/spanien/barcelona/forum/19593.aspx/spanien/barcelona/forum/19593.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Para Siempre
2009-01-09 20:01
Valdebebas

Kul att du tycker om att vara här =). Så, Hur tycker du att Zlatan har skött sig i ute i europa?
Real Madrid Valdebebas
Para Siempre

Ska vara kortfattad: därför att diskussionen redan varit uppe där.
Barcelona Mojito
Para Siempre

Skulle inte förvåna mig ett dugg med tanke på de offensiva egenskaperna han har!
Har en känsla av att han kan vara den mest kompletta spelaren i Barcelona.
FooTBaLL
2009-01-09 20:00
Joanilson

Okej, Om jag nu överdrev lite kan jag helt enkelt be om ursäkt. Men du kanske förstår att man inte kan hålla sig med en sån snube som han. Han gör så att det blir KAOS här inne och kommer med såna inlägg som är helt värdelösa. Men det var det jag skrev tidigare jag vill inte ha problem eller bli spärrad på grund av honom skrev jag till honon men han vägra sluta som han är ensam mot mer än 10 per på forumet och så försätter han bara. men än en gång säger jag förlåt om jag lite överdrev. vill inte va sån värdelös som vissa.
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 20:00
Mojito

Jag diskuterar här då aktiviteten är låg på vårat forum. Sedan om jag skulle vilja vara culé så är det väl inte svårare än att bara byta tröja. Tack annars för gästvänligheten!

På återseende.
Barcelona Napao
2009-01-09 19:58
Ingen ide att ha debatt med dom vita för då rabblar dom upp sin mantra : Mest liga mest Champions lesgue titlar och så vidare, och man undrar är Barca så tråkigt lag man drar ut en sån debatt om hur bra Robben är?
Länktips: www.sport.es
Barcelona Para Siempre
2009-01-09 19:58
Jag tycker att vem som helst är välkommen, vi culés är älskade och underhållande ;)
Barcelona J.Gamper
2009-01-09 19:56
Ämne: Uppretade? Jag tror ....
Det är ju nästan det jag vill komma fram till.. känns som om han är här för att provocera för det mesta.
Barcelona Para Siempre
2009-01-09 19:55
Mojito

Jag har för mig att Puyol spelade som anfallare i Ungdomslaget. Rätta mig om jag har fel.
Barcelona Para Siempre
2009-01-09 19:54
Uppretade? Jag tror det funkar att en diskussion utan några problem. Men en sak undrar jag, varför Valdebebas tar upp diskussionen här och inte på La puerta?
Barcelona Mojito
2009-01-09 19:53
Fler än jag som tror att Valdebebas vill vara en Culé då han befinner sig mer här än hos sina fellow madristas?

Visst var det härligt att se Puyol spela högerback mot Mallorca. I vissa stunder var han ju mer offensiv än Alves brukar vara.
Han kom ju fram delvis som högerback i början av sin karriär, och man ser verkligen vilket register han besitter.

Är det någon som vet på vilken position han främst spelade på i ungdoms- & andralaget?
Barcelona J.Gamper
2009-01-09 19:53
Haha ok intressant val... Zlatan Ibrahimovic :D Nu är jag rädd att massa Culés blir uppretade igen.. som vanligt. Mitt tips är samma som förut.. ignonera sådana inlägg
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 19:51
Jag är iväg 20 minuter, kommer tillbaka och ser att det hetsas värre än nånsin. Tänker inte heller ge respons på inläggen som handlar om allt annat än fotboll.

Det sista jag säger i denna diskussion som numera handlar om vem som är bäst i världen, så är min främsta kandidat för stunden: Zlatan Ibrahimovic.

/Case closed? Det var kul sålänge det varade.
Barcelona Abbe_
2009-01-09 19:51
Nej.
Barcelona J.Gamper
2009-01-09 19:50
Förresten... är det någon mer än mig som tycker att det är tråkigt med att Barca inte har någon riktig utmanare i ligan? Nuförtiden är ju man spiksäker på vinst och man längtar bara tills Barca kommer långt i CL och får möta andra tunga toppklubbar i Europa.
Barcelona Para Siempre
2009-01-09 19:49
Nu så suger han på sin mammas tutte. Vad säger ni om matchen nu i helgen då? Osasuna bör inte underskattas!
Barcelona J.Gamper
2009-01-09 19:48
Haha grabbar ta de lugnt.. ignonera Valdebebas bara. Om han tycker att Robben är bättre än Messi så låt honom göra det.. herregud diskutera något annat istället.
Barcelona Joanilson
2009-01-09 19:48
nu har det fan gått för långt man skriver inte att man hoppas att nån drunknar hur jobbig han än är. det är fan dags att lägga ner nu för när man går på personen så som FooTBaLL nu gjorde så har det gått för långt.
FooTBaLL
2009-01-09 19:42
Valdebebas

Du får gärna simma lungt men hoppas du samtidigt drunknar också. Men kära du? Du säger att du bara följt upp ämnet, sluta gör det då använd hjärnan istället. Är du ens 18 år? Du är ensam mot runt 10 pers som svarar dig var ända gång du skriver det är bara så onödigt. DU ÄR HELT VÄRDELÖS ÄRLIGT! Robben bättre än Messi. då måste Robben vara bättre än C.Ronaldo också eftersom Världens bäste är Messi just nu. Men den som kommer vinna priset som världens bäste spelare kommer Robben göra det efter matchen mot Villareal går han förbi Messi.
Barcelona Oha789
2009-01-09 19:37
Valdebebas

om jag såg dig ute skulle jag göra som En Barca fans gjorde på figo.

Jag skulle sprina mot dig och kasta Barca tröja på din ansikte.
Barcelona Para Siempre
2009-01-09 19:36
Valdebebas

Snälla rara du, du har delat med din åsikt nu. Skulle du inte kunna lämna forumet nu? Eller åtminstone lägga ner Robben och Messi snacket?
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 19:32
Mojito

Visst gör det det. Jag använde bara dribblingsstatistiken som respons till de som argumenterade för att jämförelsen mellan Robben och Messi inte finns på världskartan för att Messi är så otroligt mycket bättre.
FooTBaLL
2009-01-09 19:30
Killen är 18 år OCKSÅ. Kan vi inte TA minus 8 så han bli en riktig 10 åring!
Barcelona Oha789
2009-01-09 19:29
valdebebas

Priset du säger tallar för att han köptes in som en klass spelare håller jag inte...

Det priset visar hur dumma Real madrid när silly säsonen börja att ni inte har planering om hur ni skulle göra och var tvugen att sedan i sista secunden köpa nån och då blir så klart priset mycket högtre när klockan exakt ska ticka mot sitt slut för säsongsköp....

dra härifrån snälla..
Barcelona Para Siempre
2009-01-09 19:29
Oha789

Det där får han ta med sina Madridsta vänner. Om ingen svarar på vad han säger så kommer han att bli spärrad för spam. Så släpp det nu, tycker han att Robben är bättre än messi så får han tycka det alla har sina egna åsikter. Svara inte på han ;)
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 19:28
FooTBaLL

Det är inte emot reglerna att ha åsikter, så regelrätt bör jag simma lugnt, såvida inte någon moderator får frispel och bannar mig.

När jag kom in här så diskuterades det vem som var bäst av Robben och Messi, culés emellan, och jag gav därför min syn på det. Det är inte direkt så att jag börjat jämföra spelarna, har bara följt upp ämnet.
Barcelona el Flaco
2009-01-09 19:27
Napao/

Håller med dig. Robben-diskussionen borde bara läggas ner, precis vad Robben brukar göra under matcherna (lägga sig ner).
Barcelona Oha789
2009-01-09 19:26
Para Siempre

Vännen jag blir bara så sur på att Real Madrid Fans alltid ska ha rätt och alltid ska vara så självsäkra och ha så stor sjävförtroende att det inte är sant när dom kommer med sämsta spelare och jämför med Barcas Största spelare... Det är som om vi är smuts att Barcelona inte betyder nåt och att Messis hårda jobb inte är nån betydelse efter bara en holländare Robben som inte änns växer hår på :S
Barcelona Mojito
2009-01-09 19:26
Valdebebas

Alla era spelare verkar vara bättre än våra.
Ni har bättre anfallare (Robben)
Ni har bättre mittfält (Guti)
Ni har bättre målvakt (Casillas)
Ändå leder vi ligan...

Erkänner du då att vi är det bättre laget?

Om inte kanske du kan lägga ner i fortsättningen och bidra till diskussioner där du har något vettigt att bidra med.

Du kom inte in här för att vi diskuterade Messi vs Robben, du kom in hit för att vi suckade över att NI fortfarande gör det. Det du sedan gör är att posta en länk med dribblingssatistik, därefter urartar allting och du är den värsta kålsuparen av de alla. Visserligen håller du en bättre språklig nivå, och ett delvis bättre argumentationssätt, än de som gjorde så att er Puerta blev stängd igen.
Men för mig börjar det nu även bli spärrvarning för dig min vän.

Tack och hej (men visst kommer det ett svar...?)
Real Madrid Valdebebas
2009-01-09 19:23
Oha789

Jo, jag är väl exakt som din 6-åriga kusin, undantag att jag inte säger aboooo innan jag säger att spelaren är den nya Ronaldinho.

Du verkar i övrigt inte ha sett Robben innan han kom till Madrid i landslaget och i Chelsea då du tror att jag bedömer honom efter tre matcher, förlåt, en dribbling. Robben köptes in som en klasspelare, prislappen talar sitt tydliga språk.

Barca o Mort!

OK, du tycker att Valdes är bättre än Casillas nu, vem ska vi gissa på att du tycker är bättre än honom nästa säsong? Jorquera?
Annons: