/spanien/barcelona/forum/19596.aspx/spanien/barcelona/forum/19596.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Srbija91
2009-01-06 22:23
Xavi O Iniesta=bäst

Hur seriösa är dina inlägg igentligen? Är du ens 7 år gammal?
Barcelona Barca 4 ever
2009-01-06 22:22
Canaletes

Håller med. Förra sommaren satt jag tom och kollade på matcher på fifa 08, lite skumt kanske. Men Barca är barca.
Arsenal_
Ok, de flesta verkar välkomna andra fans så varför inte :)

Jag har funderat på en sak. Messi är 21 år och vinner antagligen ligan i år och CL finns det en stor chans till.

Han har vunnit OS. Argentina är alltid favoriter i VM

Om vi säger att när messi är 23-24 och redan har vunnit allt tror ni det finns någon chans att han blir mätt och blir sämre pga av brist på motivation?

Canaletes
R.Q#27

Man måste inte vinna titlar för att bli världens bästa. Guldbollen är bara ett bekräftelse till den som vunnit CL eller ligan + gjort en mycket bra säsong.

Alla vet redan att Messi är bäst i hela universum alla alla galaxer, solsystemer som finns där ute. han är fan bättre än alla aliens med mera...
Barcelona tarrak
Fantastisk match av Barcelona och kanske säsongens största överraskning av ett lag som aldrig slutar imponera. Var fullt inställd på en förlust och hoppades att det inte skulle rinna iväg, men Barcelonas reserver ägde matchen från första minut. Utöver de självskrivna namnen som Messi och Alves, tycker jag att Pinto och Busquets imponenerar. Förlåt Pep, jag skall aldrig mer tvivla!

Och när ni ändå håller på, vem bryr sig om guldbollar och annat trams?
Villarreal Grande Messi!
Varför vill folk ha Aguero?? Förstår int det. Vi behöver honom inte.

Sen håller jag med där Rambla. Det är en riktigt ful stämpling på Bojan av Perea. Och det var inte den enda fula grejen av Atletico ikväll. En riktig grismatch rent utsagt. Mycket beroende på att dom är flera fleeera klasser sämre än Barca och hänger helt enkelt inte med.

Men mycket skön vinst. Och riktigt synd att Messi inte fick satt sitt solo nummer som han avslutade i ribban. Tänk om den hade gått in.. Hehe, vilket drömmål. Överstegaren på Pernia är helt underbar :)
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-01-06 22:21
Jo de finns en spelare som är bättre än messi.
jag hahahahhahah driver;) jag är inte i närheten av messi men kanske bara kanske så kan jag bli 1/4 så bra som messi;)
Canaletes
2009-01-06 22:19
asså seriöst. Jag har blivit mer beroende varje vecka att kolla på Barca. Kan inte hålla mig till ligan nu i helgen.

Förut orkade jag vänta, men nu fan orkar man inte vänta 1 vecka hela tiden. När sommaren kommer.. ouff :(
Barcelona LaBarca
2009-01-06 22:18
R.Q#27

Vi kan väl lika gärna ta och Jämföra Messi med Quaresma. Vilken succevärvning Inter gjorde med att köpa honom haha. har han ens lagt nått mål än? Messi är bäst Oavsett vad! Med eller utan titlar så är ingen bättre.
Barcelona Kim
R.Q#27

Du ville inte provocera, men vad menade du med meningen när vann ni en stor titel sist egentligen?
Barcelona Marc
Jag vill citera Simon Bank:

"Det går inte att komma upp på Messi's nivå utan att bryta mot lagen."
Barcelona BlueRed.
R.Q#27

Så dem som delar ut guldbollen och alla andra individuella priser, har alltid rätt? Där har du fel. Guldboll eller ej, Messi är nu överlägsen.
Barcelona Gaucho!
J.J

Jag sa att messi var världens bästa fotbollsspelare men enligt "R.Q#27" så var man tvungen att vinna en titel för att vara det. Därför jag börja snacka om OS-guldet :)
R.Q#27: KAKA vann för att han gjorde 10 mål i cl.
han lekte me united i semifinalen så kaka var bättre än c.ronaldo de året.
Visst man måste vinna titlar de är klart men just nu är messi 100000000000000000000 gånger bättre än c.ronaldo så är de bara.
MVH XAVI Y INIESTA
Barcelona Gaucho!
2009-01-06 22:17
Hetfield

Jo men varför köpa en central-anfallare och sätta honom på en kant? då hade David Silva varit ett bättre alternativ enligt mig :)
Barcelona J.J
2009-01-06 22:17
Ämne: Gaucho // "Mess....
Är det laget eller spelaren som är den bästa spelaren?
Messi är bäst och så även Barca just nu!
Barcelona Ciao-V
2009-01-06 22:16
Gaucho:
"För dyrt att köpa en spelare av hans kaliber för att ha honom på bänken".
Klockrent....Jag bugar!
Barcelona Gaucho!
2009-01-06 22:16
R.Q#27

Du sa att man var tvungen att vinna något för att bli världens bästa fotbollsspelare. För mig är OS-Guld en titel, inte lika stor som CL eller ligaguld men fortfarande en titel.
Barcelona taysinho
2009-01-06 22:15
Just nu är Messi bäst i världen de är inget snack om saken.
Barcelona Hetfield
2009-01-06 22:15
Gaucho

Tror inte att det blir alltför mycket bänk för Aguero, vi kan räkna med att Henry sticker , så öppnar väl en lucka för honom

Aguero-eto'o-messi
Barcelona Yaya Touré #24
2009-01-06 22:14
skönt att vi vann. Tror att vi e vidare nu och vi får hoppas att sevilla,valencia inte går vidare men man ska ändå inte underskatta sina motståndare. Rätta mig om jag har fel men det är väll bara vi,valencia,sevilla som är de "topplagen" kvar i copa??

Nu fokuserar vi på nästa la liga match :D
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Läste igenom några inlägg ifrån avundsjuka fans, och det är lika roligt varje gång haha.

Arsenal

Du är välkommen att skriva härinne, finns alltid forum polis wannabe i varje forum, bara att ignorera och föra en disskusion med oss andra.
R.Q#27
Gaucho // "Messi vann OS med Argentina i somras." Herregud. Skojar du med mig? Jämför du OS med Champions League och Ligan. När blev OS ett större titel än CL? (Läs Ronaldo, Premier League och CL mästare förra säsong. Detta kallas titlar, Guld i OS räknas knappast som en titel.

Jag är inte här för och provocera, Jag säger bara för att Messi ska bli världens bästa spelare så måste Barcelona vinna TITLAR. Det är sant eller ljuger jag? Kolla bara säsong 06-07 där Ronaldo var hur bra som helst. Killen gjorde bla 23mål men vem blev världens bäste spelare då? Jo Kaka. Varför? Bara för att hans Milan vann champions league. Enklare än så är det inte. Messi kommer aldrig bli världens bästa så länge barca inte vinner titlar.
Barcelona Rambla
2009-01-06 22:13
Ämne: Låt alla få skriva, ....
Jag tror att varken Drogba eller Zlatan hade stått emot att ideligen bli trampad på hälarna av Perea. Det gör fan ont. Annars har du en poäng. Han behöver växa till sig en aning. Det kommer med tiden.
Barcelona L-Messi10
2009-01-06 22:13
HAHA UNDERBARTTT !! Och Maradona ja han följer barca kanske är Barca hans favorit lag eftersom Hans favorit spelare spelar där:D haha vem vet.men Shit Messsi haha Alltså ingen är äns i närheten av att vara lika bra som han ..

underbarttt !! Fotboll är Religonen och messi Guden !
Barcelona J.J
2009-01-06 22:12
Messi är underbar, helt underbar och det finns ingen fotbollsspelare i världen som kan mäta sig med honom. Det är roligare att kolla på honom än när Ronaldinho var som bäst. Han är min andra kärlek förutom flickvännen :)
Barcelona Hetfield
2009-01-06 22:12
Låt alla få skriva, det blir bara roligare att diskutera med andra fans :) Lite variation

För mig är Bojan fortfarande lite vek, killen kan inte stå emot lite större spelare
Barcelona Gaucho!
2009-01-06 22:11
ett köp av aguero hade bara varit slöseri med pengar. För dyrt att köpa en spelare av hans kaliber för att ha honom på bänken.
arsenal: du är välkommen här.
lionel: nej de här var inte årets match av messi jag tycker att han va bättre när vi möte atletico på camp nou o vann me 6-1:)
MVH XAVI Y INIESTA
Villarreal Grande Messi!
Bugar och bockar åt världens i SÄRKLASS bästa fotbollsspelare, Messi.

Vem fan är Cristiano Ronaldo?
Annons: