/spanien/barcelona/forum/19625.aspx/spanien/barcelona/forum/19625.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
4/1/2009 23:31
Criff; fysiska backar är väl det enda han möter i La Liga. För typ Valladollids och Malagas backar är ju knappast tekniska. Om dem är något är de väl fysiska trädstubbar typ.

pokke; Tomas Rosenqvist i IFK kallades ju talang tills han var typ 32. Så Gago har ju framtiden för sig.
Barcelona pokke
4/1/2009 23:30
Är inte Gago 24 år? Då är han knappast en talang.
Barcelona abdulaziz
4/1/2009 23:29
Jag undrar vad oddset är för 6-1 till bolivia?
Barcelona abdulaziz
4/1/2009 23:29
Jag undrar vad oddset är för 6-1 till bolivia?
Barcelona Criff
4/1/2009 23:28
Silken utskåpning!!

Jaja hoppas vi får tillbaks en revansch sugen Messi till helgen istället!

Heinze är ju bara pinsam. Att han får spela fotboll i ett topplag är ett under.

Rätt kul också att folk inne på puertan sitter och skriver att Messi inte håller mot fysiska backar.

Det var allt jag behövde höra för ikväll :) Nu ska jag skratta mig till sömns!

Buenas!
Barcelona Barcadinho.
4/1/2009 23:26
Om ett lag förlorar 6-1 och fansen kritiserar anfallarna och inte backarna, då undrar jag hur mycket fansen verkligen förstår om fotboll.

Det måste vara ett löjligt resonemang.

Jag är mest nöjd över att Messi har klarat sig sydamerikas äventyr med två hela ben på marken. Jag var orolig för en skada.

Och jag är inte ett dugg orolig för Argentinas avacemang. De kommer att vara med, garanterad.

Och hur många gånger har det inte hänt att laget som var dåliga under kvalet eller tom under gruppspelet i VM stod till slut som världmästarna.

Så man kan inte dra några slutstaser än och Maradona har tid att finjustera saker.

Godnatt.
Barcelona Okkapokka
Precis, Real Madrid måste ha tålamod med Gago precis som vi måste ha tålamod med Bojan.

Däremot hatar jag när folk kallar talanger för sopor osv.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Maradona tog över Arg för tidigt, han är för orutinerad, bevisar han mig fel och får igång laget framöver?

Den som lever för se!
Delarocha
Ustari är väl långtidsskadad. Eller han kanske är tillbaka?
Barcelona pokke
4/1/2009 23:25
Pato Abbondanzieri är väl bättre än den där usla målvakten?
Barcelona Gonzalez_Barca
4/1/2009 23:24
Vart var Aguero, Abbonandzierri(stavning) och Ustari idag?
Barcelona Més que un Esport
4/1/2009 23:24
Väldigt underhållande kväll dock. 6-1. Hoho, vem hade trott det?
Barcelona Sersari
4/1/2009 23:23
pokke

Dagens kommentar, hahahahaha!

"Haha vilken målvakt. Vart har de hittat den målvakten någonstans? På Lidl tillsammans med Gago och Heinze månne?"
Delarocha
4/1/2009 23:23
"..Reals intelligenta fans". Vilken paradox. Ne men skämt åsido. Det här kommer ju Maradona inte bli förlåten för på år och dar.
4/1/2009 23:22
Vem bryr sig om Gago? Seriöst...
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
Ämne: Haha vilken målvakt.....
Argentinas mållis Gago & Heinze de var på REA hos WILLYS.
Ta 3 betala för 0.
Barcelona Gonzalez_Barca
Så skönt med Argentinskt förlust :)

Som Chilenare önskar man ju inte att de vinner pga rivaliteten mellan oss.
Barcelona D_ALVES_20
4/1/2009 23:21
pokke

I för sig Reals INTELLIGENTA fans kan inte kritisera Xavi, för han är EMs BÄSTA spelare och ALLTID JÄMN.
Riktigt stort av Bolivia! Vilken kross!
Barcelona Barca_4_lajjf
Messi hade ju inte hållit "RealKlass" Enligt dom. HAHAHAHA.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
4/1/2009 23:20
Ämne: Nu gäller det inte b....
Jag instämmer, Gago har potentialen ingen snack om saken, det är sen en annan 5a om han sedan utvecklas och blir den spelaren han spås bli, ojämn men rätt nyttig.

Heinzte därimot är för dålig för real och landslaget, förstår inte vad ramos och maradona ser i honom.

Bara så ni vet så har det skett en kedje reaktionen angående messi kritiken, många härinne kritisera gago/heintze, då gör de desamma och tar ut sin aggression mot messi.

Barcelona pokke
4/1/2009 23:20
Okkapokka

Även Madrid-fansen är missnöjda med Gago. Tar du en titt på Puerta så ser du att väldigt många är missnöjda med Gago.
Delarocha
4/1/2009 23:19
Okkapokka; tvivlar på att Gago hade varit populär i Barcelona. Han är gnällig, spelar fult för att sedan spela oförstående och är generellt väldigt överskattad. Men visst får han än mer kritik här. Men är inte direkt imponerad av honom. Han kostade dock Real typ 200 miljoner. Förväntar sig mer.
Barcelona pokke
4/1/2009 23:18
Haha vilken målvakt. Vart har de hittat den målvakten någonstans? På Lidl tillsammans med Gago och Heinze månne?
4/1/2009 23:18
6-1... vad ska man säga? LOL!
Barcelona NoGo™
4/1/2009 23:17
Vad gör målvakten!??

Men saken är ju den att Gago och Heinze alltid är kassa och om dom hade spelat för oss hade jag tyckt precis likadant.
Barcelona Gonzalez_Barca
Citerar en klassisk citat som Magnus Hedman sa för några veckor sedan, att kritisera Messi är som att svära i kyrkan.

6-1 föresten, den här dagen blir bättre och bättre.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
HERREGUD den här målvakten.
Barcelona Okkapokka
4/1/2009 23:15
Nu gäller det inte bara den här matchen, utan i all allmänhet också. Varje match som Heinze eller Gago spelar så är vi jämt på dom här, och kommenterar diverse saker. Desamma gäller Real fansen som skanderar BUSQUETS WHO? och PIQUE WHO? Efter varje minsta rörelse.

Alla dessa är talanger (Heinze exkluderad) så när misstag görs så är det förståeligt. Tycker bara det är löjligt när alla hånar vissa spelare, bara för att dom spelar hos rivalen.

Ja menar, hade Busquets spelat i Real Madrid hade väl han varit omtyckt hos dom, eller hur? Samma sak om Gago skulle spelat i Barcelona?
Barcelona D_ALVES_20
4/1/2009 23:15
A.Gaudi

Jag förstår dig men ändå Argentinas taktik är KATASTROF, det går inte att säga nåt. Bort med Maradona för han kan inte ett skit av taktik, och jag fattar inte hur kan Realfans kritisera Messi.

För vad ska de kritisera honom? De kan kritisera idioten Raul som inte kunde göra ett skit mot Liverpool. Men de ska inte kritisera Gago eller Heintze. För Gago är världens bästa mittfältare och Heinze är världens bästa back. ELLERHUR!
Annons: