/spanien/barcelona/forum/19613.aspx/spanien/barcelona/forum/19613.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Para Siempre
2009-01-09 15:14
Jag tycker detsamma! 2pac är rap, den är död utan han..
Barcelona Dizzy
2009-01-09 15:13
Para Siempre

Abidal har bra musik smak!

Visca Abidal
Barcelona Para Siempre
2009-01-09 15:10
vad är det roliga med att abidal lyssnar på 2pac?
Barcelona nemo
2009-01-09 14:53
Napao; Tänkte inte på det då jag köpte mycket annat också.

Kan ej beställa från den officiella shopen då mitt visa kort inte accepterar transaktionen och jag har ingen i närheten som kan betala med kort.
xavi88
2009-01-09 14:51
abidal

2pac HAHAAHHAAHHAHAHAHAHA
jacooob
2009-01-09 14:50
Mojito

Jag ska också på matchen mot sevilla :D
Barcelona Napao
2009-01-09 14:49
Ämne: Hejsan!

Jag köpt....Varför köpte du inte båda då du var i Barcelona?
och varför inte köpa på Barcelonas sida?
Barcelona Dizzy
2009-01-09 14:21
En intervju med vad spelarna brukar lyssna på för musik inför match. Abidal har den bästa haha.
Barcelona Klint
2009-01-09 13:20
Jag gillar alla gästkrönikor som strömmar in. Väldigt innovativa. Kul läsning helt enkelt.
Barca08
2009-01-09 12:48
bilder på barca spelare, när de besöker sjuka barn.
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 11:27
I övrigt tycker jag att Oha789's jämförelse mellan Bruce Lee/Jackie Chan och Ronaldinho/Messi låter logisk. Väntar med spänning på krönikan..
Barcelona el Flaco
2009-01-09 11:26
Valdebabas/

Du gick verkligen på djupet i den Jet Li/Robben/Van Damme metaforen.
Barcelona Barcelonista! :D
2009-01-09 11:22
Ska jag skratta ? ha.ha.ha

eller var du seriös ? hahahhha nu gick det mkt lättare att skratta
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 11:18
Barcelona Mojito
2009-01-09 10:53
Oha789

Glöm inte liknelsen mellan Robben och Jet Li i din krönika.
Jet Li vill gärna efterträda Jackie Chan som den stora stjärnan, men har inte samma härliga personlighet och begåvning, precis som med Robben och Messi ;-)

Om Valdebebas, maräng, läser detta så är det återigen lite ironi med i bilden...
Barcelona Mojito
2009-01-09 10:14
Kunde inte hålla mig längre så idag bokade jag en resa till Barcelona 21-23 april för att se matchen mot Sevilla.

Är det fler som är inne på samma linje kan ni ju höra av er via PM. Vore kul med "rätt" sällskap, och då menar jag fler culés.
Jag åker från Arlanda.
Biljetter till matchen köper jag på plats.
Barcelona Culéé
2009-01-09 07:38
Koeman!!

Jag har gnällt på det jag med.
Kanske du har tiden att skriva?
jag har däremot skola så ciaao!
Barcelona Barca o Mort!
2009-01-09 06:38
Koeman!!

Föreslår att du skriver och skickar in dem till Red. om du vill ha dem dit. Redaktionen har det ganska tufft som det är redan.
Barcelona Oha789
2009-01-09 06:11
Det var i sommras jag skrev min första krönika och jag tycker den var helt okey, men kunde ha blivit bättre, som sakt jag är amatör och jobbar mig upp men tycker ändå att det är kul att skriva krönikör...

jag håller nu på att skriva en krönika då jag inte kan vänta med att säga det!:d

Det är en krönika som handlar om Ronaldinho och Messi..
Deras liv påminer mig väldig mycket om Bruce Lee o Jackie Chan.

Då både dom två karate killarna visat stor underhållning.. då vi börjar med Bruce Lee och när han dör så kommer en ny underhållare.. :d

Exakt så tycker jag att Messi och Ronaldinho har gjort..

vi blev alldelse för bortskämda med Ronaldonhos trix och fix på plan och kunde aldrig äns i drömarna tro om nån kunde ta hans plats i fotboll.. Så enkelt kan jag säga att Bruce Lee ( Ronaldinho) bästa tid i fotboll är över.

Men det tog inte långt tid innan Jacki Chan (Lionel Messi)kom till fotbollen.

Hoppas ni förstår mig om inte så vänta till jag skrivit klar min krönika :D

Barcelona Koeman!!
2009-01-09 02:53
Jag ser fortfarande inte Deco eller ronaldinho på ELS CRACKS sidan. Dags att lägga in dem eftersom dem har gjort så mkt för klubben.
Barcelona Barcelonito
2009-01-09 02:20
Vart står det att Marquez är avstängd? Han deltog inte i cupmatchen mot Atletico och i Spanien gäller avstängningar i både ligan och cupen. Så om han hade samlat på sig 5 kort senast i ligan mot Mallorca så var han avstängd mot Atletico och inte Osasuna.
Barcelona petersays
2009-01-09 00:51
Det är väl inte omöjligt att vi får starta med Alves-Caceres-Pique-Sylvinho igen. Abidal och Puyol är väl tveksamma och Marquez avstängd eller skadad.

Edit: Såg nu att Puyol var tillbaka. Men varifrån fick vi att Abidal och Vazques var tveksamma? JAg lyssnar bara på vad ni skrivit tidigare utan att källforska själv : P
Barcelona Klint
2009-01-09 00:24
Pinsamt så bra koll man har. Då skiter vi i den analysen och säger Puyol i mitten med gamlingen till vänster istället =).
Barcelona el Flaco
2009-01-09 00:21
Klint/

Marquez är avstängd.
Barcelona tarrak
2009-01-09 00:11
Mars är väl den bästa prognosen, det finns mycket som pekar på april och när prognosen ligger så långt fram i tiden, samtidigt som comebacken hela tiden skjuts upp, finns det nog risk att det blir än senare. Då han haft problem i knät tidigare skulle det inte förvåna mig om skadan är karriärshotande. Oavsett, så har du rätt i att hans speltid lär bli begränsad. Det är bara att hoppas på fortsatta framgångar, så att vi inte behöver gå för max i ligaavslutningen.
Barcelona Klint
2009-01-09 00:10
Tveksamt om Milito lirar denna säsong över huvud taget. Första rapporterna sa december, andra sa februari och nu är det alltså mars som gäller. För övrigt. Är Milito registrerad för Champions League spel? Har för mig att han är det.

Om vi blickar mot helgens match. Vem kommer lira till vänster om nu inte Abidal kan spela, Cáceres eller Sylvinho? Svaret tror jag är Puyol. El Capitan till vänster, Márquez & Piqué i mitten ackompanjerade av Dani Alves till höger.
Barcelona el Flaco
2009-01-09 00:03
tarrak/

Jag läste att han kanske är komplett rehabiliterad runt mars månad. Men jag tror nog han inte lär få spela mycket under våren med tanke på att det är slutspurten och Pep kommer använda sig av de spelarna som är i matchtempo.
Barcelona tarrak
2009-01-08 23:57
el Flaco

Jag förstår dig. Det är inte lätt att välja bort en spelare man verkligen gillar, för en spelare som Henrique, som man knappt sett spela och inte ens har debuterat för klubben. Men som du säger så har vi ingen anledning att misstro Peps omdöme, så han kommer säkert fram till en smart lösning. Det är trots allt mer än ett halvår tills transferfönstret öppnar. Frågan är om Gaby hinner komma tillbaka till spel, innan dess?
Barcelona el Flaco
2009-01-08 23:48
tarrak/

Jag måste faktiskt välja att avstå att svara på den frågan eftersom jag inte sitter inne med svaret. När det gäller Milito känner jag att det är mer av känslomässiga skäl än något annat som gör att jag vill att han ska fortsätta eftersom jag (precis som du) finner honom sympatisk. Men jag vet inte som sagt. Jag hoppas bara att Pep och Txiki vet hur laget ska se ut inför nästa säsong.
Barcelona nemo
2009-01-08 23:39
Hejsan!

Jag köpte en hemmatröja nere i Barcelona i somras men är nu sugen på att även köpa en bortatröja. Någon som vet om supporterspalace säljer äkta tröjor? Länktips.
Annons: