/spanien/barcelona/forum/19595.aspx/spanien/barcelona/forum/19595.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rey Etoo
2009-02-14 22:20
Messi kan inte vara kun varje match men man märker endå att han börjar bli lite trött då är det en liten formdipp och att han var bra mot frankrike är en annan sak han skulle ju i för sig imponera på Maradonna himself.

Fast missförstå mig inte messi är grym men han visar lite trötthets tecken
adil,
2009-02-14 22:19
Sätter man inte lägena blir det som idag. Tur att vi har världens bästa anfallare i Etoo som krigar som ett lejon, missar han ett bra läge krigar han till sig ett till och sätter den, respekt!

Det var inte Ricardo som var så jävla bra idag, ok, bra var han, men inte överdrivet. Vi sköt ju fan rakt på honom helatiden inte så konstigt att han räddade. Henry och hans jävla kärringavslut, man blir tokig.

Fyfan vilket äckligt forum Puertan är. SMUTSIGT lag med SMUTSIGA supportrar.
Barcelona En Gång Barca Alltid Barca!
2009-02-14 22:19
Okej nu går vi tillbaka till 2008 13 December, Mr.Sherko vad gjorde inte Drente mot Barca då?
Jo jag ska säga det till dig om du har svårt för att göra det , han missa öppet läge mot Valdes som ni kallar världens sämsta Målvakt, och ni sa att han hade tur, idag bevisade han flera gånger att han är en spelare / målvakt att lita på.
Barcelona Vampíro
2009-02-14 22:18
Tycker vissa här inne har blivit bortskämda med vårat finlir den här säsongen, man kan inte vinna varenda match så är det bara. Eller förväntar ni er att vi ska vinna varje match med 5-0? Med tanke på startelvan och matchbilden så får man faktiskt vara nöjd med oavgjort. Visst vi kunde gjort fler mål men det kunde även Betis ha gjort.
Barcelona Lionel_
2009-02-14 22:17
Tycker att framförallt tre spelare gör ytterst dåliga insatser idag. Dem spelarna är Busquets, Pique samt Dani Alves.

Pique har väl aldrig sett så här darrig ut i Barcatröjan? Blir bortlurad gång på gång, vinner inte ens nickduellerna och framstår som förvirrad. Vid offsidemålet blir han alldeles för lätt bortlurad av Oliveiras löpning vilket gör att inlägget kan slås så enkelt. Spelar upp sig något i slutet men allt som allt hans klart sämsta insats denna säsong.

Den andre, Busquets, lyckas inte alls hålla ytan framför backlinjen och bidrar inte alls i offensiven. Dessutom för svag vid första målet. Kanske även hans sämsta insats för säsongen.

Sen Alves som förutom darrighet i defensiven inte bidrar alls i offensiven tills det absoluta slutet och har en mycket låg passningsprocent. Och sen då andra målet..... Också en av hans sämsta insatser för året.

Bra tycker jag förutom de givna, Eto`o och Iniesta också Caceres som är bäst i försvaret, endast bortlurad en gång vid Betis sista farlighet.
Barcelona Tompa
2009-02-14 22:16
Barcavänner:
Bry er inte om vad som skrivs på Marängforumet, nivån på debattinläggen där är allt som oftast på dagisnivå.
Barcelona tarrak
FIFA-viruset slår till igen. Förutom premiärförlusten har samtliga våra poängtapp kommit efter landslagsspel, så jag är speciellt besviken att vi kryssade idag. Med tanke på att vi låg under med 2-0 är jag rent utav nöjd med resultatet. Det här laget visar en härlig moral och slutar aldrik kämpa när det går trögt. Jag tror att vi får se en klar förbättring i derbyt nästa vecka.
Barcelona ¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!
obbe

Du kan lika gärna dra härifrån och återvända till Puerta och smutskasta Barcelona där.
Christián
2009-02-14 22:15
Ämne: Sherko

Du har red....
¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!

hahahahahahaha den där Valdebebas gjorde bara bort sig där
Barcelona BlueRed.
¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!

Kan det bero på att vi inte vill vara som dem? Låt dem skriva hur mycket och vad dem vill, inne på Puertan och här inne. Vi har i alla fall administratörer som håller koll och tillåter inte rasistiska meningar.
Barcelona kallesiete

Sherko,

Ja vi kan sammanfatta det med att vi förtjänade att vinna.
Barcelona Rey Etoo
Obbe/
Höll med dig från början jag var säker på att vi inte skulle komma därifrån med 3 poäng. Du är sjyst du attackera oss inte för att vi tappa poäng =)

Tyckte vi spela bra med tanke på Uppehållet och att vi hämta ett underläge folk här är för kräsna, med tanke på förra säsongen är varje borta vinst ett under för mig och jag är stolt

Det är många matcher kvar och det finns möjlighet för att real tappar imorgon de är trots allt utan duon Robben sneijder.

Om man ska summera det hela så ska vi vara nörja även om det är otroligt frustrerande när man missar så många chanser men en tröst är trots allt att vi vände vi är vana med FIFA viruset det är bara att sätta blickarna mot nästa match Derby!

Real Madrid obbe
2009-02-14 22:14
¡Madrid, cabrón, Saluda al Campeón!//

Heh sitter knappast hela dagen lång och snackar skit om barca, men visst om du vill tro det, så får du göra det. Happy to please you.
Kolla in Puerta-forumet och se obbes inlägg, där inne smutskastar han hela Barcelona 24/7 och hit kommer han in och försöker vara vänlig och folk bemöter honom på ett trevligt sätt.
Canaletes
Bernie

snälla, tror du inte heller att Sporting komemr göra llt fö ratt vinna. mandril har flera skadade bla deras superstjärna som är bättre än Messi 100000000 gånger a.k.a robben
Barcelona Saman.
Det smartaste man kan göra nu är att trycka på, Logga ut, värma sig o mysa från vinterkylan och inse att världen inte har gått under än.
Barcelona Squez
2009-02-14 22:13
Även om dagens insats inte var den bästa, så ska vi inte vara oroliga. Betis på bortaplan är ingen lek och det fick vi erfara idag. Vi har fortfarande ett långt försprång oavsett resultat imorgon :)
Barcelona Sersari
2009-02-14 22:13
Grym match. Härligt att vi kommer tillbaka i matchen. Man ska vara nöjd med resultatet med tanke på att det har varit landslagsuppehåll, Caceres och Piqué som mittbackar, Henry & Messi på bänken osv. Det kunde lika gärna slutat med förlust om det inte vore för världens bästa anfallare och största Madrid-hataren Samuel Eto'o! Han är BÄST!

Visça Barça!
Real Madrid Sherko
2009-02-14 22:12
MessiFP

Jo ni missade ett par heta chanser också men Oliveiras var verkligen dagens miss.....hur klockren kan man vara?

Aja strunt i det nu, så vi inte börjar tjafsa om det.
Barcelona Tompa
BlueRed.:
Visst får Messi spela väldigt mycket, det var bara ett konstaterande att han inte var bra idag. Men självklart kan inte ens Messi uträtta stordåd varje match.

Etóo fortsätter att ösa in mål men ärligt talat tycker jag inte han är en bra straffskytt. Var ytterst nära att han missat idag igen.
Sherko

Du har redan sagt deet en gång tidigare

Christian

Det där är för fan bara pinsamt. Varför är inte Guti med i Spanska landslaget om han nu är så bra?
FooTBaLL
Varför är alla Real fansen redan för kaxiga och glada för att Barca fick 2-2. även om dem vinner imorn(DET ÄR INTE SÄKERT ATT DOM VINNER ENS) så är det ändå 10 poäng. Ärligt talat jag orkar inte med Barca vinster varje vecka, som går vinner dom bara. Nu är jag lite glad i alla fall. Så idag var det senast Barca tappa poäng. WOOOOW. Jag är Gladare än Real fansen. Barca vinner bara man förväntar sig lite fight i ligan om titeln men vi tar allting sist ändå så. :D

Forca Barcelona
Barcelona Lionel super Messi
2009-02-14 22:11
Rey Etoo

Du kan inte begära att Messi ska vara matchens kung varje gång han hoppar in i en match.
Christián
Valdebebas tycker att Barca behöver guti, för han tycker att Iniesta och Xavi inte räcker till. HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Komedi på hög nivå!!!!!!
Barcelona Criff
Ray Etoo, Messi formdippar inte, han var fenomenal i Argentina matchen. Han är trött bara.
Barcelona MessiFP
Ämne: Säger bara en sak, n....
Nöjda med 2-2 för att oliveira missade lägen? men vad gjorde inte vi då?
Real Madrid Sherko
Säger bara en sak, ni kan lika gärna leda ligan med 13 poäng imorgon, för jag tror att borta matchen mot sporting blir riktigt tuff alltså.

Hursomhelst, grabbar ta det lugnt...ska ni verkligen begära att laget ska vinna varenda match?
2-2 ska ni vara nöjda med, med tanke på Oliveiras miss.
Barcelona Barcaholic
2009-02-14 22:10
Varför bryr ni er om Real Madrid förlorar imorgon? Det ändrar ingenting för mig vi vann inte och enligt mig är det bara vinster i såna här matcher som är godkända. Real slåss inte om första platsen, dom slåss om att behålla sin andra plats.
Barcelona el Flaco
Hatten av för Iniesta (särskilt för hans första halvlek) och Valdés som stod för ett par viktiga räddningar i andra halvleken.

Matchens lirare var däremot Ricardo. Hatten av för honom.
Barcelona BlueRed.
Sherko

Tror det är lite svårt och acceptera efter alla vinster innan, gäller mig i alla fall. Är inte frustrerad eller något, men känns ändå lite tungt.
Annons: