/spanien/barcelona/forum/19621.aspx/spanien/barcelona/forum/19621.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona westinhoblaugrana
2009-01-06 23:54
Durefelt

Tack så mycket. Arsenalsupportern som var här tidigare skötte sig utomordentligt, det var däremot en Unitedsupporter som betedde sig lite barnsligt.

En gång barca alltid barca!

Nej, Kun spelade inte. Tror han var sjuk idag.
Barcelona VizzlA
2009-01-06 23:54
Kun spelade inte (tro han hade feber elr liknande)..

En gång barca Al(+L)tid barca!

vill bara notera att altid stavas alltid tänkte bara såru vet ;P
Barcelona En Gång Barca Altid Barca!
2009-01-06 23:51
Såg bara lite av matchen , digital boxen fungerade inte korrekt igen :(
Men , spelade Kun?

iVisca el Barca y el catalunya!
Barcelona VizzlA
2009-01-06 23:47
Ville bara säga att messi gått om etoo i den intärna ligan (cdr, la liga, cl) 19mål före etoos 18, men eto´o är våran skytteliga ledare :P (15)..fantastisk, och messi har gjort 9 assist btw..

MessssiiTheOne!
2009-01-06 23:45
upss trodde de va matchen idag haha
Barcelona Durefelt
Bry er inte om tröjan.. gratulerar bara till ert makalösa spel just nu och de fina resultaten :)

Hejar på Arsenal och skäms om några supportrar till oss är här och skämmer ut oss.. som vanligt är det bara en liten och töntig klick! Tjaa
MessssiiTheOne!
Grabbar rätt på tippningen fick jag :) men såg inte matchen ikväll vart kan man få se de startelvorna från lagen ?
Barcelona Okkapokka.
2009-01-06 23:44
Bra matchrapport av Atletí-red faktiskt. Kudos!
Barcelona westinhoblaugrana
2009-01-06 23:42

Alla är så otroligt avundsjuka på Barcelona nu.
Messi är med hästlängder världens bästa spelare.
Barcelona är med hästlängder världens bästa lag.
Barcelona spelar den finaste fotbollen, vi gör flest mål och vi släpper in minst mål.

Barcelona DOMINERAR i Europa och vissa fjortisfans som t.ex. R.Q#27 kommer hit och slänger ut sin ilska/avundsjuka på oss.

Snälla, spärra dessa fjortisar innan de skapar en barnslig diskussion som Ronaldo vs Messi. Sjunk inte till den nivån.
Barcelona Okkapokka.
2009-01-06 23:32
Arsenal_

Klandra inte dig själv. Du hjälpte oss med den här fanboyen och sparade vår tid lite. Vi två spelar ändå trots allt den vackraste fotbollen ;)

bajselona

Varför skriver du ens här får jag fråga? Säger du att du hejar på Barcelona nu ljuger du något enormt för dig själv och för oss alla andra.
Canaletes
2009-01-06 23:24
Okkapokka

Nu madrid fan med bajselona :P haha
Barcelona En Gång Barca Altid Barca!
2009-01-06 23:24
Okkapokka
Hahaha håller med dej :P
Och allt detta händer på grund av att våran kära L.Messi gjorde 3 mål mot ATM :P
Barcelona Barcadinho.
2009-01-06 23:23
Några extra ord om matchen innan jag lägger mig (ska till jobbet imorgon bitti).

Den här matchen är ett till exempel på en stark lag moral och stabilitet.

Hur kände ni när Atletico reducerade till 1-2?
Hade ni inte tankar som ojojoj, bara att de inte kvitterar nu?

Jag var hel säker på en otrolig press från Atletico för att försöka kvittera. Men istället för panik så spelar Barca lugnt och fint och fortsätter rulla bollen och fortsätter utklassa madridare och får istället ett tredje mål.

Kommer ni ihåg och det gick till efter kvitteringen förra säsongen?
Barca ledde matchen med Ronaldinhos vackra cykelspark, men efter kvitteringen så var det en total kollaps och vi förlorade 4-2.

Barca 08/09 ser betydligt starkare och stabilare ut när det gäller mentalt styrka.
Vi ger inte upp och vänder matcher och vi får inte panik efter en reducering.

Det bäddar gott för en fortsatt härlig säsong.

(god natt)
Arsenal_
Okkapokka.//

Jag vet, jag hade tyckt det var komiskt med, jag brukar inte bråka men denna kille är lite speciell.

Jag ber om ursäkt för att vi smutsar ner forumet med våra inlägg som inte handlar om Barca LÄNGRE.

Ska använda PM-funktionen så ni slipper det.

Tack och hej!
bajselona
RQ#27 / måste hålla me dej, messi hade fått lite stryck i PL, mycket tuffare i england än i spanien. PS. Ronaldo vann minst 4 titlar förra säsongen bl.a 2 stora CL, Ligan, klubblagsfinal och PL-cupen. Vilket jag inte e tror messi o vi vinner så många titlar. CL tror jag hamnar hos Roma med tanke på deras fantastiska pubilk i ROMA ROMA ROMA, o att finalen spelas på deras hemmaplan. ir så tror jag att Bayer Munchen vinner CL i år.
Barcelona Okkapokka.
2009-01-06 23:21
Ganska komiskt ändå hur ett Arsenal fans och ett "United fans" kommer in och bråkar. :D
Arsenal_
2009-01-06 23:19
Ok HORsenal visar hur mogen du är som person. (Jättefyndigt förresten, grattis)

Tack, jag är säker på att vi kommer 4. Jag älskar Arsenal även om de kommer fyra. Först höll du på Inter och nu Man U så dig vet jag inte vad jag ska kalla.

Jag sa inte att jag inte sett värre tacklingar. Du sa att att tacklingen var PL-klass(!) det är en skillnad. Du menar att det förekommer sådana tacklingar i varje match.

Föddes jag igår så är jag jävligt nöjd med att knäcka en 19-åring som du. Frågan är hur det känns för dig?
Canaletes
2009-01-06 23:13
Bilderna och målen från kvällens match!

http://www.rojadirecta.com/foros/viewtopic.php?t=55323
Barcelona De Goda
2009-01-06 23:12
Är det någon som har koll på vilka lag som är kvar i cupen? Och vilka kan vi eventuellt möta vid avancemang?
Barcelona Srbija91
Bernie

Håller helt med dig, vissa inlägg här är helt onödiga.
R.Q#27
Arsenal_ (HORsenal)
Är det någon som är dum så är det DU!.
Hur kan du säga att det inte finns värre tacklingar än den jag skicka. Kollar du på fotbolls ens?

Så du menar att Chelsea tackling på Messi är den värsta du sett? Haha, när föddes du, igår eller? Det skulle inte förvåna mig ett dugg.

Förresten: Lycka till i krigandet med Aston Villa om fjärde platsen.

Skärpning! Här diskuterar vi Barcelona, ditt forumkrigande får du sköta någon annstans./ Red
Canaletes
2009-01-06 23:11
Sergio the machine

Skit bra sagt!
Diskussion löst! CASE CLOSED!
Barcelona De Goda
2009-01-06 23:09
Jag har ingen lust att suga. Nu känner jag mig provocerad, kan inte de ansvariga för sidan spärra agigatorn?
Real Madrid Sergio the machine
2009-01-06 23:08
Messi skulle inte bara klara av premier leauge han skulle käka upp deras backar. Alla som spelat i premier leauge kommer till la liga har de svårt de går fortare här spelarna är skickligare. Tänk er messi mot pogatetz ahh messi kommer ha de svårt de kommer sparka på hans ben tills de får ner han men han skulle runa dom 10 av 10. Alla skickliga la liga spelare håller premier leauge klass alla.
Real Madrid Sergio the machine
2009-01-06 23:08
Messi skulle inte bara klara av premier leauge han skulle käka upp deras backar. Alla som spelat i premier leauge kommer till la liga har de svårt de går fortare här spelarna är skickligare. Tänk er messi mot pogatetz ahh messi kommer ha de svårt de kommer sparka på hans ben tills de får ner han men han skulle runa dom 10 av 10. Alla skickliga la liga spelare håller premier leauge klass alla.
Canaletes
2009-01-06 23:07
R.Q#27

Han säger olika saker varje månad. DIVA
Gå nån annanstans o diskutera om Ronaldo.. Puertan passar perfekt! ;)
Arsenal_
2009-01-06 23:05
Walcott blev skadad under landslagsträning och spelade förra året och innan han blev skadad i år.

"Inte ens premier leauge klass"

Asså trodde inte jag skulle säga så här på ett forum men du har fan inte många rätt i huvet.

Du idiotförklarar bara dig själv med dina inlägg.

Och varför nämnde du inget om Ashley Young som gör succé i Aston Villa.

Och Robinho som inte skulle göra bra ifrån sig i PL hur går det för honom? Jo, han är nästan den enda som presterat i City..

Vad ska du skylla på i nästa inlägg, det är frågan!

R.Q#27
2009-01-06 23:04
Ämne: Ämne: De Goda....
Sug på denna.

"Jag är lycklig i United"
"Den som säger något sådant är en lögnare eftersom jag trivs i klubben och vill stanna här. Jag känner mig hemma här. Jag mår bra här.

Barcelona Ciao-V
2009-01-06 23:03
Ämne: Ciao-V

Jo men för....
Rätt men den gången räknas inte.
Se Canaletes svar nedan.
Canaletes
2009-01-06 23:02
Jag tror helt ärligt att Messi skulle klara sig bättre i PL.

Kolla bara på Torres som efter sin första säsong slår rekord. Robinho som är spinkis klarar sig rätt bra. Henry bombade ju in mål med Arsenal...
Torres och Henry hade/har ju svårare att göra mål i La Liga.

Det där med Chelsea är ju annorlunda eftersom det var CL, då matcherna blir tuffare. tänk lite...
Annons: