/spanien/barcelona/forum/19623.aspx/spanien/barcelona/forum/19623.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien Waluigi
2009-01-06 16:38
Jag har en fråga till er. Sänds er cupmatch ikväll? För jag tyckte jag såg i tablåerna att Tv4 Sport skulle sända någon handbollsmatch?
Barcelona Doce
2009-01-06 16:37
Någon som vet när dom ska börja renovera Camp Nou?Ska nämligen dit till våren:)
Barcelona BarcaMatte.
2009-01-06 16:27
Ämne: kolla in världens bä....
Att han aldrig blir trött. Springer upp och ner hela tiden. Riktigt skönt o ha han i laget.
FooTBaLL
2009-01-06 16:07
Ämne: Ämne: Det var....
Jaa, precis det kommer han göra och han är inte som vilken spelare som helst på denna planet;D. Men det med att Ronaldo fick guldbollen vill jag inte ens prata om för Messi kommer vinna den någon dag och jag säger inte bara en gång, blir inte förvånad om han vinner 2 gånger för han är värd guldbollen och jag menar MYCKET. Men någonting annat är framme snart om vem som ska bli bäst i VÄRLDEN. Om inte Messi blir bäst i Världen är folket som röstar blinda och döva och är importation from antoher nation!
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-01-06 16:05
kolla in världens bästa högerbacka ha lekstuga me madrid(länktips)
Barcelona FCBMessi_10
2009-01-06 15:56
Vi hörs senare mina vänner!!!
Forza Barca!!!
2009-01-06 15:46
kolla in iniesta (länktips)
Barcelona FCBMessi_10
2009-01-06 15:43
Ämne: Det var länge sedan ....
Messi är en spelare som är glord för att spela i Barca... Han kommer bli ihågkommen i alla år som en legend... Han är världens bästa och det vet alla ända anledningen till att ronaldo fick ballon d'or var för att Messi hade skade problem förra säsongen
FooTBaLL
2009-01-06 15:39
Det var länge sedan jag såg ett lag lägga bud på Messi. Abramovic var den som la en miljard för 2 år sen för att få över honom till Chelsea på allvar. Men alla vet att Barca inte säljer honom för all pengar i världen så de ingen ide och ens fösöka med så mycket pengar som helst. Alla får gärna se på honom men inte röra. LEOOoo MESSiiiIii!! (LÄNK) - glöm inte kolla upp de 17 snygga mål från vår lille Messi (LÄNK) -- ;D
el capitano
2009-01-06 15:38
BlueRed.

Som sagt bara rykte, jag tror inte heller att vi behöver flera spelare i dagsläget men kan man tacka nej till fri transfer av Podolski? =)

Delarocha RIP Puerta
2009-01-06 15:32
Xavi o Iniesta=bäst.

Gäller ju att hitta en anfallare som vill sitta på bänken och bara spela 15 min per match max. Sen så hämmar det ju utveckligen för Bojan och andra yngre talanger som då inte får göra inhopp på sin naturliga position. Sen är ju vårt spel inte direkt utformat på det sättet. Messi kan knappt slå inlägg med högern och Iniesta eller Henry har ju sin dåliga fot som inläggsfot på sin kant.

Barcelona BlueRed.
2009-01-06 15:32
el capitano

Anledningen till att Podolski vill lämna Tyskland är just för att han inte vill sitta på bänken. Jag tror inte han skulle acceptera bänken i Barcelona heller. Jag personligen ser hellre Van Persie i Barca än Podolski. Dock så är vi inte i behov av någon av dem just nu.
Barcelona FCBMessi_10
2009-01-06 15:27
Tror också det kommer bli en målrik match men jag tippar på vinst till barca me 3-2 :)
Jag tror inte på styrka i anfall Eto'o är tillräckligt stark det skadar aldrig att ha mer teknik och om vi snackar osannolika värvningar så vill jag se El Nino som Henrys ersättare ;)
2009-01-06 15:23
kim: jag tycker att barca ska köpa en stor anfallare som kanoute.
Eto är den bästa anfallaren i världen men han är inte så lång så då blir de oftast inte farligt på inläggen.
Och han ska vara en sån som kommer in kanske i 75 min de står 1-1 o han gör mål 10 min senare;)
MVH INIESTA O XAVI
Barcelona D_ALVES_20
2009-01-06 15:22
Det ska bli mycket intressant om våra rotaions spelarna gör rillräckligt bra jobb, det räcker med oavgjort men gärna vinst. Hoppas Henry gör ett eller två mål, för att visa att han blir bättre och bättre.

Jag skulle inte vara orolig för Pinto, han kommer vara sugen på att göra en bra match. Han får inte många chanser, plus Pinto är nöjd som andra målvakt och därför han vill inte bli utsåld från Barca.

Atl Madrid har hemma plan samt mycket bra lag, men våra spelare är dugliga och kan fixa det här. För mig hellre Kanoute och absolut inte Podolski, har inget emot honom men jag tror inte han kan prudocera tillräckligt mål. Dessutom Kanoute känner till spanska ligan bättre Podolski.
Real Madrid Nian¤
2009-01-06 15:09
Tror det kommer bli målrik match mot Atletico. Minst 4 mål tror jag. Tippar att det blir ett kryss.

Angående Podolski. Han är väldigt underskattad spelare, men han behövs inte.
Barcelona Kim
2009-01-06 15:04
Kanouté må vara en bra anfallare, det håller jag med dig om till fullo. Men jag ser ingen anledning att byta ut Eto'o, som är ganska lik maliern i sin spelstil. Då skulle jag hellre vilja få in en riktig bit i anfallet (och nej, inte Dede eller Ronaldo - inte en sån bit). En spelare som är stor som ett hus, stark som en oxe och med ett målsinne som en amerikansk tomahawkrobot. Så, om Henry nödvändigtvis ska ut, då vill jag ha in Didier Drogba.
Barcelona Criff
2009-01-06 14:51
VizzlA, Du måste kopiera det du skriver innan du skickar, eller skriv helt enkelt i Word och kopiera sen in det här.
Barcelona FC-Barcelona
2009-01-06 14:51
Podolski till barcelona NEJ TACK!!..
Kanoute däremot ja tack, vi behöver en ny veteran tills våra talanger kan ta över!
el capitano
2009-01-06 14:49
BlueRed.

Jag håller med dig om rutinerade spelare i laget. Personligen tror jag att Podolski skulle vara en perfekt bänkspelare, han har inget emot att sitta på bänken heller. Dessutom är han är en culé.
Podolski är inte så orutinerad heller, han har spelat båda i EM och VM.

Nu till kvällens match, jag är livrädd för Maxi, Simao och Forlán. Stoppar vi dessa spelare då är matchen vunnen. Vi kommer att sakna krigaren Puyol.
Barcelona VizzlA
2009-01-06 14:42
Fan andra jävla gången jag försöker skriva ett bra inlägg så bara försvinner allt (inte kommer upp) asså man ids inte!!
Barcelona BlueRed.
2009-01-06 14:40
el capitano

Rutinerade spelare är oftast ett måste. Det brukar inte funka så bra med ett lag där alla är under 22-23.
Barcelona L!VOZ
2009-01-06 14:32
tarrak

Okej vi hoppas det, tack!
Barcelona tarrak
2009-01-06 14:30
Ämne: undrar om det bilr e....
Vad jag har förstått så hoppar de in i matchen, så det blir till att streama i början.
el capitano
2009-01-06 14:28
Xavi O Iniesta=bäst

Henry är börjar bli gammal, han har vaknat till liv i Barca tröjan men det är fortfarande inte samma Henry som han va i Arsenal en gång i tiden.
Podolski är bara 23 år och har hela karriären framför sig.
I dagens fotboll måste man planera långsiktigt..
Barcelona L!VOZ
2009-01-06 14:26
undrar om det bilr efter sädning eller hoppar dem in i matchen efter 25 min,´nån som vet?
Barcelona tarrak
2009-01-06 14:26
Exakt vad skulle Podolski göra i Barcelona? Han är absolut ingen dålig fotbollsspelare, men vi har betydligt bättre spelare i nuet och framtidslöften med större potential på hans positioner.
Barcelona tarrak
2009-01-06 14:22
Ämne: När börjar matchen m....
Klicka på Spelschemat till vänster.
Barcelona Doce
2009-01-06 14:20
När börjar matchen mot Atletico? Och sänds den på tv?
2009-01-06 14:17
Annons: