/spanien/barcelona/forum/19629.aspx/spanien/barcelona/forum/19629.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Qanii
2009-03-09 20:06
Ämne: Ämne: Riiio!!....
Jag förstår vad du försöker säga. Men hjärta hitt och hjärta ditt vem säger att abidal inte har hjärta för klubben?va vet vi igentligen? Vi ser dom spela varje helige och läser om dom men ingen av oss vet vad spelarna verkligen känner eller hur? Man kan se sättet de uppträder på och kanske få en bild av dom om de har hjärta för klubben eller inte. Hjärta för klubben för mig de representerar puyol och xavi där snackar vi om hjärta. Men ingen som säger att abidal eller gudjohnsen inte har hjärta för klubben eller hur?
Barcelona Riiio!!
2009-03-09 20:06
Evra eller Lahm tycker jag, svårt svårt, finns egentligen ingen RIKTIGT grymm ändå.
Barcelona issem.
2009-03-09 20:02
Jag har en fråga. Vem är världens bästa vänsterback just nu? För mig finns det inte någon som är överlägsen i den positionen men jag vågar säga att Evra är bäst. Jag gillar Evra, han är bra offensivt och en sån behöver Barça. Jag tycker att Abidal har floppat. Det är ofta man ser honom tappa markeringen på fasta situationer och så. Sylvinho däremot har haft sin tid och det vet alla här. Han är lite för långsam nu men jag gillar hans inlägg och att han visar hjärta.
Barcelona Riiio!!
2009-03-09 19:57
Ämne: Riiio!!
Jag är emot....
"Abidal är riktigt stabil och bra defensiv" tycker jag faktiskt inte, trots sin höjd så har han problem vid fasta situationer som är mot oss, och han missar ofta i markeringen, samma sak sylvinho och precis därför tycker jag inte att någon av dom är bra defensivt. Sylvinho är en krigare med hjärta för klubben och en spelare med riktigt skott, hans inlägg behöver man inte ens nämna, hade bara eto'o varit en bättre huvudspelare så hade alla berömt sylvinhos inlägg, många komenterade inte det.
Barcelona little_master9
2009-03-09 19:55
F7 Zizou
Oj hur kunde jag skriva Silver haha.
Menar självklart Guld där också.
Barcelona Sants Estacio (Mes Que Un Club ! 3)
2009-03-09 19:55
Jalla, Already been discussed :)
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-09 19:53
little_master9

"Han ledde sitt landslag till Ett Vm guld och 1 Em silver."

Han vann till och med EM2000....
Barcelona JALLA
2009-03-09 19:52
Tittade på fotbollskanalens europa nåt sånt. Där tog Pontus upp en rolig sak om guti. De senaste 35 matcherna han inte har starta i startelvan så har de vunnit 32 matcher och 3 oavgjorda. och de senaste 12 matcher han har startat på har de förlorat :D hahaah riktig usel spelare. De visade även varför det gick så dåligt för honom KATASTROF MÅSTE JAG SÄGA.
Barcelona Qanii
2009-03-09 19:49
Ämne: Tycker inte att Sylv....
Sa inte att sylvinho har gjort bort sig på något vis alls. Visst han klagar inte och när han kommer in så gör han bra ifrån sig. Men det märks att abidal är borta enligt mig då. Personligen har jag inte sett sylvinho spela så många matcher iår och vet inte hur många han har spelat heller. Alves sköter det offensiva medans abidal är mer tillbacka dragen och ibalnd kan man se att vi spelar mer backs linje då alves är överalt.
Barcelona little_master9
2009-03-09 19:47
Barcalonawi

Visst att du inte håller Zidane nr 1 eller någut. Det är ens personliga åsikt. För mig är han världens bästa genomtiderna. Han presterade alltid när det krävdes av honom. Han ledde sitt landslag till Ett Vm guld och 1 Em guld. Sen ledde han sitt landslag nästan till ett andra guld. Du såg ju i VM 2002 hur det gick för Frankrike utan honomeller nuvarande VM.Sen tror jag vi kan skippa hur han har presterat i klubblagen då det inte behövs antar jag. Han kanske har inte infört någon fint som de du poståd. Men jag antar att ingen kan göra snurrfinten bättre än honom. Ingen kan var lika elegant, han fick fotboll att framstå som en konst. Dessutom betalar ett lag 710 miljoner för honom så måste det ändå vara något speciellt med denna man då.
Barcelona JALLA
2009-03-09 19:46
Riiio!!
Jag är emot vad du säger. Abidal är riktigt stabil och bra defensiv beviset kan du få. När barca mötte Man U spelade CR7 mot abidal i början men efter ca: 20 min gav han upp och gick till zambrotta. Och att du tycker sylvinho har gjort bra ifrån sig håller jag inte med om. Skulle han har spelat bra skulle inte en mittback ta hans plats:D
Men jag säger inte att du har fel utan det här är min åsikt :D
Barcelona Riiio!!
2009-03-09 19:41
Tycker inte att Sylvinho har gjort bort sig någon match. Han e ju stabil, varken abidal eller sylvinho är bra defensivt men tycker mer om sylvinho offensivt. Han ska ha kredd som kommer in i ett världslag och gör det bra, han lipar aldrig heller över spelbrist
Barcelona Qanii
2009-03-09 19:32
Abidal får inte lika mkt rubriker som messi eller eto`o men det känns verkligen när han är bort ifrån laget. När han blev skadad tänkte jag ah sylvinho fixar de galant eller puyol skulle kunna spela där. Men sylvinho är inte 23 längre och puyol behövs i mitten.
Barcelona Barcalonawi
2009-03-09 19:31
Ämne: För mig är zidane ut....
Sherko//
Nämn EN sak/teknik/fint.. whatever som Zidane har tillagt fotbollen. Nämn en egenskap som gjorde honom så mycket bättre och annorlunda än stjärnorna som har dykt upp dem senaste 10 åren. Han var bra, stabil, farlig, men han var ingen "Pele", "Maradonna" eller en "Messi" som har lockat miljontals fans runt hela världen till fotbollen.

Hahaa.. Jag håller med dig där, han var så ödmjuk. Så ödmjuk att han så osjälviskt skallade Materrazi och blev utsparkad, vilket ledde på ett direkt/indirekt sätt till att Frankrike förlorade VM guldet 2006.
Så han var ingen kokainberoende tjockis precis, men han lyckades att avsluta sin karriär som en klumpig tjur iaf :)

Nu är det plugg som gäller. Har det bra grabbar ;)
Barcelona Napao
2009-03-09 19:20
Ämne: Vet någon om man kan....
Bli medlem i roja directa o ta ner den där.
Barcelona Riiio!!
2009-03-09 19:18
Vet någon om man kan ladda ner matchen mot bilbao någonstans eller bara streama den i repris el nått??
Barcelona Qanii
2009-03-09 19:18
Personligen tycker jag faktis att pele är tidernas bästa. zizo är för mig självklart med top 10 för mig. Men de här är ju bara smak sak finns vissa som tycker att cassano är nr 1.

Det där med tränar disskusionen så tycker jag att pep är en mycket duktig tränare som har alla egenskaper för att kunna bli en top tränare. Känns som om många har glömt bort vad Frank Rijkaard gjorde för de här laget, han va grymt bra de gick ju inte så bra på slutet men ändå. Det svårt att va barcelona tränare tålamodet är så lågt om man jämför det med PL kolla på united och arsenal. Wengar och sir alex ferguson hade ju inte haft samma status och vart där dom e om inte arsenal och united inte haft tålamod med dem. Eller vad säger ni?

Såg på real och atletic. Madrids försvars spel utan pepe är kaos han betyder verkligen mkt för dom och utan casillas så vet jag faktis inte vart de hade varit. Sen så vet jag inte vad kun höll på med, ville atletic inte vinna matchen eller?

Barcelona Napao
2009-03-09 19:17
Ämne: Napao

Släng in ....
Tack vare Valdes som Barca vann Champions league men han är inte så bra att vara med bland dom stora.
Barcelona el Flaco
2009-03-09 19:17
pedro=framtid/

Det är min åsikt, take it or leave it.
Och för det andra så är de inte avstängda mot Lyon, de var avstängda mot Bilbao i helgen.
Barcelona pedro=framtid
2009-03-09 19:14
el Flaco lugna dig med att zizou inte e top tio..
stämmer de att både alves o cacares e avstängda mot lyon?
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-09 19:13
Napao

Släng in Oleguer och Valdes som har gjort så mycket gott för.......motståndaren.

Barcelona Napao
2009-03-09 19:09
Ämne: el Flaco

Mycket a....
Cruiff nej M Salgado och guti är före han och zizou(Sarkasm del 2)
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-09 19:06
el Flaco

Mycket att svårt att övertyga dig verkar det som, men efter som jag uppskattar humor så vill jag veta vilka fotboll spelare som går före Zidane.

Maradona går jag med på men sen då ? Cruyff(varning för sarkasm) ?
Barcelona BlueRed.
2009-03-09 19:04
Sherko

Ödmjuk? I såna fall så är Iniesta världens absolut bästa genom tiderna.
Barcelona el Flaco
2009-03-09 19:01
Håller med Napao, chonchocorito & DM1982, Maradona är den störste genom tiderna. Zidane? I mina ögon inte ens top 10.

P.E.A.C.E.
Barcelona Napao
2009-03-09 18:59
Enligt la sexta så var snittåldern på start ellvan mot bilbao 26,8 mycket bra =)
Real Madrid F7 Zizou~
2009-03-09 18:55

Ne, sympati är kanske inte deras starkaste sida;)
Real Madrid Sherko
2009-03-09 18:52
För mig är zidane utan tvekan den bästa spelaren någonsin, bara se på mannen, så ödmjuk.
Ingen kokainberoende tjockis precis :P
Barcelona Napao
2009-03-09 18:51
Ämne: Napao

Du är en s....
Filur är nog det snällaste en real fan kommer kalla mig, jag tror tex ingen utlrasur skulle vara så snäll =)
Barcelona DM1982
2009-03-09 18:47
Maradona är den bästa spelaren någonsin, alla kategorier.
Annons: