-01-04 19:02
Det komiska är att hur det än går för Real så kommer Ramos få sparken till sommaren (senast), iochmed att de spelar tråkfotboll. Spanska lag är offensiva och spelar med högt tempo. Real Madrid, Spaniens "bästa" lag däremot spelar defensiv tråkfotboll på hemmaplan. Imponerande.
Annons: