/spanien/barcelona/forum/1962.aspx/spanien/barcelona/forum/1962.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona the cameroonians
2015-09-29 16:51
Apropå konstiga beteenden... Tévez: "I had to call a friend in Buenos Aires, to order a pizza for me in Manchester because I didn't speak English."
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelona 1899
2015-09-29 16:44
Och här är något som är ÄNNU mer puckat.

Jag ser folk som köper biljetter till matchen idag mot Real Madrid för 3-5.000kr styck! Alltså, vad fan? För 5.000kr kan jag flyga till Barcelona eller Madrid två gånger tur och retur + matchbiljetter + billigt hotell.

Jag förstår inte hur dumma i huvudet folk är, de finns inga gränser.
Barcelona Barcelona 1899
2015-09-29 16:36
Haha, är folk dumma i huvudet? Trots 11 år så bör man ju fatta bättre. "Lukas Ronge och Loke Sahlin Brandhammar, båda 11 år, var också smått besvikna. De hade tagit ledigt från skolan för det här, men blev blåsta både ute vid flygplatsen och vid hotellet. – Jag hade hoppats på en selfie med Ronaldo, säger Lukas."
2015-09-29 16:00
Förra länken funkade inte, den här gör det däremot :-)
Barcelona neymar JR
2015-09-29 15:25
The camerooninas Ja och jag vet inte varför, han har ju blivit bestulen på pengar vid deras affärer haha!
2015-09-29 15:03
Barcelonas startelva i Uefa Youth League mot Leverkusen;

1. Cases

2. Dani Morer
3. Juanma García
23 Montes
5 Cucurella

8. Carbonell
10.Aleñá
16. Busquets

9. Marc Rio
17. Blanco
19. Carles Pérez

Avspark 16.00, stream i länktips. Finns även Sopcast/Acestream på rojadirecta.me
2015-09-29 14:44
@neymar JR:

Eller hur! Det gör det nästan mer... sant... :-)

I princip blir det en björntjänst eftersom den "nyheten" nu får dubbelt så många klick.

Men det är klart att de Laurentiis vill upprätthålla en god relation med Real Madrid i synnerhet så att han kan fortsätta köpa rejects till överpris.
Flavía
2015-09-29 14:38
neymar JR

Står i pressmeddelandet att Higge själv även har dementerat uppgifterna.
Barcelona neymar JR
2015-09-29 14:28
Inte för att vara den men ganska komiskt att det är Napoli som ska dementera uppgifterna och inte Higge själv ?!
Barcelona Barcelonistas
2015-09-29 14:09
Yellow Cake - Lord Munir El Haddadi tycker jag ska ta över Messis roll ikväll.
Barcelona Yellow cake
2015-09-29 14:03
vem vill ni se "ersätta" Messi ikväll? Jag började spåna på att byta uppställning, men jag tror det bästa är att köra ordinarie startelva och t.e.x spela med Sandro på Messis position
Barcelona Barcelonistas
2015-09-29 13:54
Min granne är katalan han har en 10-15 meter lång flaggstång och idag har han hissat upp den fina gul röda flaggan under denna soliga dag. Han håller dessutom på Barca. Han har en Barca Flagga också och den hissar han alltid upp när vi vinner Cl. Han har hissat upp den flaggan mer än vad Real vunnit titlar. Säger ganska mycket
Flavía
2015-09-29 13:37
@the cameroonians:
Inte för att vara den, men Napoli och anfallaren själva säger att interjvun med tidningen "Don Balon" aldrig har ägt rum.
Flavía
2015-09-29 13:23
Efter 8 matcher (0 mål och 0 assists) och blivit stundtals utbuad av Fluminense-supportrarna, så har Ronaldinho lämnat klubben. Skall tillägga att de låg 4:a i ligatabellen när brassen kom och nu ligger Fluminense på 12:e plats.

Älskar R10 men det är dags för honom att lägga skorna på hyllan.

Barcelona enkos
2015-09-29 13:11
@Flavía:

Är det inte diskriminering och olagligt mot en spelare? Valdes kan kanske stämma klubben
Barcelona Barca4life98
2015-09-29 12:37
neymar JR Har Denis varit dålig i Villarreal? Har inte kollat på deras matcher.
Barcelona neymar JR
2015-09-29 12:36
Messi/Ronaldo och Maldini!
Barcelona Liunil Masse
2015-09-29 12:34
@neymar JR:

Hur ser din topp 3 lista ut?
Barcelona OnlyBarca
2015-09-29 12:31
Riktig bra artikel på La Ligabloggen om begreppet més que un club. Det är många som inte riktigt förstår vad det egentligen står för och dess historia.

Kan varmt rekommendera att läsa!
Flavía
2015-09-29 12:28
Tydligen har LvG sett till att Victor Valdes inte får träna med sina lagkamrater utan endast på egen hand med ungdomstränare. Om A-laget tränar morgon, så tränar Valdes eftermiddagspass och vice versa. Sägs även att LvG och Valdes inte har pratat med varandra sedan i somras.

Riktigt tråkigt att det har blivit så för Valdes del.
Barcelona neymar JR
2015-09-29 12:24
Har läckt ut en video från franska lagets träning 98 innan VM-finalen angående hur dom ska stoppa Ronaldo Det är inga små försvarare direkt, och anledningen till att dom ens kom till finalen var defensiven. Men satan vad livrädd dom var för Ronaldo Top 3 genomtiderna! Odiskutabelt!!!!
Barcelona Liunil Masse
2015-09-29 12:02
@the cameroonians:

Douglas och Gumbau i en startelva, kan det bli bättre? Möjligtvis Bendtner också men då hade jorden exploderat. Tre aliens på en fotbollsmatch är för mycket.
Flavía
2015-09-29 11:45
@Junta Dimision:
Att spelarna saknas, försvarar fortfarande inte faktumet att Pogbas egna insatser har varit dåliga. Sedan köper inte jag att Turin-lagets historiskt usla säsongstart beror på spelartapp, finns andra lag som också sålt startspelare och ändå ligger flera poäng före Juve. Vad gällande Pogbas tidigare säsonger i Juve-tröjan, så har dessa varit bra men han har lyckats göra fina insatser med Pirlo och Vidal som lekkamrater. Och dessa 6 ligaomgångarna, visar att fransmannen än så länge inte kan prestera utan duon.
Barcelona enkos
2015-09-29 11:11
@neymar JR:

Den enda jag tror på av de som du räknat upp är Halilovic, att han har bra chans att en dag spela sig upp i a laget.. de andra kommer vi tyvärr inte se mer i a laget eller Barca överhuvudtaget. .
PS. Deulofeu, trots två assist så slarvade han årets kontring på övertid när han och 3 Everton spelare kom mot en ensam WBA spelaren... Denis Suarez 4äcker helt enkelt inte till ens i LA ligans mittenlag. . Adama kan jag inte uttala mig då jag har ingen koll på honom men känslan säger att han inte kommer att lyckas bli en stor stjärna som man tror. ..
2015-09-29 11:10
Alba är kvitt nackskadan och därmed tillgänglig för spel ikväll.

Douglas är med i truppen på Adrianos bekostnad. Gumbau självklart också med.
Barcelona Liunil Masse
2015-09-29 10:09
Vad har Barca gjort Fifa för att de vill med alla medel förgöra oss? Fan har den korrupta organisationen emot oss egentligen? Helt jävla sjukt.
Barcelona neymar JR
2015-09-29 09:26
Snappade upp ett rykte att FIFA nekar registreringen av arda samt att dom pushar på rfef att ändra om regeln Dessa människor styr fotbollen! Korrupta, maktgalna och 0 koll på fotbollen
Barcelona neymar JR
2015-09-29 09:24
Deulofeu med en bra match igår, kanske var det bättre att sälja honom än att låna ut honom. Nu har han fått en ärlig chans att få en plats Vad jag har läst så finna det en buyback på honom med. Men det är mycket som ska ske innan jag ska vilja ha tillbaka honom Halilovic fortsätter styra i gijon och få 90 minuter Adama fick hoppa in efter skadan och direkt blev det fart på afton villa Denis däremot verkar redan ha tankarna hos Barcelona. Något säger mig att vi tar tillbaka honom redan i januari
Barcelona Socrates
2015-09-29 09:09
@the cameroonians:

4-4-2 är faktiskt inte så obeprövat. Barca har framför allt i tuffare matcher, när de behövt spela lite mer organiserat lägre försvarsspel, konsekvent spelat 4-4-2 där Neymar har fallit ner på sin kant och Rakitic har blivit högermittfältare. Kanske att det denna gång offensivt blir tre stycken mittfältare framför Busquets, där Raktitic och S. Roberto kliver inte. Defensivt kan det säkert vara 4-4-2, om nu uppställningen skulle vara den som skrivs av Radio Catalunya.
Flavía
2015-09-29 07:42
Mascherano är åtalad för skattebedrägeri...........
Annons: