/spanien/barcelona/forum/19606.aspx/spanien/barcelona/forum/19606.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
2009-01-09 23:12
Någon "preliminär startelva" har väl inte barca haft på år och dagar...
Barcelona Culéé
2009-01-09 23:01
Kommer vi gå in i matchen med ett "B-betonat" lag eller har nån fått den preliminära startelvan?

* Tog en tupplur för 4 timmar sen och när ja stack så diskuterade ni om Robben-Messi, och så fortfarande så gör ni det.
Lägg ner nu och koncentera på matchen.
Barcelona Rambla
2009-01-09 22:30
Ämne: spanna in Messi och ....
Samma reklam, eller snarare sagt om samma produkt gjorde Robinho och Messi reklam om den förra säsongen. Även i denna reklam så nämner Villa och Messi sina mammor när de berättar om hur de ätit det där sen de var små.
Villa_Silva
2009-01-09 21:42
spanna in Messi och Villas reklam. Ganska coolt att se just dem två göra reklam tillsammans.
Barcelona Joanilson
2009-01-09 21:30
Ride_The_Big_One(6)

för att det är det man gör på ett forum, diskuterar, eller är det nåt jag missat. men jag kan hålla med om att just den här diskutionen har fått en att tappa hjärnceller även om den från början kunde vara hyfsat intressant.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-01-09 21:25
Mina damer och herrar av olika fans slag, man tappar hjärnceller utav sånna här diskussioner.

Båda presterar för sina lag so why the f**** are we having this conversasion?

Barcelona el Flaco
2009-01-09 21:23
¤Läser Barcadinhos inlägg, nickar instämande och lämnar forumet.
Barcelona FC-Barcelona
2009-01-09 21:23
Valdebas

Vad har du och säg emot Messi när han snurrade upp Juventus?Chelsea?Man U?Sevilla?Atletico Madrid?Valencia? och till sisst min Favorit REAL MADRID :D, snälla ge oss en match där flint robberto dominerar i dem stora macher!
Barcelona Barcadinho.
2009-01-09 21:17
Jag gillar inte att sätta mig i såna diskussioner (jag är för gammal för sånt),
men jag ser att massa med inlägg handlar om det som jag skriver några ord.

Robben är bättre än Messi bara och endast bara om man är en maräng.
Fråga ni alla andra fotbollsfans i världen, så kan jag lova er att förkrossade majoritet skulle säga Messi.

Det är inte bara en förolämpning mot culés runt om i världen, utan en förolämpning för fotbollen. Messi är en spelare som lockar miljoner människors ögon. En artist som man sällan åskådar.

Och vad har Robben gjort som är så speciellt i Chelsea?
Snälla, han var lika mycket skadad som på plan och han var inte alls så dominant i laget.
Han var bland många andra duktiga, men inte utöver de andra. Han var knappt något stort namn bland unga fans runt om i världen. De flesta visste inte alls vem han var, och många idag vet inte heller vem han är. Det fanns andra spelare i Chelsea då som lockade mer fokus än honom.

Robben är väldigt duktig, men inte ett spelgeni.
Fråga andra på din skola Valdebebas och se vad du får för svar.

Sen Guti - visst har han varit länge och hade bra perioder och mindre bra. Och samma sak med Xavi. Han har haft bra perioder och mindre bra.

Men en fråga –
hur kan du förklara att han har spelat bara 9 matcher i landslaget och Xavi 66?

Och båda har börjat spela i landslaget ungefär samtidigt (99-00) och har haft tre förbundskaptener under tiden.

Är det på grund av att de här tränaren gillar mer Barca än Real,
eller beror det på kvalitet?

Mojito/
Tack för en bra krönika.

(ha en bra kväll)
Barcelona Barca o Mort!
2009-01-09 21:16
Tagga ner alla nu, var mera fredliga av er :D
Barcelona Ciao-V
2009-01-09 21:15
Tycker att det är lite konstigt att ingen har ännu noterat i forumet att Xavi har utsetts till världens bästa "playmaker", spelfördelare. Gäller för år 2008.

Utmärkelsen har delats ut av IFFHS.
Eller har jag missat det?
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 21:00
Joanilson

Jag med, poängen är dock att han jiddrar, känns så meningslöst bara.
Barcelona Jay-z
2009-01-09 20:58
el Flaco //

De går inte att göra de efteråt försökte men ville inte öppna ett nytt fönster.
Barcelona Joanilson
2009-01-09 20:57
väldigt meningslöst att tjafsa om vart nån skrivit vad, tycker jag
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 20:54
Jag sade inte att han skrivit det, jag sa att någon hade skrivit det, härinne.
sebbaa
2009-01-09 20:53
SOCIDELFCB säger han skrivit

"Att jämföra Messi med Robinho är som att jämföra Casillas med Valdes.Det var förra året" i puertan, och blivit bannad för detta, sedan svarar du att du är säker på han skrev det här inne?

Ja fattar inte vad har tagit dig åt? Du citerade honom, och säger han skrivit det här, medan han själv säger sig blivit portad från puertan då han skrev så där inne.

End of conversation.
--------------------------

Bojan från start mot Osasuna, skulle man våga hoppas på det?
Barcelona Joanilson
2009-01-09 20:50
det roliga med din film Jay-z är att Gudjohnsen springer fram och anklagar sin nuvarande lagkamrat för filmning eller liknande. det var ju inte så konstigt då men det ser lite roligt ut tycker jag iallafall
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 20:50
Jay-z

Haha, låter suveränt, forsätt kolla på den!

Jag trodde ni härinne tyckte Messis status i förhållande till Robben var så självklar att man inte ens behövde tala om hur grymt mycket bättre han är.

el Flaco

Går inte att redigera länktips.
Barcelona el Flaco
2009-01-09 20:49
Jay-z/

Redigera ditt inlägg, det sabbar forumet. Posta länken i länktips.
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 20:47
seebbaa

Jag skrev ju från början ett inlägg där jag citerade en som skrivit härinne, och då kommer du och ska göra lustig över det något jag inte antytt. Nog om det, var det något mer du vill tillägga så ta det via pm.
Barcelona SOCIDELFCB
2009-01-09 20:44
Ämne: seebbaa

Om du föl....
Jag är bombsäker att jag skrev det på puertan. jag behöver inte hitta på, det var inte så att jag knäckte Da vince koden.
sebbaa
2009-01-09 20:39
Men han sa ju att han hade blivit bannad då han skrev det ifjol? Nåväl, om jag stör dig så hårt så är väl detta forum för litet för oss? Sade ja ens nångång att du hittade på något?

Kolla i länktipset and it all hopefully makes sense to you.
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 20:34
seebbaa

Om du följde hela korrespondensen så ser du att jag skrev från första början att jag sett någon skriva det härinne, sedan säger han att det var han som skrev det fast inne på Puertan. Dock minns jag väl att jag läst det här.

Vad skulle jag ha för anledning från första början att hitta på att någon skrivit det härinne? Herregud, du är bara för mycket grabben.
Barcelona Joanilson
2009-01-09 20:23
hehe jag vill be om ursäkt för mitt tidigare inlägg. det var en jävligt dum fråga:D:D:D:D
Barcelona SOCIDELFCB
2009-01-09 20:21
Ämne: Ämne: Ämne....
Nej mannen det var på puerta,jag hade inte samma nick som jag har nu.
sebbaa
2009-01-09 20:20
Så han skrev här och blev bannad från puertan för detta?
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 20:18
Ämne: Ämne: Barca o....
Jag vill minnas att det skrevs härinne.
Barcelona SOCIDELFCB
2009-01-09 20:16
Ämne: SOCIDELFCB

vad sk....
Att jämföra Messi med Robinho är som att jämföra Casillas med Valdes.Det var förra året
Barcelona Lujàn
2009-01-09 20:14
Puyol kom inte till vår klubb förrän han var sjutton år. Då spelade han som högerback. Från början var han målvakt i klubben där han kommer från men bytte position till anfallare efter att ha fått problem med axlarna.
Barcelona Joanilson
2009-01-09 20:13
SOCIDELFCB

vad skrev du då ungefär? (bara nyfiken, om du har lust att berrätta det:D)
Annons: